הפנינג חנוכה לכל המשפחה במרכז ״נא לגעת״

מרכז התרבות 'נא לגעת' יקיים הפנינג לכל המשפחה המעניק חוויה ייחודית, חינוכית וערכית לילדים ב- 29.12.16 בשעות 11:00-15:00.

הצגת הילדים שמוליקיפוד, תוצג בתרגום תלת לשוני הכולל עברית ערבית ושפת הסימנים. לאחר מכן יוכלו הילדים והוריהם להתנסות בטעימת סופגניות במסעדת החושך היחידה מסוגה בארץ ואחת מתוך 10 הקיימות בעולם כולו – Blackout. בכניסה למסעדה הילדים והוריהם יפרדו מחוש הראייה וירגישו מיד את יתר החושים מתחדדים ומתחזקים בעלטה מוחלטת. הכניסה למסעדה מותרת מגיל 8 בליווי הורים.

לסיום, יוכלו הילדים והוריהם להשתתף בסדנאות חוויתית – תן סימן, המעשירה את הידע ואת הבנתם של הילדים בשפת הסימנים ובדרכים שונות לתקשר, וגם סדנת יצירה לחנוכה.

לפרטים נוספים אודות הפעילות היכנסו לאתר האינטרנט של נא לגעת.

העלויות: בין 15 ש״ח – 49 ש״ח, בהתאם לסוג הפעילות.

 

מרכז הסדנאות של מרכז נא לגעת, הוקם מתוך האמונה שחוויה והתנסות היא הדרך הטובה ביותר להבין תופעות, להיחשף לזוויות מחשבה חדשות, ולעצב מחשבה היוצרת התנהגות. הסדנאות כולן מועברות על ידי צוות מקצועי ובשילוב חירשים / עיוורים עובדי המרכז, שעצם המפגש עימם, מעורר השראה וחשיבה על עוצמתה של רוח האדם, ויכולתה להתגבר על כל מכשול.

מרכז תרבות נא לגעת, שהוכתר על ידי הניו יורק טיימס כ"מסר פשוט, אוניברסלי, משודר בעוצמה מהבמה", ביסס את עצמו כאחד מהתיאטראות החדשניים ביותר בעולם, ובין מרכז תרבותי ייחודי ומוביל בישראל.  

מרכז התרבות נא לגעת הוא מוסד ללא כוונות רווח, יחיד במינו בעולם, המהווה מקום מפגש בין אנשים חרשים-עיוורים, חרשים ועיוורים והקהל הרחב. מרחב בו מתקיים דיאלוג שוויוני המקדם את הצרכים והשאיפות של כל אדם, מתוך אמונה שכל בני האדם שווים ולכל אחד יש הזכות לחיות בחברה שיוויונית ומכילה.

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב