קופון לגילטי וגם המוצרים המומלצים לקנייה באתר

קופון לגילטי וגם 10 המוצרים המומלצים לקנייה באתר גילטי:

קופון לגילטי: הקוד הקבוע שלנו goodmother מקנה 18% הנחה נוספת על כל יתר מוצרי האתר (ללא בישום וביי נטע, ללא כפל קופונים). לחצו כאן לכל ההטבות של גילטי.

קופסאות ההפתעה של גילטי וקופסאות it momz – הקוד goodmother מקנה הנחה גם עליהן! לחצי כאן לכל הקופסאות.

בטלגרם שלנו מחכים לך קודי קופון סודיים לעשרות מותגים וחנויות אונליין. בסטורי באינסטגרם שלנו אנחנו מחלקים כרטיסים במתנה לאטרקציות, ומפרסמים קופונים בלעדיים – כדאי לעקוב.

אין לך טלגרם? הצטרפי לקבוצת הוואטס אפ או לניוזלטר שלנו ונשלח לך למייל (שימי לב שהמייל יכול להגיע לתיקיית קידומי מכירות, אז אם לא קיבלת – עשי חיפוש לפי הביטוי ״קודי קופון״):

גילטי הוא אתר קניות של פארם וקוסמטיקה, המציע גם מוצרים שאנחנו משתמשות בהם ביום יום, כגון סבונים, תחבושות, מוצרי תינוקות וכדומה, וגם אינסוף מוצרי קוסמטיקה ובישום, כמעט מכל המותגים הקיימים בארץ.

מה שכיף באתר הזה, הוא שתמיד יש בו מבצע על מבצע על מבצע.

גם קוד ההנחה הסודי שלנו, גם מוצר שווה במתנה ברכישה מעל 229 ש״ח.

בנוסף לכל אלה, לגילטי יש גם ״תוכנית נאמנות״, שהיא בעצם מועדון חברות חינמי, שהנרשמות אליו מקבלות הנחות על כל קנייה. כך תוכלו לקבל הנחה הולכת וגדלה בכל רכישה, שכוללת גם כפל מבצעים. לחצי כאן לכל המבצעים של גילטי.

כן, כל ההנחות הקבועות של תוכנית הנאמנות הן בנוסף על ההנחות האחרות (מבצעים, קופונים וכו').

קופון לגילטי וגם 10 המוצרים המומלצים לקנייה באתר
קופון לגילטי וגם 10 המוצרים המומלצים לקנייה באתר

מה כדאי לקנות באתר גילטי?

קבלו את ההמלצות שלנו לרכישה באתר כרגע. לחצו על המילים המודגשות למעבר לעמוד.

ובנוסף, מוזמנות להיכנס לעמוד המומלצים שלי באתר גילטי.

קופסת ההפתעות של גילטי – הדבר הכי שווה שיש כרגע באתר. קופסה עם 10 מוצרים שעולה בערך כמו הפלטה החדשה של ofra, שכמובן נמצאת גם היא בקופסת ההפתעות. מומלץ מאוד!

מוצרי השיזוף של סן טרופז – מותג מעולה של מוצרים לשיזוף בלי שמש.

סט מברשות איפור של ריל טכניקס, שיתנו לכן מענה לכל צורך באיפור הפנים. המחיר הוא 98 ש״ח לסט של 5 מברשות איכותיות. מברשות איפור מעולות נוספות בהנחה של 30% בקישור הזה.

ריל טכניקס השיקו לאחרונה סט מברשות חדש שמותאם כולו לאיפור עיניים – מברשות מעולות במחיר הוגן. לחצי כאן לסט המברשות.

essie – הלקים הכי טובים בעולם במבחר ענק של גוונים ומחירים מעולים של גילטי.

מברשת עיצוב שיער מעולה של קורטקס – המוצר שאת הכי צריכה! מברשת העיצוב של קורטקס היא גם מייבש שיער טוב, וגם 3 מברשות שונות לעיצוב השיער. לחצי כאן למברשת.

קופסאות it momz – גם קופסאות השי של מותג האמהות it momz נמכרות בגילטי. הקופסאות מכילות מבחר פריטים איכותיים ונחוצים לאמא ולתינוק, בהתאמה לגילו, וקוד ההנחה שלנו פעיל גם עליהן! לחצי כאן לכל הקופסאות.

פיג׳מות יפות ואיכותיות במבצע.

פלטות האיפור של ofra – פלטות הצלליות, הסמקים וההיילייטרים של המותג ofra הן מצויינות. אני אוהבת את האיפור שלי פיגמנטי ועמיד והאיפור של ofra הוא בדיוק כזה. הפלטות שבתמונה הן 2 מהמוצרים האהובים עליי ביותר מהאתר גילטי. ממליצה עליהן בחום!

קופון לגילטי: פלטות של ofra באתר גילטי
קופון לגילטי: פלטות של ofra באתר גילטי

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב