לילה מהאגדות: פעילות קיץ קסומה בגן הבוטני

לפני יומיים השתתפנו באירוע הפתיחה של פעילות הקיץ של הגן הבוטני לילה מהאגדות בשביל התגליות, הפקה משותפת של הדרן, חברת חלומות וחברת גיל טייכמן.

עלינו לירושלים בהרכב משפחתי מלא (אמא אבא ושלושה קטנטנים) וחזרנו הביתה באמצע הלילה, עייפים אך מרחפים, אפופים באבק הפיות, מסוחררים משירת הגמדים. למרות העייפות, סיכמנו פה אחד, שזו הפעילות המקסימה ביותר שהשתתפנו בה עד היום.

תמונה 3

עם רדת החשכה, הפך הגן לארץ פלאות מרתקת, כשלאורך מסלול מתפתל המשתרע על פני מאות מטרים המתינו לנו דמויות מסיפורי האגדות: שדונית שובבה, גמד מכרות חרוץ, פיה קסומה, מספר סיפורים ועוד. הם ליוו אותנו בשביל התגליות, בדרך לפתרון כתב הסתרים, דרך פינות חמד נסתרות והרבה הפתעות. השביל הואר בתאורה מיוחדת ואפקטים של גחליליות, הקרנות על צמרות העצים והצמחים, בליווי מנגינות וצלילים קסומים שקיימים רק באגדות.

כל ילד קיבל כתב חידה ומפה. בתחנה הראשונה פגש אותנו מספר הסיפורים הותיק וסיפר לנו על המשימה שלנו. דרך מפל הפיות עברנו לארץ השדונים והשתתפנו במשחק מחבואים עם שדונית שובבה, המשכנו למכרות הגמדים, חיפשנו (וגם מצאנו!) זהב יחד עם הגמדים, גילינו את יער הפיות הנסתר ושיחקנו עם הצעצועים המיניאטוריים, טיילנו על גשר תלוי בין צמרות העצים ופגשנו פיות מזמרות, נכנסנו לתוך גזע עץ קסום ועוד.

בילינו שם כשלוש שעות, והאמת שהיינו נשארים עוד. האמת שהיינו מגיעים שוב.

הילדים (בני 4 ו שנה ו-7) נהנו מאוד, וגם אנחנו התמוגגנו מהאווירה המיוחדת.

תמונה 1

דבר נוסף שאהבתי, מלבד לראות את הקטנים שלי נהנים ומאושרים, הוא שיש כאן תמורה מלאה לאגרה.

מהרבה פעילויות לילדים, וגם למבוגרים, יצאתי בעבר בתחושת תסכול מכך שהסכום ששילמנו בקופה לא תואם את ההשקעה במבקרים.

לעומת זאת, כאן, תמורת 50 ש״ח לכרטיס (מחיר מלא) מקבלים הנאה צרופה ומקיפה. בכל צעד, אתם מסתכלים מסביב ורואים כמה השקיעו בכם, כדי שתהיה לכם חוויה מושלמת מהאגדות! בפעילות מסתובבות מעל ומעבר דמויות של גמדים, פיות, שדונים ושות׳, שניגשים לילדים, מפעילים, שרים, מצטלמים. האתר גדוש במיצגים, אביזרים, מוזיקה ואורות שפועלים על כל החושים והופכים את כל החוויה לקסומה באמת. זאת בלי לדבר עדיין על התחנות המקסימות של המסלול והמשימות המושקעות. כל כך הרבה מחשבה ומשאבים הושקעו בהפקה הזאת, הן מבחינת התוכן והן מבחינה ויזואלית, וזה מורגש בכל צעד שעושים בארץ הפלאות הזו.

לסיכום – אנחנו ממליצים מאוד, פעילות חובה לכל המשפחה!

הפעילות תתקיים מתאריך 16.07.16 עד סוף אוגוסט.

לילה מהאגדות 22 צילום ניר ווילד 2

הטיפים שלנו:

לקחת ביגוד ארוך, במיוחד לקטנים. למרות שקיץ, הלילות בירושלים קרים.

אם יש תינוקות – כדאי להביא מנשא ולא להגיע עם עגלה כי עולים במדרגות.

הכניסה לגן הבוטני היא דרך תחנת דלק של ״דלק״ ברחוב הרצוג. הווייז שלנו זיהה את הכניסה במקום אחר לגמרי, והסתובבנו הרבה זמן בנסיון למצוא מאיפה נכנסים.

כדאי לבוא מחופשים לדמויות מהאגדות, בשביל האווירה והתמונות.

לא לשכוח להביא מצלמה או לפנות הרבה מקום בפלאפון. ניתן להצטלם עם הדמויות, ועל רקע כל האורות וההתרחשות, התמונות יוצאות יפהפיות!

תהנו!

אתם מוזמנים לעקוב אחרי ״קייטנת אמא״ שלנו ולקבל רעיונות מה אפשר לעשות עם הילדים בקיץ.

Screen Shot 2016-07-15 at 10.58.00 PM
קרדיט צילום –
תמונה ראשית והתמונה הימנית בשורה השנייה – ניר ווילד
התמונה השמאלית בשורה הראשונה והשמאלית בשורה השנייה – רפי דלויה

רגע, אולי פספסת כאן משהו חשוב –

בואי לעמוד שיש בו עשרות דוגמיות, ערכות התנסות, קופונים, תווי שי, קאשבקים – יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש

עוקבת אחרינו באינסטגרם?

מדי שבוע אנחנו מחלקים בסטורי מוצרים לתינוק, ספרים, מוצרי קוסמטיקה, משחקים ועוד. לחצי על התמונה למעבר לאינסטגרם שלנו: