אבחון והתאמת מוצרי טיפוח אונליין באתר של דנה טל

דנה טל הקוסמטיקאית רוצה לגלות לנו סוד. בעצם, זה לא בדיוק סוד. זה משהו שכולנו יודעות, כי היי – אנחנו נשים בוגרות, חכמות ומשכילות, אבל הרבה פעמים העובדה הזאת היא לא משהו שיש לנו בתודעה המיידית.

אתן מוכנות לזה?

אנחנו לא באמת צריכות את כל עשרות הסוגים של מוצרי הטיפוח שיש לנו ושמנסים למכור לנו!

ג׳ל ניקוי, פילינג, סבון פנים נוזלי, סבון פנים מוצק, סרום לעיניים, קרם לעיניים ליום, קרם לעיניים ללילה, סרום לפנים, קרם יום לפנים, קרם יום ללילה, קרמים נגד הקמטוטים מסביב לפה, ולצוואר, וקרמים עונתיים, פילינגים ומסכות למיניהם. עשרות על גבי עשרות סוגים של מוצרים מוצעים לנו בפארמים ובפרסומות, ואנחנו – אנחנו לא באמת צריכות אותם!

איזה מוצרי טיפוח אנחנו צריכות על פי דנה טל

ג'ל ניקוי, קרם אחד, סרום אחד, קרם לחות עם מקדם הגנה, ו… זהו. דנה ממליצה לרכוש רק את ארבעת המוצרים האלה, בהתאמה לסוג העור שלך, ומציעה להסביר לך גם איזה שילובים מומלץ לעשות עם המוצרים שקנית – כדי שקרם היום יהיה גם קרם עיניים, ואיך כל קרם יוכל לשמש אותך גם כמסיכה.

דנה טל היא קוסמטיקאית, מרצה ושותפה בכתיבת ספר לימוד מקצועי רשמי של משרד הכלכלה בתחום הקוסמטיקה.

היא מציגה פיתוח ישראלי מקורי: IM – סדרת מוצרי הטיפוח מודולרית ומינימליסטית, המותאמים אישית בעזרת אבחון אונליין של סוג העור באתר https://danatal.co.il/

אבחון והתאמת מוצרי טיפוח אונליין באתר של דנה טל

״אני מציעה דרך שפויה – לך, לעור הפנים שלך ולכיס שלך", אומרת דנה. ״באמצעות הטכניקה שפיתחתי תלמדי לדייק את הטיפול בעור הפנים שלך בכל עונות השנה ובכל שעות היממה, בעזרת ארבעה מוצרים בלבד.

בסדרת IM יש אמנם שישה מוצרים – אבל את צריכה מהם רק ארבעה, כי לאחר האבחון שתעשי באתר, 2 מהמוצרים יישארו לא רלוונטיים לעור הפנים שלך.

בסיום האבחון באתר מוצעים אך ורק 4 מוצרי טיפוח לפנים – ג'ל ניקוי, קרם, סרום וקרם לחות עם מקדם הגנה – שמתאימים לך ספציפית. בנוסף תקבלי גם הסברים איך לשלב את המוצרים עם מוצרים טיפוליים שייתכן את צריכה (למשל, לטיפול באקנה) ואיך להשתמש נכון במוצרים כדי להפיק מהם את המקסימום״

      המוצרים נמכרים במיכלי פלסטיק שניתן למחזר, ההסבר מודפס על נייר ממוחזר שמצורף לבקבוקים, ואין קופסת נייר – שבכל מקרה, תמיד נזרקת.

      האתר של דנה טל עונה לשאלות ומציע טיפים איך לא להעמיס על מדף הטיפוח בבית ועל הכיס:  https://danatal.co.il/

ההתנסות שלי מהאבחון באתר

הסתקרנתי מהשיטה הייחודית ונכנסתי לאתר לבדוק בעצמי.

שיטת האבחון שפיתחה דנה טל כוללת 9 שאלות, שבוחנות את מצב העור שלך כיום וגם את ההסטוריה שלך, האם היו לך פצעונים בגיל העשרה, האם העור שלך נוטה להאדים בקלות. אחרי שאת עונה על כל השאלות (באפשרותך לענות עליהן באנונימיות, ללא הרשמה) את מקבלת המלצה על 4 מוצרי טיפוח, שמותאמים לעור שלך, לפי התאורים שנתת.

אם יש לך עור רגיל ואם את לא סובלת מבעיות מיוחדות, בהחלט ניתן להשתמש בשיטה הזו שחוסכת זמן, ונותנת ייעוץ והכוונה בלי מאמץ מצדך. עם עור בעייתי שדורש התייחסות מיוחדת, כדאי לדעתי בכל זאת לפנות לייעוץ פיזי, אצל מומחה.

המוצרים שנשלחו אליי, בהמשך לאבחון שעשיתי אונליין, הם עדינים ונעימים, בעלי מרקם קליל שנספג במהרה ואני נהנית מהם מאוד.

כתבה בשיתוף עם המותג ״דנה טל״.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב