אוכל ביתי איכותי: תכירו את ״ריחות וטעמים״ שברמת השרון

מחקר פופוליסטי שקראתי לאחרונה, גורס כי האושר נמצא בדברים הקטנים. המחקר פירק לגורמים סדר יום של קבוצת אנשים המדווחים על עצמם כמאושרים וחיפש מה עושה אותם כאלה. הממצא העיקרי הוא פשוט מעין כמוהו: האנשים האלה עושים אאוטסורסינג למשימות הביתיות המעיקות, כגון נקיונות ובישולים. ״אני לא טובה בזה, זה לוקח ממני הרבה זמן ומשאבים נפשיים, וכרוך בתסכולים. אז לא עדיף שאשלם למקצוענים שיעשו את זה?״ – כך סיפרה משתתפת במחקר.

המשפט הזה פוגש איפשהו את רובנו, גברים ונשים, שטובים במה שהם עושים אבל לא בעבודות הבית, שכהרבה דברים אחרים בחיים – מצריכים מיומנות ונסיון כדי להיות מקצוענים.

השבוע עשיתי מעשה חכם שכזה, והחלטתי לקחת אוכל מוכן הביתה, במקום מקסים שנקרא ריחות וטעמים ברמת השרון.

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on


המקום מקסים באמת – מי שמגיע לכאן לראשונה יופתע לגלות עד כמה. לא חדר אוכל, לא מטבח, לא שוק אלא מקום מעוצב, נעים ונקי שמכינים בו אוכל ביתי בריא לנגד עיניכם. האווירה היא ביתית ונעימה כל כך, שבא לכם פשוט להישאר שם, לטייל בין מגוון הריחות והטעמים, כשמו של המקום, ולרבוץ קצת בפינות הישיבה שבחוץ .

לימור ועודד שהרבני הם זוג נשוי והבעלים של המקום, שמושתת על אני מאמין של אוכל בריא ללא תוספות כימיות, בלי חומרים משמרים וצבעי מאכל, ובמחיר הוגן, שמכבד את הלקוחות.

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on


השקיפות מול הלקוח היא עקרון נוסף עליו מבוסס העסק. "הלקוחות נכנסים אלינו למטבח ורואים בעיניהם איך אנחנו מכינים את המזון" אומרת לימור, שעושה לי סיור במקום, בין עמדות ההכנה וחומרי הגלם. הכל נקי ומסודר, וההכנה מתבצעת בכפפות חד פעמיות.

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

״יש לי נסיון של 30 שנה בענף ההסעדה והחלטתי לפני כ-3 שנים לפתוח עסק על פי האני מאמין שלי ועל סמך המקצועיות שלי. אנחנו דוגלים באוכל ביתי, טרי ובריא ושירותיות ללקוחות שלנו״.

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on


והלקוחות מעריכים את זה. תושבי האיזור באים לכאן לקנות אוכל לסופ"ש, או לאכול ארוחת צהריים בפינת הישיבה הנעימה וגם על הדרך לקנות את הריבות, העוגות והעוגיות מתוצרת בית. בנוסף תמצאו כאן גם מגוון גדול של חליטות תה, שיהיה מה לשתות עם המתוקים שלקחתם.

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on


החלטנו לנסות קצת מכל דבר. לקחנו את קציצות הדג (הילדים אהבו), העוף והירקות הסיניים (אנחנו אהבנו), קוסקוס עם מרק (קלאסי!) ומגוון תוספות וסלטים.

היה טעים וביתי, והכי חשוב – טרי. בדיעבד לקחנו כמות גדולה מדי של אוכל, שהחזיקה מעמד במקרר 3 ימים נוספים.

עוגת המייפל אגוזים הבחושה שניסינו לקינוח הייתה עדינה, אוורירית ומושלמת, וכך גם שקית הנשיקות – כייפית ולא מתוקה מדי.

ריחות וטעמים נמצא 2-3 צמתים פנימה מהכניסה לעיר, ככה שאם אתם עוברים באיזור של רמת השרון – מומלץ מומלץ לקפוץ לכאן, ואפילו לא תסתכנו בפקקים.

העלות של ארוחת הצהריים מסוג ״לאכול במקום עד ששבעים״ היא 49 ש״ח, או 39 ש״ח לארוחה עסקית.

אם אתם עובדים באיזור ומחפשים מקום לאכול בו צהריים – אל תתלבטו בכלל, ייצא לכם הרבה יותר זול, בריא וחוויתי מכל מסעדה שהיא.

באמת כיף של מקום ויופי של אוכל ושירות.

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

ריחות וטעמים, רחוב החרש 8, רמת השרון
חנייה בשפע 

תמונות נוספות באינסטגרם שלנו.

קרדיט תמונה ראשית: עמרי מירון


מומלץ להירשם לניוזלטר של האתר לקבלת עדכונים:

יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש– פוסט מתעדכן

לגו בזול: המדריך לרכישת צעצועים אונליין – פוסט מתעדכן

טיפ מס׳ 1: כך תקבלי מוצרי תינוקות בחינם – פוסט מתעדכן

אנחנו גם כאן, בעמוד הממליצות בפייסבוק, מעדכנים אתכם בכל מה ששווה! 

 

לא ניתן להגיב