איך לעשות קצת כסף: סקרים בתשלום וקבוצות מיקוד

התנסיתי בעבר במילוי סקרים בתשלום והשתתפות בקבוצות מיקוד, ואני ממליצה על כך מאוד, למי שיש לה כמה דקות פנויות ביום לשרוף.

בעבר עבדתי כמפקחת של פרוייקט חינוכי גדול. מוקדי הפעילות שלהם היו פזורים בכל רחבי הארץ, ובימי הפיקוח הייתי מבלה חלק גדול מהזמן בתחבורה הציבורית.
הייתי נוסעת לטבריה, ירושלים, באר שבע, איזור ים המלח, ולפעמים הייתי מגיעה גם לאילת.

הייתי מנצלת את שעות הנסיעה לעבודה, מענה למיילים והתכתבויות בוואטס אפ, ובזמן שנשאר הייתי ממלאה סקרים שנשלחו אלי, מה שנתן לי תוספת חביבה של כמה מאות שקלים בחודש.

מענה לסקרים יכול להיות משתלם מאוד אם יש לך פרקי זמן ללא מעשה, כמו נסיעות באוטובוס, תורנויות בצבא, משמרות בעבודה ללא פעילות או אם את אמא בחופשת לידה. את הזמן שעובר עלייך בבהייה בתקרה או גלישה בפיד, את יכולה לנצל לרווח כספי.

מלבד סקרים בתשלום תוכלי להשתתף גם בקבוצות מיקוד

להתעשר – לא תתעשרי מזה, ואפילו כפרנסה חלקית זה לא יתפוס. אבל להשתתף מדי פעם בקבוצת מיקוד תמורת סכום מכובד (כ-200 ש״ח לשעה וחצי) ולקחת חלק בתהליכים הרי גורל בחברות עסקיות גדולות זה יכול להיות חוויה.

קהל האמהות הצעירות, והנשים הצעירות בכלל, הוא מחוזר במיוחד על ידי חברות עסקיות, בעיקר על ידי חברות מזון המתכננות להשיק מוצר חדש, ככה שאם את עונה לקריטריון הזה, הסיכוי שלך להשתתף בקבוצה כזו הוא גבוה מאוד.

זו הרשימה של חברות הסקרים בישראל שניסיתי ועליהן אני ממליצה. לאחר הרשמה לכל אחת מהחברות האלה תתחילי לקבל סקרים למייל. מענה על כל סקר מקנה נקודות שניתן להמיר לכסף או תווי שי. בנוסף תקבלי הזמנות לסקרים שבעקבותיהם תוכלי להגיע לקבוצות מיקוד בתשלום.

ipanel – נרשמים באתר ipanel, ממלאים סקרים שנשלחים אליכם למייל, ומקבלים תווי שי של buy me או נופשונית, לבחירתכם.

פאנל המדגם –  נרשמים באתר פאנל המדגם, ממלאים סקרים שנשלחים אליכם למייל, ומקבלים תווי שי של buy me או נופשונית, לבחירתכם. התשלום בגין מילוי הסקרים הוא יחסית גבוה, אך כדאי לענות ברגע שאתם מקבלים את הסקר, כי הסקרים נסגרים מהר.

panel 4 all – נרשמים באתר הסקרים panel 4 all, ממלאים סקרים שנשלחים אליכם למייל ומקבלים כסף לחשבון בתמורה להשתתפות בסקרים.

סקרנט – נרשמים באתר סקרנט, ממלאים סקרים שנשלחים אליכם למייל ומקבלים כסף לחשבון בתמורה להשתתפות בסקרים

panel view –  נרשמים באתר panel view, ממלאים סקרים שנשלחים אליכם למייל, ומקבלים תווי שי של buy me.


קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב