אפליקציות – מופע מחול מיוחד לילדים ולכל המשפחה

אפליקציות הוא מופע מחול איכותי, סוחף ומקפיץ, שפונה לילדים בשפה שלהם ומכיר להם את עולם המחול דרך החפץ הכי קרוב אליהם – הפלאפון.

במופע יש כל מה שצריך כדי למשוך את תשומת ליבם של הילדים. סיפור ומערכת יחסים בין שתי חברות, אביזרים צבעוניים, שיתוף של הקהל במופע, וכמובן הרבה קטעי מחול מרשימים. בסוף המופע הילדים יוצאים גם עם תובנה – אנחנו מתעסקים בפלאפון יותר מדי זמן.

קבוצת במה בוחרת לעסוק בעבודות המחול שלה לילדים בחומרים זמינים ונגישים הרלוונטיים לעולמם של הילדים בימינו. הילדים של היום מגלים משיכה רבה לטלפונים חכמים – הקטנים משחקים בטלפון של ההורים והגדולים, יש להם טלפון משלהם שהוא לעיתים "חברם" הטוב ביותר.

הרקדניות, מפעילות מהטלפון הנייד שלהן במהלך המופע – מוסיקה, משחקים (Engry Birds Fruit Ninja) וגם אפליקציות שונות. כל אלו מהווים השראה למחול. למשל, אפליקציה שמקליטה את הקהל והופכת את השיחה עם הקהל לשיר ראפ קצבי ומרקיד. הקהל שותף לתהליך שעוברות הרקדניות- גם חפצי הקהל הופכים לטלפונים וגם הם יוצאים מהמופע משודרגים – הם הופכים להיות בעצמם ה- "דור החדש".

צפינו במופע עם בוביק בן ה-4, וממליצים עליו. מתאים לילדים מגיל 4 ולכל המשפחה.

%d7%90%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%a7%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%aa-7-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%a2%d7%99%d7%93%d7%9f-%d7%9c%d7%95%d7%99
צילום: עידן לוי

על היוצרת:  נימה יעקובי, חברת הכוריאוגרפים – ארגון הגג של יוצרי המחול העכשווי בישראל. יוצרת, כוריאוגרפית ורקדנית.

רקדה בלהקת המחול הקיבוצית ובתיאטרון מחול ענבל. בוגרת תואר שני  MA בלימודי מחול בCentre –  Laban בלונדון. עבודותיה לילדים במסגרת קבוצת במה עלו בפסטיבל חיפה להצגות ילדים, פסטיבל צלילי ילדות בתיאטרון חולון וברחבי הארץ ובחו"ל בפסטיבלים ברומניה, הונגריה, פינלנד, פולין, אנגליה וטורקיה וזכו לפרסים לציונים לשבח.

ויקי זאו – רקדנית

ילידת סין 1988, למדה מחול מגיל 3 בבתי ספר למחול בסין ובארה"ב. בעלת תואר שני במחול מודרני באוניברסיטת יוטה בארה"ב ותואר שני בלימודי מחשב באוניברסיטה לטכנולוגיה בסין. השתתפה בתכנית בינלאומית לרקדנים במסגרת להקת ורטיגו. יצרה כוריאוגרפיות סול וכוריאוגרפיות לפרסומות בעיר סצ'ואן בסין וזכתה למלגות שונות במסגרת לימודיה בסין ובארה"ב.

ישראל ברייט- מלחין וכותב

הלחין מוזיקה להצגות רבות ומופעי מחול וזכה בפרסים רבים על עבודתו בתיאטרון בקולנוע ובטלוויזיה (פרס אופיר, פרס אקו"ם, פרס התיאטרון, נוצת הזהב ועוד..). הוציא מספר רב של אלבומי מוסיקה ביניהם להקת 'השמחות'. בעל תארים במוסיקולוגיה, קומפוזיציה ופילוסופיה.

קבוצת במה מופעי מחול לילדים ולכל המשפחה. הקבוצה הוקמה בשנת 2006 על ידי נימה יעקובי וישראל ברייט. הקו האמנותי של הקבוצה הוא שימוש בחומרים פשוטים, נגישים ויום יומיים ליצירת קסם על הבמה. קבוצת במה מגישה  מופעי מחול מקוריים ובאיכות גבוהה לילדים בכל מקום, מתוך הקפדה על שימוש בחומרים פשוטים המוכרים לכל ילד, דבר שהופך את המופעים למפגש יצירתי ומלא דמיון עם הקהל.

ממופעיה – "מסע קופסא", "הריקוד של סינדרלה", "מסובב המכנסיים" ו "ארץ הקופסאות". הקבוצה חברת עמותת הכוריאוגרפים ונתמכת על ידי משרד התרבות, המדור למחול, קיבלה מענקים ממפעל הפיס וקרן יהושוע רבינוביץ'. מופעיה מאושרים בסל תרבות ארצי ועולים על במות בכל רחבי הארץ ובחו"ל. הקבוצה עובדת בשיתוף פעולה עם עמותת "נוער מוסיקלי בישראל".

בסיוע המחלקה לאמנויות, אגף התרבות, עיריית ת"א־יפו וקרן יהושע רבינוביץ לאמנויות תל־אביב.

צילום: עידן לוי
צילום: עידן לוי

כוריאוגרפיה: נימה יעקובי

רקדנים /משתתפים: נימה יעקובי וויקי זאו

הפקה:קבוצת במה נימה יעקובי

מוסיקה: ישראל ברייט

תלבושות תפאורה ואביזרים:ענבל בן זקן- מיזו

צילום:  עידן לוי

ניהול חזרות : ישי כרסנתי

 

פרטים:

שבת 24.12.2016 בשעה 11:00

מחסן 2, נמל יפו, תל אביב

35 ₪ לכרטיס

הזמנת כרטיסים  03-9021563

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב