אקססוריז לצילומים בסגנון Flatlay

בחירה של אקססוריז לצילומים בסגנון Flatlay זהו המרכיב הכי חשוב בעבודה של צלם המוצרים. בחירה מדוייקת של האקססוריז ושילוב נכון שלהם בתמונה, יעשו את כל ההבדל בין תמונה סתמית שמזכירה רבות כמוה, לבין תמונה מרתקת שתתפוס את העין.

מהו בעצם סגנון צילום מסוג Flatlay?

Flatlay הוא סגנון צילום שבו אובייקטים שונים מסודרים בצורה ׳שטוחה׳ על גבי משטח ומצולמים מלמעלה.

Flatlay טוב יוצר סיפור ללא מילים, ומציג שילוב הרמוני של צבעים, טקסטורות ואלמנטים של תאורה.

בחירת אקססוריז לצילומים

האקססוריז הם אלה שמספרים את הסיפור והבחירה שלהם צריכה להיות מדוייקת. כל הפריטים המופיעים בתמונה צריכים להתאים אחד לשני מבחינת הסגנון, ההקשר שלהם וצריכים להתכתב זה עם זה גם מבחינת הצבעים.

איפה למצוא אקססוריז לצילומים?

אלי אקספרס הוא שוק הפשפשים המושלם למציאת פיצ׳יפקעס טובים לצילומים. קחו בחשבון שלא תמיד כל מה שנראה טוב בתמונות האתר יהיה אכן כזה במציאות, אבל בגלל העלויות הנמוכות של המוצרים, כדאי לקחת סיכון ולהזמין כל מה שנראה לכם מתאים.

כאן אמליץ לכם על פריטים מוצלחים שאני רכשתי. אם תרצו לקבל המלצות נוספות אנא כתבו לי בתגובות לפוסט הזה.

סיכות פרחים בצבעים שונים – סיכות איכותיות לשיער לילדות, שמגיעות במגוון גדול של צבעים. יש בהן שכבות ועומק וזה מה שעוזר להן להראות כל כך טוב בתמונות.

דפי תווים בסגנון עתיק.

אקססוריז לצילומים: סיכות פרחים, דפי תווים ושמיכה בסריגה עבה. קרדיט צילום: goodmother

סיכות פנינים שלדעתי האישית טובות רק למטרת צילומים ולא מומלץ להשתמש בהן על פי הייעוד המקורי. בד תחרה שמגיע בצבעים שונים, בד דמוי משי.

כובע ברט בשלל צבעים.

מספריים (טובות!) בצורת מגדל אייפל, ובאותו קישור יש גם מספריים בצורת גיטרה, טווס ועוד.

ענף כותנה.

משקפיים עם עדשות ורודות.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

אנחנו הכי בעד גילוי נאות,

אז נספר לכן שחלק מהקישורים והקודים שבאתר שלנו יכולים להיות קישורים של תוכניות שותפים, מה שמאפשר לנו לקיים את האתר, להשיג עבורכן הטבות ומתנות, ולייצר תוכן איכותי ומעניין.

עם זאת, מתוך אינסוף מותגים שקיימים בשוק, אנחנו בוחרות לעבוד רק עם אלה שאנחנו צורכות את המוצרים שלהן באופן שוטף, ונהנות מהם.

חלק מהמוצרים והשירותים המוזכרים באתר שלנו ניתנו לנו לסקירה.

עם זאת אנחנו מתחייבות להמליץ אך ורק על שירותים ומוצרים שאותם באמת אהבנו, ולסייע לכן לרכוש אותם בעלויות הכי משתלמות עבורכן.

לא ניתן להגיב