רשימת הציוד לחופשה משפחתית

בין אם אתם נוסעים לסופ״ש אחד של נופש או חופשה ארוכה של שבועיים, אלה הדברים שכדאי לקחת איתכם –

מים – כדאי להתארגן מראש ולקנות בסופר שישיית מים מינרלים, לכל מקרה. קחו בחשבון שעלות המים בתחנות דלק ובחנויות הנוחות שתפגשו בדרך היא הרבה יותר גבוהה.

כובעים – גם לכם וגם לילדים, ואם יש, כדאי לשים באוטו גם כובע ספייר לילד, למקרה שילך לאיבוד.

חטיף למקרה חירום – גם אם את מתנגדת בתוקף לג׳אנק פוד, כדאי לשים בבאגז׳ משהו שיכול להציל אתכם ברגע שהכי תצטרכו את זה. אין לכם כוח לריב עם הילדים ובא לכם פשוט לשחד אותם שישתקו? תשלפו פתי בר. מתים מרעב ואין ארומה בדרך? זה הזמן לבמבה.

ג'ל לחיטוי בין אם נסעתם ליום כיף בסופרלנד או חופשה בטבע, כדאי לקחת איתכם בקבוקון אלכו-ג׳ל. הוא מנקה את הידיים, כשלא מתאפשר לשטוף אותן, וקוטל 99.99% מהחיידקים. 

מגבונים לניקוי ידיים ארוחת הצהריים מתקרבת ואין מקום לשטוף ידיים? הכי פשוט יהיה לשלוף את אלכוג'ל מגבונים של ד"ר פישר ללא אלכוהול לילדים לשמירה על הגיינת הידיים

מגבוני פנים – הילד התלכלך מהארטיק? מגבוני פנים מיוחדים לתינוק יעזרו לכם בכך. שימו לב שמגבונים לניקוי הידיים לא מתאימים לניקוי הפנים. השתמשו רק במגבונים המותאמים לכך, כגון מגבוני התינוקות קמיל בלו שבתמונה. 

קרם הגנה – הקטנות שלי כבר למדו שלא יוצאים לשמש בלי למרוח קרם הגנן! הן בטוחות שהוא נקרא ככה כי הגנן נמצא כל היום בשמש. לפעוטות המציאו בד״ר פישר בקבוקונים אישיים, חמודים ומעוצבים, ככה שלכל ילדון יהיה אחד משלו. 

לא ניתן להגיב