בגדי ילדים לקיץ: כך תבחרי אותם נכון

החורף השנה היה ארוך במיוחד, אבל סוף סוף הגיע לסיומו. הטמפרטורות מטפסות, ורגע אחרי שהוצאת את בגדי הקיץ מהבוידעם אבל שניה לפני שתלכי לחנויות של בגדי הילדים לקנות את מה שחסר, קבלי מספר טיפים:

פרקטיות. יש פריטים שמתוכננים כך שתפיקי מהם את המקסימום, במיוחד אם את מתכננת שהם ימשכו יותר מעונה אחת או אפילו יעברו לילד הבא. רשת שילב מתמחה בעניין של הפרקטיות ופיתחה מספר פטנטים שמאריכים את חיי הבגד של הפעוט ואפילו מאפשרים לו להישמר במצב טוב גם לאחיו הקטנים. מדובר בסדרה של חולצות דו צדדיות שניתן להפוך וללבוש משני הצדדים, חולצות מסתובבות הניתנות ללבישה משני הכיוונים, בנדנות בשלל עיצובים שניתן ללבוש על הצוואר ולמנוע טפטוף של רוק ומזון על הבגד של הפעוט ועוד. מלבד הפרקטיות, הבגדים האלה מצטיינים בעיצובים מתוקים, ככה שאת יוצאת מורווחת בכל מובן. דוגמה לחולצה מסתובבת:

מתוך אתר שילב

נוחות. הדבר שהכי חשוב לילדים הוא שהבגד יהיה נוח ויאפשר לו להתנועע בחופשיות. הבגדים של שילב, מנסיון שלנו, הם העדינים והנוחים ביותר לקטנטנים, עשויים מבדים רכים, תפרים שאינם מורגשים וללא תוויות מציקות.

עיצוב.. בגדי ילדים משמשים אותנו למשך עונה אחת או שתיים, כך שגם אם את רוצה לקנות הכל – תחזיקי את עצמך! שמלה חגיגית או חולצה מחוייטת תילבש רק בחגים או אירועים מיוחדים, ואם הילדים כבר הולכים לבית הספר וביומיום לובשים תלבושת אחידה, אז בכלל – אין צורך ביותר משני סטים של בגדים חגיגיים, שאינם מיועדים ללבישה היומיומית. אולם, אותם שני הסטים חייבים להיות יפים ואופנתיים. הפריטים היפים ביותר שמצאנו:

שמלה חגיגית מבד גמיש ומנצנץ, ואלמנט אלכסוני בחלק הקדמי שהופך את השמלה למיוחדת ואופנתית במיוחד.

מתוך אתר האינטרנט של הוניגמן קידס

עבור הבנים בחרנו את המראה הבא, של ברמודה וחולצה מכופתרת בגווני הכחול, עם טקסטורה תואמת ומעניינת.

4. פריטי החובה . סקרנו את ההיצע ברשתות בגדי הילדים הנבחרות ומצאנו פריטים מדליקים במיוחד שלא יכולנו לעבור על פניהם. בין המציאות:

קולקציית בזוקה ג׳ו של הוניגמן קידס, שמציעה פריטי כותנה עם הדפסים מדליקים במחירים של 19.90 ש״ח ומעלה.

מתוך האתר של הוניגמן קידס

חצאית 2 קומות סופר מסתובבת של הוניגמן קידס, מגיעה בצבעים אפור, לבן ושחור, לדעתנו האפורה לוקחת בגדול.

שמלה מתוקה של שילב עם חצאית מסתובבת והדפס חכם שכדאי לאמץ כמוטו לחיים (דפדפו ימינה לתמונות נוספות של הקולקציה):

מבצעים. הדעה הרווחת היא שבתחילת העונה המחירים הם גבוהים ובסוף העונה הם יורדים משמעותית, לכן אם אנחנו רוצים לחסוך, נחכה לסוף העונה ונקנה את כל מה שצריך לעונה הבאה. הטענה הזו היא נכונה באופן חלקי. נכון שבסוף העונה המחירים יורדים אבל אז פוחתים גם הסיכויים שתמצאי בדיוק את המידה והצבעים הרצויים לך. כדאי לשים לב למבצעים מיוחדים גם במהלך העונה עצמה, בעיקר בסמוך לחגים (כגון יום העצמאות ושבועות שבדרך).

אלה ההנחות שתמצאי בימים האלה ברשתות הילדים הבולטות:

הוניגמן קידס – 25 אחוז הנחה על הקולקציה החדשה בחנויות ומחירים מיוחדים על פריטים מהעונה הקודמת באתר האינטרנט של הוניגמן קידס.

קיווי – 30 אחוז הנחה על הקולקציה החדשה, בכפוף לתקנון. מומלץ מאוד להצטרף למועדון (בחינם).

שילב – 20 אחוז הנחה בחנויות ובאתר.

קרדיט תמונה ראשית: דניאל אליסטר

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב