גברת קסם ואדון משאלה – מופע מוסיקלי לכל המשפחה

"גברת קסם ואדון משאלה" הוא מופע מוסיקלי נוסטלגי לכל המשפחה, שכתבה, הפיקה וביימה דורין גלעדי – גולדמן. מדובר במעין מחזמר קטן, שכולל מגוון שירים של שנות ה-50 וה-60 בארה"ב, בעיבוד מקורי לעברית, כשלצידה של גלעדי מופיעים הזמר והשחקן גיא ברכה ולהקת נגנים מוכשרת.

בין השירים שזכו לעיבוד של גלעדי ניתן למצוא את : Let's Twist Again, The Lion Sleeps Tonight, Mr. Sandman, Lollipop,

…   It's My Party,  All I Have To Do Is Dream, כולם מקבלים פרשנות חדשה, תיאטרלית וצבעונית.

"גברת קסם ואדון משאלה" הוא מחווה מרגשת של דורין גלעדי, בתו של השחקן מוטי גלעדי לאמה ארנה ז"ל אשר נהגה להשמיע לה את השירים הללו משחר ילדותה.

דורין גלעדי- גולדמן, 36, עשתה את הבכורה הבימתית שלה בגיל 9 בהצגה "יידישע געשעפטן" (עסקים יהודיים) ביידיש, לצד אביה השחקן. הצגה זו הוצגה בתיאטראות הגדולים ברחבי הארץ והעולם.

 

למופע יש אווירה מיוחדת של אגדה, בזכות התפאורה והתאורה שיוצרים גוונים סגולים קסומים, ותלבושות מיוחדות שהולמות את נושא ההצגה.

המופע מבוסס כאמור, על עיבודים בעברית של שירי שנות ה-50 וה-60. הנגנים וזוג השחקנים שעל הבמה מבצעים אותם במקצועיות רבה וסוחפים את הצופים.

השחקנים, דורין וגיא, מקסימים וכריזמטיים, שרים, מקפצים ומפעילים את הקהל.

אהבנו את ההתחלה של המופע, ואהבנו מאוד את החלק המסכם, בו דורין שרה שיר לבן שלה, וגרמה לנו לחבק את הילדים שלנו. זה היה יפה ומרגש, ויצאנו עם תחושות מאוד טובות. בין לבין היו קטעים נחמדים ומצחיקים. בסך הכל, מדובר בשעה מתקתקה של מוזיקה נעימה וכיפית, והופעה ברמה גבוהה.

עם זאת, חלק מהקטעים לא הצליחו לרגש, ודווקא אותנו, שמתרגשים מכל דבר. המופע עוסק בנושאים המדברים אל כולנו: אהבה, חלומות ופחדים והקשר המיוחד בין הורים לילדים, ועם זאת – לא נגע.

בכל קטע הוצגו דמויות אחרות, של ילדים ומבוגרים. גם גברת קסם ואדון משאלה, שעל שמם נקרא המופע, הפציעו למספר דקות ונעלמו, והשאירו אותנו עם סימני שאלה. על מה בעצם המופע?

 

צילום התמונות בכתבה: עמית אלפונטה

גלעדי בוגרת להקה צבאית ולימודי תיאטרון  – מכללת "סמינר הקיבוצים" השתתפה בהצגות: "שירת העצבים" (צוותא) "קרקס קוראז'" ו- "המערב הפרוע" (התיאטרון הערבי-עברי), בדוקו-מיוזיקל "שירת החטאים" (ערוץ 8) וכשחקנית ב-"תיאטרון שלנו".

 

בשנה הקרובה עתיד לצאת לאור ספר ילדים ראשון שכתבה בשם "חוט הלב" בהשראת אימה ובתה אלמה. דורין נשואה ואימא לשלושה-אלמה (7) רום (בן 5) ועומר (2)

לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

 

https://www.facebook.com/gveretkesem/?fref=ts

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב