דובידו פקטורי: המקום בו נולדים חדי קרן

הילדונת שלי ואני עברנו אתמול חוויה קסומה. לקחתי אותה לבילוי בקניון איילון, אחרי שבבוקר הלכנו לעשות בדיקת דם, והגענו למתחם של "דובידו פקטורי", שבו יוצרים בובות פרווה – כדי להכין לנו חבר חדש!

זה היה תהליך מאוד מרגש עבור הילדה בת ה- 5, וגם בשבילי, כי ראיתי כמה היא שמחה ומתרגשת.

עשינו סיבוב בין כל הדובונים, והיא בחרה בעצמה את הבובה שהיא רצתה (חד קרן לבנה יפה, כמובן) מתוך הרבה אופציות ביניהן דובונים מסוגים שונים, ארנב, פנדה, פיל, כבשה, ינשוף, דינוזאורים ועוד.

הילדונות עזרה למלא את חד הקרן בחומר המילוי המיוחד של הבובות, עד למידת הרכות הרצויה, ואחר כך בחרה עבורה את הלב מתוך קערת הלבבות.

הכנסנו פנימה את הלב, לאחר שהיא הביעה משאלה, נתנה לו נשיקה והניחה אותו על החזה.

הכנסנו לתוך החד קרן גם הקלטה שעשינו – עכשיו כשלוחצים לחד קרן שלנו על הבטן היא אומרת: אני אוהבת אותך לינורי (בקולה של אמא).

בסוף בחרנו לחד הקרן שלנו את הלבוש (שמלה ורודה עם פאייטים, כמובן) מתוך עשרות תלבושות יפות, וביניהן חליפת חלל, חליפת כדורגל ואפילו שמלה של אלזה.

נתנו לה שם (קראנו לה ברבי), שקלנו אותה ורשמנו בתעודת לידה. קיבלנו גם מנשא עבור החברה החדשה שלנו, כמו של תינוקות.  
את כל התהליך המרגש הזה הנחתה הבחורה שבדוכן הדובונים, עדינה ומקסימה, עם גישה מופלאה לילדים. 

רוצים לראות סרטונים שצילמנו במקום? היכנסו לאינסטגרם שלנו – כאן.

מדובר בחוויה מגבשת עבור הילד וההורה, זכרון ילדות מתוק שילווה אותם, יחד עם הדובי, הרבה שנים.

לא זול, אבל כל כך שווה את זה! החוויה שאתם עוברים עם הילד, ההתרגשות והערך המוסף של הצעצוע – בהחלט מצדיקים את ההשקעה החד פעמית הזו.

עוד קצת על דובידו פקטורי:

המותג שהוטמע לראשונה בישראל לפני כשנה באמצעות דוכן נודד בקניונים השונים ברחבי הארץ, גדל פי 4 ובימים אלו, מתרחב לכדי 4 סניפים ברחבי הארץ: קיריון, קניון רמת אביב, קניון איילון וקניון גבעתיים ועוד היד נטויה…. 

מגוון הבובות גדל פי 3 ומונה כיום למעלה מ-60 דגמים. גם מגוון התלבושות גדל וכיום ישנו היצע מגוון של קולקציות הלבשה. בנוסף, לאחרונה התחדש דובידו גם בלב פועם ונעליים לבובות, מה שלא היה קודם.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב