הכניסה חופשית: פעילויות קיץ חינמיות לכל המשפחה

תמונת אילוסטרציה

הידיעה מתעדכנת מדי יום עם פעילויות חינמיות חדשות! מומלץ להירשם לניוזלטר של האתר לקבלת עדכונים. *תמונת אילוסטרציה – קרדיט פיקסביי

תל אביב – קיץ של הצגות בחינם בנמל תל אביב

לידיעה המלאה לחצו כאן.

באר שבע – שבת במתחם הקטר

החל מה-15.6 ועד חודש ספטמבר: מתחם הקטר פותח את שעריו לכל המשפחה גם בימי שבת. בואו לבלות קרוב לבית באירוח בדואי, דוכני אוכל ופעילות חווייתיות במתחם יפיפה בעיר העתיקה באר-שבע.
במסגרת הפעילות יהיה מתחם הארחה מפנק ובו אוהל בדואי וזוּלוּת לישיבה בהם תוכלו להתארח עם המשפחה בשהות במתחם, דוכני אוכל מעוררי תיאבון: ג'חנון לשבת, פיתה לאבנה, פיצה איטלקית וקפיטריה עשירה בכל טוב, מתחם יצירה לילדים עם שפע של ערכות יצירה עשירות ומהנות, משחקי קופסא, שש בש דמקה ושאר משחקים מוכרים והכל באווירה כייפית ומהנה במיוחד.
מתחם הקטר הינו מתחם יפיפה בעיר העתיקה באר-שבע אשר קם על תילה של תחנת הרכבת העות'מאנית של שנת 1915. בשנים האחרונות תחנת הרכבת העות'מאנית עברה תהליך חידוש ופיתוח וכיום מהווה האתר מתחם תרבות, פנאי ובילוי ייחודי בעיר העתיקה של באר-שבע.

-לרשות המבקרים ימוקמו דוכני אוכל שונים בתשלום!

ההשתתפות הינה ללא תשלום, למעט ערכות היצירה והסדנאות שהינם בתשלום סימלי!

כתובת: מתחם הקטר, שד' טוביהו 65 – פינת עלי דיוויס, באר-שבע

נהריה – אירוע הצדעה לכוחות ההצלה ומופע של סמי הכבאי

מה ומתי: ביום רביעי 24.7.19 בשעה 17:00 עד 19:00 יתקיים אירוע הצדעה לכוחות איחוד הצלה נהריה ושלומי. להנאת הילדים וההורים  איחוד הצלה ייפרסו בחנייה הצפונית (מול קפה גרג) אמבולנס, רייזר, אופנעונים, וצוות מתנדבים שיאפשר לילדים לעלות וללמוד איך נראה אמבולנס מקרוב ומבפנים ויספרו על עבודתם החשובה ומצילת חיים. בתוך הקניון יתקיימו עמדות יצירה של כוחות איחוד הצלה באמצעותן ילמדו הילדים על חשיבות נושא הצלת חיים.. ביום שישי ה-25.7.19 יתקיים יריד שישי עם דוכני תוצרת מקומית וסדנת יצירה לילדים בשעה 10:00. ביום רביע ה-31.7.19 בשעה 17:30 יתקיים מופע הפעלה מוזיקלי עם אורח אהוב במיוחד על הילדים – סמי הכבאי.

איפה: קניון נהריה, רחוב האירית 2, נהריה.

כמה: חינם.

ירושלים – כוכבי הרשת הגדולים מגיעים לפסגת זאב בחופש הגדול:

מה ומתי: ביום שלישי ה-30.7.19 בשעה 17:30 יתקיים המופע של פיקו, החבר של כל הילדים במופע מקפיץ לכל המשפחה.

איפה: קניון לב הפסגה, שדרות משה דיין 106, פסגת זאב, ירושלים.

כמה: חינם.

עפולה – פסטיבל נינג'גו הראשון בישראל

מה ומתי: ביום שני ה-28.7.19 בין השעות 17:00-19:00 תתקיים סדנת יצירה קיצית ומהנה, במהלכה הילדים יכינו גופיה בגרפיטי, אותה יעצבו כרצונם, וכן יכינו בקבוק אישי מעוצב, בצבעים האהובים עליהם.

איפה: קניון העמקים: רחוב יהושע חנקין 14, עפולה.

כמה: חינם.

יבנה – סדנאות שף לילדים

מה ומתי: ביום שלישי ה-30.7.19 בשעה 17:30 המבקרים ייהנו ממתחם הפרחת בועות סבון ענקיות. מיד לאחר מכן תועלה הצגת התאטרון "דסי ולצי – לאן נעלמה אמא יונה?", המגוללת את סיפורה של דסי, יחד עם הבובה לצי, שיוצאות למסעות בעולמות שונים ומשונים. דסי אוהבת לבלות בטבע ותמיד מחפשת עוד חוויות, ולצי תמיד מצטרפת למסעות. בכל פעם הן מגלות עולם חדש עם מסרים חשובים לאהבת הטבע והזולת.

איפה: המרכז של קרסו ביבנה, רחוב הנחשול 22, יבנה הירוקה.

כמה: חינם.

נתניה – מופע טכנולוגי אינטראקטיבי של להקת הרוק של הילדים

מה ומתי: ביום שני ה-29.7.19 בשעה 17:30 יועלה המופע "קולור סטאר" של להקת הרוק של הילדים הראשונה של ישראל. פיצי, ננוש, אומגה והאמרגן – כוכב. כולם ביחד כלואים בתוך מסך ורוצים לצאת על העולם. הם מחוברים און ליין על הבמה ומועברים במסך אינטראקטיבי על גב הבמה. חברי הלהקה מנוהלים ע"י GOD IS A DJ אשר מעניק להם משימות ואחראי על כל ההחלטות. הלהקה מקבלת הזדמנות לצאת מן המסך, אך בתנאי אחד – רק חבר אחד מהלהקה יוכל לצאת. מי זה יהיה? רק הקהל יחליט ויקבע, באמצעות אפליקציה המשלבת את הקהל דרך טלפונים ניידים – כשהילדים יחליטו את סוף הפרק.

איפה: מרכז הקניות אלון קריית השרון, רחוב טום לנטוס 26, קריית השרון, נתניה.

כמה: חינם.

בת ים – החופש הספורטיבי הגדול

מה ומתי: מתחם Sunset שבטיילת חוף בת ים משיק לרגל הקיץ ביחד עם עיריית בת ים סדרת פעילויות ספורטיביות לקהל הרחב, שיוצעו בחינם במהלך החופש הגדול. מאמנות כושר מקצועיות יעבירו הפעלות והדרכות ספורטיביות לכל מי שמעוניין לקחת הפוגה מהמסכים ומהמזגנים ולהעשיר את חייו בפעילויות יוגה בשקיעה, הרקדות זומבה או קבוצות הליכה למשפחות. הפעילויות יתחילו ב-1.7 ועד ה-15.8 ויוצעו בחינם לציבור הרחב. בין הפעילויות: יוגה בשקיעה עם שושי מתיתיהו, בימי שני וחמישי בין השעות 19:15-20:15, הרקדת זומבה עם שירי להב בימי רביעי, בין השעות 19:15-20:15 וקבוצת הליכה לכל המשפחה עם מירי לוי בימי שני ורביעי בין השעות 19:00-20:30.

איפה: מתחם SUNSET, טיילת בת ים.

כמה: חינם.

הרצליה – פעילויות והצגות בקניון שבעת הכוכבים

לידיעה המלאה לחצו כאן.

רעננה – פעילויות קניון רננים

לידיעה המלאה לחצו כאן.

כפר סבא – אושילנד

לידיעה המלאה לחצו כאן.

נתניה – קניון עיר ימים

לידיעה המלאה לחצו כאן.

נתניה – Y CENTER פולג 

אירועי קיץ חינם לכל המשפחה במרכז הקניות

מתחם הקיץ של  Y CENTERפולג ייפתח ביום רביעי, 10.07.2019, בהפנינג ססגוני לכל המשפחה, עם מופע הקרקס של "האחים ההפוכים" שיפתח את אירועי "יולי בקרקס" במתחם. בנוסף למופע, יוכלו המבקרים להנות ממופעי ליצנים, ג'אגלרים והולכי קביים ומגוון דוכנים ועמדות לציורי פנים, קעקועי נצנצים, קיפולי בלונים ועוד אשר יהיו פתוחים לקהל הרחב. הכניסה חופשית לכל המשפחה!

מועדי האירועים:

24.7.19 – הקוסם ונערת הגומי – מופע + הכנת קסם אישי

31.7.19 – הבועה: מופע בועות ענק – מופע + סדנת בועות פתוחה

קריית אתא – הצגות ילדים חינם בשער הצפון

לידיעה המלאה לחצו כאן.

גליל עליון – פעילויות חינמיות מדי יום באגמון מרקט

לידיעה המלאה לחצו כאן.

ראשון לציון – מתחם הבילוי G סינמה סיטי

לידיעה המלאה לחצו כאן.

קניון שער הצפון

תיאטרון החופש הגדול: קיץ של הצגות ילדים של מיטב התיאטראות מדי יום ללא תשלום ופסטיבל מציאות מדומה ו"עושימדע"

מה: תיאטרון החופש הגדול, פסטיבל הצגות בימים ראשון-רביעי בשעה 17:30, עם הצגות של תיאטראות הילדים המובילים (בהם תיאטרון אורנה פורת, התיאטרון שלנו, תיאטרון הילדים הישראלי ועוד). בפסטיבל יוכלו הילדים לצפות בהצגות המבוססות על ספרי ילדים ואגדות מוכרות כמו "העץ הנדיב", "הברווזון המכוער", "בגדי המלך החדשים", "פיטר פן", "פרח לב הזהב", "החתול במגפיים", בהצגה המבוססת על שיריה של נורית הירש ובהצגה בכיכובו של טוביה צפיר.

כמו כן בפסטיבל המציאות המדומה שיתקיים בין ה-11-15 באוגוסט יוכלו המבקרים להתנסות בשלל חוויות, משחקים ופעילויות VR –  והכל ללא תשלום. פסטיבל "עושימדע" שיתקיים בין התאריכים 28/7-8/8/19, יעניק עושר של פעילויות מהנות לילדים – מופע אינטראקטיבי, עמדת טעימות אוכל מולקולרי, סדנאות מדעיות מתחלפות מדי יום, עמדות משחק וציור.

נתניה – קניון עיר ימים

עיר הפסטיבלים בחופש הגדול – פסטיבל קיץ לילדים המשתנה מדי שבועומופעי מחווה לשירי הילדים הגדולים עם לי בירן ואליאנה תדהר

מה: קונספט ייחודי של עיר הפסטיבלים – פסטיבל קיצי מתחלף מדי שבוע, בימים שני-רביעי בין התאריכים 29.7-21.8. כל פסטיבל יוקדש לפעילות אחרת בתחום שילדים אוהבים – מגיבורי על, דרך דמויות הילדים האהובות ועד מותג פליימוביל וספרי הילדים הקלאסיים.בנוסף מדי יום ראשון תתקיים הקרנת סרטי אנימציה לקהל הרחב תחת כיפת השמיים.

פעילות נוספת שמיועדת לכל המשפחה שתעניק לכם סיום חגיגי לחופש היא שני מופעי מחווה משירי האמנים הגדולים. המופע הראשון שיתקיים ב-25 באוגוסט יהיה לכבוד גדול הזמרים הישראליים אריק איינשטיין ושירי הילדים שלו. המופע יבוצע ע"י להקת התפוזים שתספק ביצועים מרגשים הקלאסיקות שאהובות על ילדים והורים כאחד. המופע השני

אליאנה תדהר ולי בירן –  יעשו כבוד וחוגגים 40 ליצירת המופת "הכבש השישה עשר" מאת יהונתן גפן ויוני רכטר. בירן ותדהר יחזירו לבמה את השירים הבלתי נשכחים שכולנו גדלנו עליהם, במופע מוזיקלי קסום לכל המשפחה, בליווי להקה חיה ועיבודים מחודשים. במופע יבוצעו שירי הילדות האהובים –- גן סגור, הילדה הכי יפה בגן, איך שיר נולד ועוד.

מתי:  פסטיבל  ליגת הצדק – 29-31.7

פסטיבל דמויות הילדים האהובות 5-7.8

פסטיבל פליימוביל 12-14.8

פסטיבל ספרי הילדות 19-21.8

אדון שוקו-להקת התפוזים 25.8 | יום א' | 18:30

הכבש השישה עשר עם אליאנה תדהר ולי בירן -26.8 | יום ב' | 18:30

מתחם אושילנד, כפר סבא

פסטיבל קיץ אקשן:  מפגש עם היוטיוברים המובילים בישראל ואקשן לילדים:מבוך לייזר,מציאות מדומה,סירות פדלים ועוד

מה: שורה של פעילויות לילדים ללא תשלום מדי יום במהלך חופשת הקיץ כולל מופעים והצגות – קצפת ותות, שין שין, מפגשים עם כוכבי היוטיוב הגדולים – מיכל מצוב, בן קיסר ועמית נחום, ליה נגה ושקד דוד והקרנות סרטי אנימציה חדשים. בין התאריכים 23 ביולי עד ה-31 באוגוסט יתקיים פסטיבל קיץ אקשן עם מבוך לייזר, מלחמת מים, מציאות מדומה וחדר בריחה בהפנינג של פעילויות מאתגרות לכל המשפחה.

מתי: חודש יולי-אוגוסט

מחיר: ללא תשלום. סרטי אנימציה בעלות של 35 ₪ כולל פופקורן ושתייה

קניון שבעת הכוכבים, הרצליה


Summer Fun  מגוון פעילויות מגוונות ללא תשלום מדי יום בשעות הבוקר ובשעות אחר הצהריים – מסדנאות יצירה יומיות, דרך סדנאות בישול ועד הופעות של כוכבי הילדים הגדולים.

 מה: מגוון פעילויות מדי יום. הצגות ומופעי ילדים של כוכבי ה-VOD גיא פרידמן ושלגלון, מופע של מאסטר הקפוארה קוגומלו, מופע של כוכבי הילדים רוי בוי ומני ממטרה, סדנאות נגרות וסדנאות בישול, שולחנות משחק לכל הגילאים וסדנאות יצירת אמנות ופלסטלינה. בנוסף יתקיימו הצגות לכל המשפחה. 

למשחקיות, מופעים ואטרקציות חינמיות נוספות ברחבי הארץ – היכנסו לאינדקס האטרקציות של אתר Good Mother בקישור הבא, וסמנו ״חינם״ בקטגוריות.


רגע, אולי פספסת כאן משהו חשוב –

בואי לעמוד ההגרלות והחינמים שלנו – יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש

אנחנו גם כאן, בעמוד הממליצות בפייסבוק


חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב