המדריך לאסטרונאוט המתחיל: חדר ילדים על-חלל

חדר חלל: את מגדלת אסטרונאוט לעתיד, שמתלהב מכל מה שקשור לחלל? ורוצה לעצב לו חדר עם כוכבי לכת, חלליות וחייזרים? אז את בדיוק כמוני, והכתבה הזו היא בשבילך.

״איך נעצב את החדר שלך, חמוד?״ שאלתי את עידן כשעברנו לדירה החדשה – ״רוצה חדר בנושא ים, עם אוניות ומגדלור? או אולי חדר מכוניות? או רכבות?״

״אני רוצה חדר חלל״ אמר עידן, ״עם אסטרונאוט וחלליות וגלקסיה, וחייזרים״

אז התחלתי לחפש רעיונות לחדר בנושא חלל באתרי עיצוב, פינטרסט ואליאקספרס.

מצאתי המון דברים יפים ברשת, וחששתי שמרוב התלהבות אתחיל להעמיס ולהעמיס בפריטים, והחדר ייצא צבעוני ורועש מדי. לכן, למרות ההצע הענק של פוסטרים מדבקות חלל צבעוניות ויפות, החלטתי ללכת על גוון אפור בהיר הרגוע.

תרצי לקבל קופונים לחנויות של המותגים הכי גדולים וכרטיסים במתנה לאטרקציות? הצטרפי לטלגרם שלנו. גם בסטורי באינסטגרם שלנו אנחנו מחלקים כרטיסים במתנה לאטרקציות, ומפרסמים קופונים בלעדיים – כדאי לעקוב.

אין לך טלגרם? הצטרפי לקבוצת הוואטס אפ או לניוזלטר שלנו ונשלח לך למייל (שימי לב שהמייל יכול להגיע לתיקיית קידומי מכירות, אז אם לא קיבלת – עשי חיפוש לפי הביטוי ״קודי קופון״):

מדבקות לקיר של חלל

מתוך מגוון אינסופי של מדבקות חלל באלי אקספרס, מצאתי את סט המדבקות המקסים הזה, ששווה כל שקל!

ככה זה נראה באתר, ובדיוק ככה זה נראה גם במציאות!

המדבקות איכותיות מאוד וניתן לבחור את הגוון הרצוי מתוך קשת של צבעים. אנחנו הזמנו בצבע אפור וממליצים לבחור בגוון הזה ולא בשחור – פחות קונטרסטי, ויותר עדין ומשתלב עם הקיר הלבן. בחרנו את הקיר הריק והפנוי שמול המיטה ופיזרנו עליו את כל הסט – החלליות, כוכבי הלכת והכוכבים. יצא מקסים!

ההדבקה היא לא פשוטה, וכל התהליך מצריך ריכוז וזמן. המדבקה עצמה היא בעצם רק קווי המתאר, הרקע הלבן הוא הקיר. בזכות זה ניתן להוריד את המדבקות מהקיר בלי סימנים בכלל.

פיג׳מות בעיצוב חלל

פיג׳מות בעיצוב חלל זה לא פחות משמח, ובאתר של דלתא ניתן למצוא קולקצייה שלמה של פיג׳מות עם הדפסים של אסטרונאוטים, כוכבים וגם הסמל של נאסא. קולקציית החלל כוללת מגוון פריטים פיג׳מות 2 חלקים, וואנזי, חלוק ונעלי בית.

לעמוד של פיג׳מות החלל לחצו כאן.

קבלו גם קוד קופון מאיתנו: הקלידו את הקוד goodmother בסל הקניות באתר, ותקבלו 10% הנחה על הסל, כולל כפל מבצעים, לא כולל מוצרים שנמצאים במחלקת הסייל.

לפני שתתחילי להזמין באליאקספרס, אנחנו ממליצים לך להירשם באתר קאשדו, שנותן לך החזר כספי על כל רכישה באתרים כמו ebay, אליאקספרס, גרופון, קדס קידס ועוד. מאוד מומלץ, מנסיון! הם גם נותנים במתנה את 10 השקלים הראשונים לכל נרשם חדש – פרטים והרשמה בקישור הבא. 


את מדבקות החלל היפות ניתן להזמין בקישור הבא. 

כיסוים לכריות נוי. בחיפושים אחר כריות נוי מתאימות, נתקלתי בכריות האלה, שתוכלו לראות בקישור הבא. הן נראות חמודות מאוד, אבל מצאתי משהו יותר יפה ומתאים לנו.

ציפיות של הנסיך הקטן!

סיפורו של הנסיך הקטן מתכתב גם הוא עם נושא החלל והכוכבים, ואפילו היה לנסיך הקטן כוכב לכת משלו, מה שהופך אותו לדמות ראויה להערצה בעיני עידן. מתוך היצע של כ-10 כיסויים לכרית בחרנו את שלושת היפים ביותר, כדי לא להעמיס יותר מדי על המיטה. פרטים ורכישה בקישור הבא. 

הנסיך הקטן - פרטי עיצוב לחדר
חדר חלל. צילום: goodmother

מדביקות לקירות – הנסיך הקטן – הזמנו גם את סט המדבקות הזה, של הנסיך הקטן, מעל המיטה של הנסיך הפרטי שלי. פרטים ורכישה בקישור הבא. 

בנוסף מצאנו שטיח יפהפה של מערכת השמש, שאנחנו עדיין מתלבטים לגבי רכישתו. חיפשנו משהו דומה בחנויות בארץ אבל לא מצאנו אלטרנטיבה יפה כמו זו. פרטים בקישור הבא. 

בנוסף קנינו גם מנורת ענן (יש גם כוכב, ירח ועוד), במחיר סביר של כ20 ש"ח, שמגיעה עם 10 נורות לד מובנות.

גם המנורה וגם הארגונית הכחולה הזו השתלבו בחדר החלל המופלא של עידן. הארגונית איכותית מעבר למצופה ומשמשת אותו לשמירת צעצועים וחפצים קטנים.

אם גם אתם בעניין של חלל, ויש לכם המלצות או חדר פוטוגני שתרצו להשוויץ בו, כתבו לנו בתגובות!


קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

אנחנו הכי בעד גילוי נאות,

אז נספר לכן שחלק מהקישורים והקודים שבאתר שלנו יכולים להיות קישורים של תוכניות שותפים, מה שמאפשר לנו לקיים את האתר, להשיג עבורכן הטבות ומתנות, ולייצר תוכן איכותי ומעניין.

עם זאת, מתוך אינסוף מותגים שקיימים בשוק, אנחנו בוחרות לעבוד רק עם אלה שאנחנו צורכות את המוצרים שלהן באופן שוטף, ונהנות מהם.

חלק מהמוצרים והשירותים המוזכרים באתר שלנו ניתנו לנו לסקירה.

עם זאת אנחנו מתחייבות להמליץ אך ורק על שירותים ומוצרים שאותם באמת אהבנו, ולסייע לכן לרכוש אותם בעלויות הכי משתלמות עבורכן.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב