המלצת קריאה: ״הספר שהייתם רוצים שההורים שלכם יקראו והילדים שלכם ישמחו שקראתם אותו״

הספר עם השם הארוך הזה הוא אחד הטובים שקראנו בתחום ההורות. הרגשנו שהוא מספר בדיוק עלינו, והכי חשוב – לא בדרך של תיאוריות ומונחים אקדמיים, אלא בשפה יומיומית שמתארת בדיוק את מה שעובר עלינו.

אחד הפרקים בספר נקרא: ״איך אנחנו מרגילים את הילדים להיות מעצבנים – ואיך אפשר לפרוץ את מעגל הקסמים״.

כי בואו, הם מעצבנים לפעמים. מאוד. כן, זו בדיוק המילה המתאימה. כמה שאני אוהבת הילדה שלי, והיא באמת ילדה מתוקה, והכי טובה שיש, וזכיתי שיש לי כזאת – לפעמים היא פשוט מעלה לי את הפיוזים.

״אבל אמא את מבטיחה שתשימי לי לק מחר?״

כן מותק

״אבל אמא כן?״

כן

״אבל אמא את מבטיחה?״

כן, מחר, בשבת. לגן לא שמים לק.

״את מבטיחה אמא?״

אמרתי כבר שכן!

״טוב אז אני לא הולכת היום לגן וזהו!״

מה, מה אני עושה בסיטואציה הכל כך מעצבנת הזאת, שחוזרת על עצמה מדי יום בריאציות שונות…

אחד הפתרונות שמוצעים בספר, כדי להוציא את הילד ואתכם ממעגל הקסמים של ״התנהגות מעצבנת״, כעס ושוב ״התנהגות מעצבנת״ מסוגים שונים, הוא מהלך של ״הפצצת אהבה״.

מה זה אומר? זמן איכות משודרג שתבלו עם הילד שלכם והכוונה היא לא לשעה או שעתיים מחוץ לבית, אלא בילוי איכותי בארבע עיניים לפרק זמן ארוך יותר, יום שלם או אפילו סופשבוע, שבו הילד יוכל להחליט בעצמו מה עושים ומה אוכלים (בגבולות הסביר וההגיוני), ולהרגיש חשוב ונאהב.

מדובר ב״מנה מרוכזת״ של תשומת לב, ש״תשבש״ את הדפוס הרגיל והשלילי של היחסים ביניכם (התנהגות מציקה וכעס כתגובה) ותעזור לכם לייצר דפוס חדש של יחסים רגועים יותר.


במקום לשרטט את התוכנית ה"מושלמת" ולהיצמד לתאוריות אקדמיות, פרי מספקת נקודת ראות רחבה ומפנה את הזרקור אל האלמנטים שבונים מערכת יחסים טובה בין הורים לילדים. הגישה המרעננת ונטולת השיפוטיות הזאת תעזור לכם:

–        להבין כיצד האופן שבו אתם גדלתם משפיע על אופן ההתנהגות שלכם כהורים

–        לקבל את העובדה שאתם ללא ספק תעשו טעויות, וגם ללמוד איך להתמודד איתן

–        לשבור מעגלים ודפוסים שליליים

–        להתמודד עם הרגשות שלכם ושל ילדיכם

–        להבין את המשמעויות העומדות מאחורי התנהגויות שונות

ממליצים בחום על הספר!

״הספר שהייתם רוצים שההורים שלכם יקראו (והילדים שלכם ישמחו שקראתם)״/ מאת פיליפה פרי.

הוצאת ידיעות ספרים, לרכישה בכל רשתות הספרים.

פיליפה פרי היא פסיכותרפיסטית ואשת תקשורת מובילה בבריטניה בנושא הורות. הספר שהייתם רוצים שההורים שלכם יקראו (והילדים שלכם ישמחו שקראתם) נהפך לרב-מכר עולמי וזכה לשבחים. קוראים רבים ציינו כי הם חשו שהתנהגותם ההורית משתנה תוך כדי הקריאה בספר וכי הם למדו לנהל סיטואציות הוריות בצורה יעילה ורגישה יותר.


רגע, אולי פספסת כאן משהו חשוב –

הכירי את העמוד שיש בו ערכות התנסות במתנה, קופונים, תווי שי בתמורה למילוי סקרים, ערכות לידה, רעיונות איך לקבל קאשבק (החזר על קניות) ועוד – שמרי את הדף במועדפים ושתפי עם חברות: יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש

עוקבת אחרינו באינסטגרם? כדאי.

מדי שבוע אנחנו מחלקים בסטורי מוצרים לתינוק, ספרים, מוצרי קוסמטיקה, משחקים ועוד.

לא ניתן להגיב