חדש במקרר – הטוב, הסביר והמצויין

בדיוק כשחשבנו שיותר טעים מזה כבר לא יכול להיות- קיבלנו לסקירה את הגלידה החדשה של בן & ג'ריס.

מה, בן וג'רי, מה אתם שמים שם שמקנה לגלידה שלכם טעם אלוהי שכזה?

הסדרה החדשה נקראת CORE – גלידה עם ליבת הפתעה, המשלבת 3 אלמנטים של טעם ומרקם בקופסת גלידה אחת.

גלידת הליבה מגיעה בשלושה טעמים מושלמים: סולטיד קרמל, קרמל סוטרא ובראוני באטר.

סולטיד קרמל- גלידת שמנת משובחת עם בלונדי בראוניס וליבת קרמל מלוח
קרמל סוטרא- גלידת שמנת משובחת עם קרמל וגלידת שמנת משובחת בטעם שוקולד עם חתיכות פאדג' וליבת קרמל
בראוני באטר- ליבת פירורי בלילת בראוניס מוקפת בגלידת שוקולד בראוניס וגלידת וניל בראוניס.

מכירים את הגלידות הרגילות עם תוספת הסירופ, כשהסירופ לא מוסיף ולא גורע, סתם מתוק? אז לא כזה. מילוי ההפתעה שתמצאו בתוך כל אחת מהגלידות הוא צמיגי, איכותי ויש לו זכות קיום בפני עצמו.

אנחנו לא ידענו להבדיל איזה מילוי שייך לאן ואיזו גלידה אנחנו טועמים כי פשוט טרפנו את כולן מיידית.


בבן & ג'ריס ממליצים ליצור את כדור הגלידה המושלם, שבו יהיו כל שלושת המרכיבים של הפיינט, אבל כאמור, הגלידה הזו נועדה להתחסל מבלי להתעכב על פרטים שכאלה.


אבי זינגר, מנכ"ל בן & ג'ריס ישראל מציין שסדרת גלידות CORE מיוצרת באמצעות טכנולוגיית ייצור ייחודית. לאחר שבעבר החברה ייבאה טעם אחד מתוך הסדרה שזכה להצלחה ולפופולריות עצומה, החליטה החברה לאמץ את הטכנולוגיה למפעל הישראלי ולייצר את סדרת הגלידות באופן קבוע.
גלידות CORE משווקות בפיינט של 473 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן של 25.9 ₪. ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות ובחנויות המפעל.
אבי זינגר מוסיף שבן & ג'ריס ישראל מאושרת כחברת FAIRTRADE (סחר הוגן) היחידה בישראל שמשמעו – הוגנות כלפי כל שרשרת הייצור הן מבחינת שכר הגון והן מבחינת תנאים סוציאליים החל מקוטפי הבננות וקני הסוכר בדרום אמריקה ועד עובדי מאפיית הבראוניס בניו יורק. הלוגו של ארגון הסחר ההוגן הבינ"ל מופיע על כל אריזות החברה.

תוספת ערכית חשובה שהופכת את המוצר למושלם מכל הבחינות.

ביסלי בשיתוף פעולה עם רשת המסעדות Black

ביסלי ורשת המסעדות Black יצאו בשיתוף פעולה מיוחד והולידו טעמים חדשים וחריפים: גם לביסלי וגם להמבורגרים של הרשת. לחטיף האהוב מצטרפים הטעמים החדשים- ביסלי בטעם Black Burger וביסלי בטעם כנפיים לוהטות- על שמן של מנות הדגל של רשת ההמבורגרים.

בתקופת המבצע, רשת Black תגיש בכל סניפיה את שתי מנות הדגל שלה, אך עם תוספת ביסלי בטעמי המהדורה מיוחדת: המבורגר עם שבבי ביסלי– "קראנצ' ביסלי בורגר" ומנת כנפיים לוהטות שיצופו בביסלי– "ביסלי ווינגז". בנוסף, כל מי שירכוש במהלך המבצע מנה ברשת מהמנות המיוחדות שהרכיב השף צחי בוקששתר וכן ארוחה מהתפריט, יקבל ביסלי בלאק בורגר, עד גמר המלאי.

בנוסף, כל לקוח שיביא את אריזת הביסלי החדשה לסניפי Black יקבל כרטיס חבר מועדון חינם לשנה. החברות במועדון של הרשת מעניקה הטבות חודשיות, הנחות ומתנות לימי הולדת.

האמת? מבצע החברות של מועדון Black הוא שווה בהחלט, אבל מהטעמים החדשים של ביסלי לא נפלנו. כנפיים לוהטות הוא סביר, והבלאק בורגר הוא בעיקר חריף וללא שום הצדקה. אין אין, לא היה כמו ולא יהיה כמו ביסלי גריל!

כשרות: בד"צ העדה החרדית.
להשיג ברשתות השיווק השונות.
מחיר מומלץ לצרכן: 4-4.5 ₪
*עד גמר המלאי
תוקף המבצע: 19 אפריל- סוף יוני או עד גמר המלאי

הכירו את הברוסקטות החדשות של אסם

לקראת חג השבועות ולא רק, אסם מצרפים 2 חברות חדשות לסדרת ״קריספי״: ברוסקטות אפויות בשני טעמים- שמן זית ובזיליקום, שמן זית ואורגנו.

מה בשקית?

צנימים קלויים ומתובלים, בגודל מושלם של ביס עד שניים, שניתן לנשנש עם או בלי תוספת של גבינות, והכי חשוב- הם מהווים פתרון אירוח מהיר וטעים לאורחים שנוחתים לביקור.

הטעם של הברוסקטות הוא דומיננטי מאוד בתיבול שלו, ובשילוב של גבינות וירקות מתקבל נשנוש טעים וייחודי. אהבנו, נשנשנו ואירחנו!

הברוסקטות החדשות מצטרפות למגוון המוצרים הקיימים בסדרה: קריספי זיתים, קריספי פלפלים קלויים, קריספי כפרי, קריספי זרעים קלויים, וקריספי עגבניות-בזיליקום

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כשרות: רלב"ג

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב