חדש במקרר – מוצרי מזון חדשים לקראת הפסח

מגוון מוצרי מזון חדשים וכשרים לפסח, הגיעו לסופרים לקראת החג. כדאי להתעדכן:

סלטי צבר מוסיפים טעם לחג הפסח ומשיקים שני סלטים חדשים במהדורת חג מיוחדת בסדרת "סלטי השף" של רפי כהן: סלט גרגירי חומוס מרוקאי וסלט גזר פיקנטי.

השף רפי כהן הוסיף את הנגיעה האישית שלו לסלט גרגירי חומוס מרוקאי המבוסס על פלפלים קלויים ועגבניות עם עשבי תיבול וגרגרי חומוס.

סלט הגזר הפיקנטי הנו סלט חמצמץ פופולארי ואהוב במיוחד בשילוב נגיעות לימון כבוש.

רפי כהן בחר בעצמו את מרכיבי הסלט, פיתח את המתכונים והיה שותף מלא לתהליך ייצורם.

הסלטים חריפים אבל לא מדי, לטעמנו האשכנזי סבירים בהחלט. אהבנו במיוחד את סלט גרגרי החומוס.

צילום: goodmother.co.il

ממרחי הטחינה החדשים של אחוה, זכו בתחרות מוצר השנה לשנת 2017 ובצדק. הם מכילים טחינה גולמית משומשום מלא, טעימים להפליא, ללא שומן טרנס, ללא משמרים וללא צבעי מאכל. טעמנו בבית את ממרח הטחינה עם השוקולד ואהבנו מאוד. הילדים שלי מקבלים אותו כקינוח ואני מרוצה.

ששש… אל תגלו להם שזו טחינה! צילום: goodmother.co.il

 

לקראת חג הפסח ממליצים למרוח על המצה את ממרח הטחינה/שוקולד של אחווה, עם כל הערכים התזונתיים שלו, במקום השוקולד הרגיל.

ממרח טחינה עם שוקולד וממרח טחינה עם סילאן.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. כשר לפסח בהשגחת בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 – 11.90 שקלים לאריזת 400 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.


צילום: goodmother.co.il

בן & ג'ריס מייצרת סדרת גלידות כשרות לפסח וגם גלידה במהדורה מיוחדת: גלידת חרוסת ואגוזים

לאור הביקוש וההצלחה משנה שעברה, חברת "בן אנד ג'ריס" תשיק גם בפסח הקרוב את הגלידה האהובה במהדורה מוגבלת: גלידת וניל בתוספת חרוסת ואגוזים. מדובר בגלידת שמנת משובחת עם חרוסת אמיתית ועשירה באגוזי מלך. כמו כן החברה נערכת בימים אלו לפסח ותשווק לקראת החג 7 סוגי גלידות כשרות לפסח, מהדורות מיוחדות בכשרות בד"צ בעל"ז ללא חשש קטניות.

מר אבי זינגר, מנכ"ל חברת "בן אנד ג'ריס" מציין שבמסגרת הערכות המפעל לפסח וייצור הגלידות הכשרות, ייבאה החברה מחו"ל תמצית וניל מיוחדת עבור פסח, 20 טון תותים מחו"ל בעלי כשרות למהדרין, 10 טון של בננות טריות כשרות לפסח, 5 טון פולי קפה איכותיים מגורענים מיובשים בהקפאה מיובאים גם הם וכשרים לפסח ו-4 טון פולי קקאו משובחים כשרים אף הם.

הטעמים הכשרים לפסח הינם: וניל, תות, בננה עם אגוזי מלך, קפה, שוקולד עם אגוזי מלך, שוקולד ,דולצ'ה דה לצ'ה וחרוסת אגוזים באריזות 500 מ"ל ובמחיר של 25.90 ₪.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ וכן בחנויות המפעל ביבנה ובא.ת באר טוביה.


צילום: goodmother.co.il

הפסח הזה עומד להיות הרבה יותר קל. חברת דורות, יצרנית מוצרי השום והתיבול מקיבוץ דורות, משווקת לרגל חג הפסח את מוצרי השום והתיבול מתוצרתה באריזות נוחות חדשות ובעיצוב חדש. שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, ג'ינג'ר ומגוון רטבים בהם שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ'ואן ועוד, מוגשים במארזי נוחות להקפאה, מחולקים ליחידות בכמויות מדודות המאפשרות שימוש לפי טעם רצוי. מוצרי "דורות" משווקים לרגל החג במתכונים משופרים, בחיזוק הרכיבים הטבעיים, כתושים וקצוצים, ישדרגו כל תבשיל ומאכל באופן פשוט, נוח וקל.  

כשר בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי.

מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 12 שקלים לאריזות 80 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.


לקראת חג האביב, אסם מציעה את Shake & bake – תערובת להכנת פנקייקס בחמש דקות, כשרה לפסח, (לאוכלי קטניות) בהשגחת הרבנות שדרות.

מוסיפים כוס חלב לתוך המיכל, משקשקים, ויוצקים למחבת.

מספיק לכ-12 חביתיות.

אחלה מוצר למי שלא יכול לעבור את כל החג בלי פנקייק (כמונו למשל). המרקם נעים ומזכיר את זה הרגיל. מה שכן – אנחנו אוהבים את הפנקייקס שלנו כמעט וללא סוכר, ככה שהמוצר הזה, שמכיל כמות נכבדה ממנו, היה לנו מתוק מדי. זה נטו קינוח ולדעתנו לא יכול לעבור במקום ארוחה (כמו שקורה לנו הרבה).

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב