חוברות מדבקות מעולות לילדים

חוברות מדבקות מעולות לילדים: אם גם הילדים שלך אוהבים חוברות מדבקות, ובעצם, מי לא אוהב, יש לי המלצה בשבילך על חוברות מדבקות מעולות שאני נוהגת להזמין לילדים שלי, בן ו-2 בנות, מהאתר המעולה book depository.

אז קודם כל, תכירו את book depository, חנות ספרים מקוונת שמקורה באנגליה, ובה מבחר אינסופי של ספרים למבוגרים, ספרי ילדים, חוברות פעילות, פאזלים וגם קצת משחקי קופסה ומשחקי יצירה.

אני מאוד אוהבת את החנות הזאת ובשנים האחרונות הזמנתי ממנה לא מעט, בעיקר חוברות פעילות וחוברות מדבקות לילדים ולאחיינים, שכן המבחר שם הוא באמת אינסופי, וגדול לאין שיעור מהמבחר בארץ.

המשלוח לארץ הוא חינם והמוצרים מגיעים ארוזים היטב, באריזות קרטון עבות, ששומרות כמו שצריך על המוצר שהזמנתם.

חוברות אופנה ותלבושות

סדרת החוברות שהבנות שלי בנות ה-8 הכי אוהבות היא סדרה של עיצוב אופנה ותלבושות מסוגים שונים, מסדרה שנקראת sticker dolly dressing . הסדרה מתחלקת ל-2, שימו לב – sticker dolly dressing לילדות הגדולות יותר, ו- little sticker dolly dressing לקטנות יותר, בגילאי 4-6.

בסדרה יש עשרות חוברות בנושאים כמו עיצוב בגדי חורף, תלבושות בית ספר, בגדים של עמים שונים, בגדים של בעלי מקצוע, תלבושות של כוכבות רוק ועוד.

לחצו כאן לחוברת העיצוב של בגדי החורף.

לחוברות יש דפי כרומו יפים, מדבקות עבות איכותיות שאפשר להוריד ולהדביק שוב אם עושים טעות, וגם מקום לביטוי עצמי, צביעה ועיצוב של הבגדים לפי הנחיות שניתנות בספר.

לדעתנו זו מתנה מעולה לילדות ולילדים שאוהבים יצירות מהסוג הזה.

חוברות עיצוב מבנים

עוד סדרה מעולה היא סדרה של עיצוב מבנים, החל מבתי בובות בסגנונות שונים ועד למבני ציבור כמו תיאטרון, קניון, ספריה ועוד.

לחצו כאן לחוברת עיצוב של בית בובות.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

אנחנו הכי בעד גילוי נאות,

אז נספר לכן שחלק מהקישורים והקודים שבאתר שלנו יכולים להיות קישורים של תוכניות שותפים, מה שמאפשר לנו לקיים את האתר, להשיג עבורכן הטבות ומתנות, ולייצר תוכן איכותי ומעניין.

עם זאת, מתוך אינסוף מותגים שקיימים בשוק, אנחנו בוחרות לעבוד רק עם אלה שאנחנו צורכות את המוצרים שלהן באופן שוטף, ונהנות מהם.

חלק מהמוצרים והשירותים המוזכרים באתר שלנו ניתנו לנו לסקירה.

עם זאת אנחנו מתחייבות להמליץ אך ורק על שירותים ומוצרים שאותם באמת אהבנו, ולסייע לכן לרכוש אותם בעלויות הכי משתלמות עבורכן.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב