חזיית סטרפלס טובה? קבלו את המומלצות שלנו

חזיית סטרפלס טובה? קבלו את המומלצות שלנו.

חזיות סטרפלס, ז״א חזיות ללא רצועות, הן פריט חובה בארון של כל אחת מאיתנו. חזיות ללא רצועות הן קריטיות לאאוטפיט הכולל שמלה או חולצה בגזרה שעוטפת את החזה, וכמובן גם לטרנד של כתף אחת.

אל תתפשרי על חזיית הסטרפלס שלך. את החזייה הזו חשוב למדוד, לבדוק ולהשקיע בזו שהכי נוחה והכי טובה לך, ושמבצעת את תפקידה כראוי.

עד כמה בנות הלכו רחוק עם עניין בדיקת החזייה? תשמעי את הסיפור הבא:

חברת הלבשה אנגלית שלחה את דוגמניות ההלבשה התחתונה שלה לערוך מבחן לחזיות סטרפלס בחנויות. המבחן כלל גלגלונים, ריצה וקפיצה על טרמפולינה, בזמן שלובשים את החזייה. לאחר מכן הבנות דרגו כל חזייה לפי סקאלות שונות.

בהשראתם, אנחנו נמליץ גם לך לעשות בדיקה משלך לחזיית הסטפרלס שאת מודדת, בזמן שאת בתא ההלבשה: תתכופפי, תקפצי קצת, תעשי תנועות מוגזמות, תרקדי, ותוודאי שזה נוח לך והכל נשאר במקום.

חזיות סטרפלס של דלתא הן נוחות מאוד, תומכות ומחזיקות חזק את מה שצריך. ניתן לחבר לחזייה את הכתפיות וללבוש אותה כחזייה רגילה נוחה. את הכתפיות ניתן לחבר גם בגזרת איקס, בהתאמה לשמלה או גופייה בגזרת סבא. מגיעות בשחור או לבן לבחירתכן.

משהו ייחודי לדלתא זו האפשרות להחזיר את החזייה לחנות ולקבל החזר מלא, במידה והזמנתן אותה אונליין והיא לא מתאימה מסיבה כלשהי. (ההטבה היא בכפוף לתקנון של דלתא)

הטבה שווה באתר של דלתא: כל קולקציית הקיץ בהטבה של קני ב-400 שלמי 200. לחצי כאן להטבה.

חזיית סטרפלס טובה של דלתא וגם קוד קופון בלעדי. התמונה מתוך האתר של דלתא.
חזיית סטרפלס טובה של דלתא וגם קוד קופון בלעדי. התמונה מתוך האתר של דלתא.

חזיות הסטרפלס של בוניטה דה מאס, הן טובות. מעצבות ותומכות היטב את החזה, והן מגיעות בשתי גזרות:

חזיית סטרפלס עם ריפוד קל: פריט שכל אחת חייבת במלתחה שלה. חזיית מולד קאפ בלי תפרים עם פס סיליקון שמחזיק היטב ומונע מהחזייה לזוז ומעניק לאישה תחושת בטחון ונוחות מרבית. החזיה מגיעה עם כתפיות והיא מושלמת גם לשימוש יום יומי (מגיעה במידות B-E, 75-90)

חזיית סטרפלס מינימייזר ללא ריפוד: חזיית מולד קאפ ללא תפר, מקצועית וסופר איכותית, עם פס סיליקון לכל האורך לתחושת ביטחון מקסימלית. החזיה נלבשת גם כחזיית מינימייזר פתוחה והיא מצוינת לנשים שהתברכו בחזה שופע (מגיעה במידות B-G, 75-90)

לחצי כאן להטבות וקודי קופון נוספים.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

אנחנו הכי בעד גילוי נאות,

אז נספר לכן שחלק מהקישורים והקודים שבאתר שלנו יכולים להיות קישורים של תוכניות שותפים, מה שמאפשר לנו לקיים את האתר, להשיג עבורכן הטבות ומתנות, ולייצר תוכן איכותי ומעניין.

עם זאת, מתוך אינסוף מותגים שקיימים בשוק, אנחנו בוחרות לעבוד רק עם אלה שאנחנו צורכות את המוצרים שלהן באופן שוטף, ונהנות מהם.

חלק מהמוצרים והשירותים המוזכרים באתר שלנו ניתנו לנו לסקירה.

עם זאת אנחנו מתחייבות להמליץ אך ורק על שירותים ומוצרים שאותם באמת אהבנו, ולסייע לכן לרכוש אותם בעלויות הכי משתלמות עבורכן.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב