יום כיף ואירוע מרגש לילדי ״הקו המאחד״ בספארי רמת גן

ב- 8.8.2016 התקיים יום כיף במתחם האירועים של הספארי ברמת גן, עבור כ- 1300 ילדים חולים ובני משפחתם. באירוע השתתפו אמנים מהשורה הראשונה – יובל המבולבל, עדי ביטי, תומר דודאי, יוסי וידר, מני ממטרה ועוד – בהתנדבות מלאה. הוצאת הספרים מדיה 10 חילקה לילדים ספרים במתנה וגופים נוספים תרמו רבות למען קיום האירוע. כן השתתפו אישי ציבור – נשיא העמותה הרב ישראל מאיר לאו, ראש עירית רמת גן מר ישראל זינגר, סגן ראש העיר מר צחי זליכה.

עמותת "הקו המאחד" מסייעת לילדים חולי סרטן, חולים בתסמונות נדירות, יתומים ונפגעי טרור בכל הארץ. היא פועלת בכל חלקי הארץ בעזרת צוות מתנדבים מקצועי, ונותנת לילדים עזרה רפואית, ליווי חברתי, פעילויות מגוונות הכוללות עריכת בר מצוות, מסיבות, הגשמת משאלות, ימי הולדת בשילוב משאלת לב של כל ילד, קייטנות ומחנות נופש בארץ ובחו"ל. ביום שני האחרון ארגנה העמותה את יום הכיף היפה הזה, במטרה להעלות חיוך, שמחה ואושר על פניהם של הילדים ובני משפחותיהם.

יום הכיף כלל סיור חוויתי בספארי רמת גן, מופע בן 3 שעות (!) בו השתתפו ממיטב אומני הילדים בהתנדבות מלאה (יובל המבולבל ומני ממטרה, עדי ביטי והלהקה שלה יעל ממלאכת הצבעים והרקדניות, האיש הירוק אביעד בראשי, אייל אלטווייל – סטנדאפיסט, תומר דודאי הקוסם, יערה בנבנישתי. רותם סמדג'ה אמזונס, דודו כהן אמזונס) וחולקו ספרים לילדים מטעם הוצאת הספרים מדיה 10 ועוד.

_GOD5257  DSC_3954

מסעדת ליליות והשף יונתן ברבי תרמו את הקייטרינג. את האירוע כיבדו בנוכחותם נשיא העמותה הרב ישראל מאיר לאו, ראש עירית רמת גן מר ישראל זינגר, סגן ראש העיר מר צחי זליכה, שנשאו דברים וברכו את הילדים. האירוע התקיים בחסות יהב מתקני פירסום ובהפקת צבעים.

DSC_4151

היה מרגש לראות את הילדים השמחים והחוגגים, את כל מי שתרם לשמחתם של הילדים – האומנים, המארגנים והמוני המוני המתנדבים הצעירים, שחייכו, עזרו והפעילו את הילדים.

אירוע מעין זה מעניק כוחות, כיף ושמחה לילדים ובני משפחותיהם, והוא חשוב מאוד עבורם!

DSC_4110

עמותת "הקו המאחד" מתקיימת בעזרתם של אנשים טובים – מתנדבים שתורמים מזמן או מכספם למען הילדים. לעמותה קיים חוג ידידים מאורגן בנשיאות אישי ציבור מכובדים, רבנים, רופאים, בכירי אנשי המשק והכלכלה, כאשר המטרה היא להרחיב את מסגרת הפעילות למען הקהילה בשיתוף אנשי הקהילה עצמם בתוכן, ברוח ובחומר.

*צילום : נתן איבגי וחיים טוויטו

לא ניתן להגיב