יוצאים לחופשה: 8 דברים שתשמחי שארזת

בין אם אתם טסים לחופשה של מספר שבועות ביעד פסטורלי באירופה, ובין אם אתם מצפינים לקמפינג פסטורלי לא פחות בארץ, יש כמה דברים שאת חייבת לקחת. שמרי את הרשימה שלנו במועדפים, תודי לנו אחר כך.

  • מטען נוסף לפלאפון. הטענת את הפלאפון לפני שיצאתם מהבית אבל האם זכרת לקחת גם את המטען שלו? למטענים יש נטייה להישכח בתוך השקעים בבתי המלון ולא רק, ואם אתם נודדים בדרכים ועוברים מעיר לעיר, להיזכר פתאום שהמטען נשאר במלון 100 קילומטר ממך – זה לא כיף בכלל. למקרים שכאלה, כדאי לקחת איתכם לחופשה מטען נוסף, ורצוי להניח אותם בתיקים נפרדים. תכנון קל מראש – והנה חסכתם מעצמכם המון עוגמת נפש במקרה שהמטען הלך לאיבוד.
  • רסקיו בטבליות. עיכוב בטיסות, איבוד מזוודות, או סתם עצבים בגלל ריבים של הילדים – קחי איתך רסקיו, בגרסת הטבליות החדשה והטעימה, ורחפי לך על ענן. הסוכריות מתקתקות אך נטולות סוכר, מגיעות באריזה אטומה ונוחה, ומכילות, כל אחת מהן – 4 טיפות של תמיסת 'רסקיו'. מכיל 50 גרם, מחיר 39.90 ש״ח.
  • קרם הגנה – לא חשוב אם מדובר בחופשה עירונית או חופשה על בסיס ים-בריכה – אל תשכחו לארוז קרם הגנה. כדאי לקחת רק קרם אחד, ואם יש ילדים קטנים – כדאי שהקרם אותו אתם לוקחים יהיה מותאם להם. כגון האולטרסול מסדרת FREE KIDS של ד״ר פישר, שמתאים לילדים בעלי עור רגיש.
  • מברשת שיער.
  • משחת שיניים ומברשות שיניים.
  • אלכוג׳ל – קחו איתכם בקבוקון מקסים עם ג׳ל חיטוי לידיים, שיעזור למנוע הידבקות במחלות על ידי שמירה על היגיינת הידיים.
קרדיט צילום: יעל האן. מחיר מומלץ לצרכן:  19.90 ₪.
  • דאודורנט – פריט הטיפוח הבסיסי ביותר, שאי אפשר לצאת לטיול בלעדיו. שימי לב – כדאי מאוד לקחת דאודורנט בגרסת רול און ולא ספריי, שכן הספריים הם דליקים ואסור להניח להם להתחמם יותר מדי ברכב או בשמש. כמו כן, שימו לב שהדאודורנט שלקחתם הוא איכותי ומבטיח לשמור על ריח נעים במשך 48 שעות.
  • מוצרי טיפוח מוקטנים או חד פעמיים. זה הזמן לנצל את כל הדוגמיות של קרמי ההזנה והסרומים שקיבלת בעבר, יחד עם מסיכות רענון חד פעמיות, שיש להן אפקט משמעותי ונראה לעין והן כלל לא תופסות מקום. שימו לב למסיכה החד פעמית של מאג׳יריי, שכ15 דקות לאחר מריחתה על העור הופכת למסיכה מוצקה, וכדי להסירה פשוט מקלפים בעדינות את הקצה ומורידים מהפנים.
היצרנית מדגישה שימוש חובה בקרם הגנה משמש בעל מקדם של 15SPF  לפחות.
מחיר: 25 ₪ ליחידה (3 מ"ל), 210 ₪ למארז הכולל 10 יחידות, אצל קוסמטיקאיות מורשות המופיעות באתר החברה www.magiray.info

חופשה נעימה!

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב