ימי שלישי קסומים: פעילויות לילדים במוזיאון תל אביב

תערוכת אליס בארץ הספרים. צילום: goodmother

"תגידי מחר למורה שלך שהיית בפעילות במוזיאון, טוב? תגידי לה. טוב?"
כך אמרה אמא לבת שלה, שעמדה לידנו בפעילות שלישי קסום במוזיאון תל אביב, ובטוח שכך או אחרת, כל הורה מהנוכחים אמר את זה לילד שלו. כי בואו, למה באנו עד לשם, למרכז תל אביב בפקקים ואין-חניה, אם לא להרגיש הורים נורא טובים, שמשקיעים בהתפתחות האינטלקטואלית של הילד שלהם? היש טפיחה טובה יותר על השכם ההורי שלנו מליידע את כל העולם שלקחנו את הילד לפעילות במוזיאון? 
בלי קשר לאינטרסים הזרים – הפעילות הייתה ממש טובה. אנחנו מבקרים בפעילויות הילדים של מוזיאון תל אביב כבר כמה שנים, ורובן טובות עד מצויינות. ח"ח למחלקת החינוך של המוזיאון על הרמה הגבוהה של הפעילויות, ההתאמה לגילאי הילדים, והיכולת האינסופית לחדש. מה שאגב לא מובן מאליו – במוזיאון אומנות אחר למשל, השתתפנו בפעילות בינונית מינוס.

מדי יום שלישי, תחת הכותרת "שלישי קסום" , מציע המוזיאון פעילות לילדים בני 5 עד 8 והוריהם. פעילות המתבססת על זרם אומנותי או נושא כלשהו באומנות, עוסקת סביב מספר תמונות או אגף שלם של המוזיאון. הפעם זו הייתה פעילות בנושא רישום, ואת הרישום למדנו לעשות בטכניקות שונות, עם גיר על נייר שחור, גרפיט על נייר לבן, ושניהם על ניירות חומים ושקופים. חיפשנו השראה לציור האישי בתמונות השונות במוזיאון, עליהן גם למדנו מעט מפי המדריך.

בוביק שאוהב לצייר התלהב מההתנסויות והפיק הרבה מהפעילות. 
לאחר הפעילות סיימנו בתערוכת אליס בארץ הספרים, צבעונית ויפהפיה, שגם בה יש פעילות יצירה מקסימה וגם שם ניתן ללמוד המון, אם באים במצב הרוח המתאים. 
לפרטים נוספים על הפעילויות, שעות, תאריכים ומחירים, היכנסו לאינדקס שלנו.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב