כדאי להכיר – ערוצי ילדים חדשים ב- yes

חברת yes העלתה לאוויר ב-1 בינואר שני ערוצים חדשים ומעניינים לילדים, ובמהלך השנה מתוכננים לעלות ערוצי ילדים נוספים.

הראשון שבהם הוא ערוץ WIZ, המשותף ל- yes וקבוצת המדיה הופ! (מפעילת הערוצים הופ והופ – ילדות ישראלית). הערוץ יעסוק בתכני ידע והעשרה, ומציע תכניות איכותיות ומהנות לילדים בגילאי 6-11.

אני תמיד בעד תוכניות לילדים שיש בהם גם ערך מוסף, ונראה שהערוץ החדש עונה על הציפייה הזו. תכני הערוץ פונים לסקרנות של הילדים ועוסקים בהעשרה בתחומים שמעניינים אותם – הרפתקאות, תעלומות בלשיות, גילוי מסתרי העולם ועוד, באמצעות תכניות מרתקות וזוכות פרסים בתחומי מדע, גיאוגרפיה, היסטוריה, מיומנויות חברתיות, משפחה, אמנות ועוד.

ערוץ WIZ, שהופק במיוחד בשביל yes, יציג מגוון תוכניות בז'אנרים שונים ובמגוון רחב של נושאים, אשר מצד אחד יאתגרו את החשיבה ויסקרנו את הילדים, ומצד שני יהיו בגובה העיניים, מעודכנים ומעוררי עניין. בין הסדרות שישודרו ב-WIZ יהיו סדרות דגל של ערוצי טלוויזיה מובילים בעולם, כגון: זורו, הבולשת, מעמקים ועוד.

הערוץ ישדר בין השעות 06:00-23:00, בערוץ 92 בשלט.

ערוץ נוסף הוא ערוץ yes KIDZערוץ הילדים החדש של yes מבית 'סלוצקי – אפיקי תקשורת' המיועד לגילאי 8-14.

שידורי הערוץ יכללו מגוון רחב של דרמות, סיטקומים, דוקו-ריאליטי ותוכניות מקור ישראליות חדשות ומבטיחות, לצד סדרות רכש מצליחות. כוכבי הילדים האהובים ביותר מהטלוויזיה ומהרשת יציפו מדי יום את מסך הערוץ, ביניהם: גאיה שליטא כץ ("החממה"), נועה קירל, איציק כהן ("ראש גדול"), יאנה יוסף, אלינה (אלין לוי), הצמד הוויראלי עופר ומאור ועוד.

בנוסף – שידורי הערוץ לא יסתכמו רק במסך הטלוויזיה – הילדים צופי הערוץ ייהנו ממגוון פעילויות ותכנים נוספים באינטרנט, לצד מופעים והצגות שעוסקים בתכני הערוץ.

ערוץ yes KIDZ משדר 24/7 בערוץ 90.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב