מצעים איכותיים: הכירו את המצעים של ורדינון

מצעים איכותיים: ‎ורדינון קולקציית אביב קיץ 2024 מצעי ילדים צילום תמי בר שי

מצעים איכותיים: הכירו את המצעים של ורדינון.

לקום בבוקר בתוך ענן לבן של סאטן ותחרה… להיכנס בערב לתוך שדה של פרחים…

מצעים איכותיים עם הדפסים מיוחדים מעצבים את כל החוויה שלנו בחדר השינה ומשפיעים באופן מכריע על המראה שלו. שלא תטעו – גם חדר שינה קטן, בדירת סטודנטים למשל, יכול להיות מעוצב באופן מדהים, כשהבסיס לעיצוב הוא סט מצעים מושקע ואיכותי.

בבוקר אביבי לפני שבוע, ורדינון הציגו קולקציית מצעים רעננה לעונת אביב – קיץ 2017. בדיוק כמו בתחום האופנה, כל קולקציה של ורדינון מושפעת מטרנדים עולמיים, וגם הקולקציה הנוכחית שמה דגש על טקסטורות של שיש וגוונים של כסף וזהב, הדומיננטיים כיום בשוק העולמי.

כל העיצובים של ורדינון הם מקוריים וייחודיים, פרי יצירתן של עובדות הסטודיו של החברה, כולן בוגרות שנקר שנושמות עיצוב ויופי. באירוע ההשקה צפינו בקליפ מקסים שמתאר את תהליך היצירה של מוצרי ורדינון, דרך קולאזים ולוחות השראה, בקרות איכות ועד לצילומים של העיצובים המוכנים.

נעמן ורדינון – קבלו קוד קופון שווה לאתר של נעמן ורדינון! הקוד goodmother נותן 10% הנחה בנוסף למבצעים על כל האתר (לא תקף על מוצרים בהנחה של 70% ומעלה ודיסני הום. יכולים להיות פריטים עליהם ההנחה לא תקפה, לפי שיקול דעתה של החברה. ההטבה יכולה להשתנות או להסתיים בכל רגע, ללא הודעה מוקדמת – מה שמופיע בסל הקניות הוא הקובע)

והכי שווה – ההטבה שלנו תקפה גם בסניפים. כתבו לנו באינסטגרם כדי לקבל קופון חד פעמי לסניף.

*חלוקת קודי ההטבה היא עד גמר המלאי. אין כפל קודים


תרצי לקבל קופונים לחנויות אונליין וכרטיסים במתנה לאטרקציות? הצטרפי לטלגרם שלנו. גם בסטורי באינסטגרם שלנו אנחנו מחלקים כרטיסים במתנה לאטרקציות, ומפרסמים קופונים בלעדיים – כדאי לעקוב.

אין לך טלגרם? הצטרפי לקבוצת הוואטס אפ או לניוזלטר שלנו ונשלח לך למייל (שימי לב שהמייל יכול להגיע לתיקיית קידומי מכירות, אז אם לא קיבלת – עשי חיפוש לפי הביטוי ״קודי קופון״):

"היצירתיות שמאפיינת את קולקציית 2017 של ורדינון מאפשרת להרכיב מכל סט מגוון שילובים מרתקים של טקסטורות וצבעים – מהקלאסי ועד לטרנדי ביותר" אומרת אסנת רוזנברג, מנהלת חטיבת ורדינון ומדגישה, כי המצעים החדשים של ורדינון הודפסו על בדי כותנה איכותיים ומלטפים בטכניקה ייחודית שמאפשרת הטבעת הדפס שונה על כל צד של הציפה, באמצעותם ניתן לרענן את חדר השינה ערב ובוקר אף מבלי להחליף את המצעים.

מצעים איכותיים: ‎ורדינון קולקציית אביב קיץ 2024 מצעי ילדים צילום תמי בר שי
מצעים איכותיים: ‎ורדינון קולקציית אביב קיץ 2024 מצעי ילדים צילום תמי בר שי

"בהשראת הטרנדים המובילים בעיצוב והסטיילינג העולמי, אבל בלי לוותר גם על אמירה עיצובית מקומית ומקורית גיבשה נבחרת מעצבות הבית שלנו קולקציה מרתקת המעניקה לכל אחת ואחד חוויית שינה עם חלומם האישי – מהיוקרתי, עדין וקלאסי ועד, כאמור, להכי טרנדי וחדשני שיש ברוח ה- Mix & Match" אומרת רוזנברג.

קולקציית אביב קיץ 2017 של ורדינון עושה טוב לעין וגם למגע. סדרת הVINTAGE HOUSE לשוחרי היוקרה עשויה בדי כותנה יוקרתייםכגון פרקל וכותנה מצרית עם תיפורי תחרה, ריקמה ייחודית ובחיתוך לייזרבטכנולוגיות החדישות ביותר. סדרת הג'רסי, לעומתה, תפורה מבד 100% כותנה סרוג רך ונעים למגע, בטקסטורה הכיפית של חולצת טריקו.

מבחינת הצבעוניות, כוללת הקולקציה החדשה של ורדינון סדרות שהצבעים השולטים בהן הם שחור ולבן עם נגיעות צבע, בתוספת של מוטיבים גיאומטריים כגון פסים ונקודות, סדרות עם הדפסים שמכניסים לחדר השינה את האביב בצבעי מים מרגיעים וגם סדרות דוגמת ה- KEEP CALM עם הלוק השמיימי שמעוטר בהדפסי כסף המיוצרים בישראל בטכנולוגיה ייחודית ששומרת על הברק גם אחרי אין ספור כביסות.

    

לסדרת URBAN מראה מינימליסטי צעיר עם נגיעות שמביאות אל המיטה השראה משולבת עיסוקים עם בילויים. ולאלה שעדיין מצליחים להשאיר את הסמארטפון מחוץ למיטה, עיצבו בורדינון גם קולקציה "מדברת";  הקולקציהשואבת השראה מחולצות ה-T המדליקות עם שלל משפטים איתם ניכנס למיטה עם חיוך על השפתיים. כיף לתת וכיף לקבל מצעים עם כיתובים שכל אחד יכול להזדהות איתם: i'm not a morning person, need more sleep

סדרת MAKE UP & WAKE UP עושה שימוש מעודן בפרחים בשילובי גוונים רכים שנלקחו מעולם האיפור.

Beverly – Make Up & Wake Up

ולא רק במיטה. לקראת האביב חידשה ורדינון גם את קולקציית המגבות ואביזרי הנוי, כשבמטבח ובחדר האוכל היא מחדשת במפות חג ומגבות ייחודיות באריגת ג'קארד, בלוק ציורי.

אל תשכחו – כשמחפשים מתנה ולא יודעים מה לתת – מצעים זוהי המתנה המושלמת, לפסח ובכלל, שכל אחד תמיד ישמח לקבל.

קרדיט צילום: דן לב.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב