כראמל בדיזנגוף סנטר: אירוע השקת הספר "כראמל – סכנה בביצה"

כראמל בדיזנגוף. עטיפת הספר כראמל - סכנה בביצה_קרדיט אמרי זרטל

כראמל בדיזנגוף סנטר: אירוע השקת הספר "כראמל – סכנה בביצה".

ספרים עם כריכה מוזהבת במהדורה מוגבלת לאלף הקונים הראשונים, אירוע חתימות במעמד הסופרת והמאיירים, משחקי חברה כיפיים, תערוכת יצירות מקוריות של אמנים ישראלים וטקס הדלקת נרות חגיגי

הסופרת הפופולארית בישראל מאירה ברנע-גולדברג עושה זאת שוב ותשיק את "סכנה בביצה", ספרה השביעי בסדרת "כראמל", בצורה הכי גרנדיוזית האופיינית לחתול האהוב בישראל. בדומה לאירועי השקות ספרי הארי פוטר ומוצרי אפל, גם "כראמל" החדש זוכה למסיבת ענק לכבודו, שתתקיים ביום שני ה-19.12.22, באירוע מכירה מוקדמת בדיזנגוף סנטר, יום לפני שהספר יהיה זמין ביתר חנויות הספרים בפריסה ארצית.

בובת-ענק בדמות החתול תחלק לאורחים סופגניות בטקס הדלקת נרות בשעה 18:30, ומיד לאחר מכן בשעה 19:00 יושק הספר החדש וייפתחו לראשונה עמדות המכירה של צומת ספרים וסטימצקי. לרגל האירוע הודפסו אלף ספרים במהדורה מוגבלת עם כריכה מוזהבת לאספנים בלבד, שיימכרו לקונים הראשונים.

כראמל בדיזנגוף. עטיפת הספר כראמל - סכנה בביצה_קרדיט אמרי זרטל
כראמל בדיזנגוף. עטיפת הספר כראמל – סכנה בביצה_קרדיט אמרי זרטל

במהלך הערב הסופרת תחתום על ספריה יחד עם המאיירים רמי טל וקרן מאי מטקלף, במקביל לאטרקציות שיפעלו במקום: משחק רצפה ענק בגודל של 25 מ"ר של סולמות וחבלים ממותג כראמל, עמדת הקרנת פרקי סדרת כראמל, דוכן מרצ'נדייז ייחודי, פינת משחקי קופסא ממותגים וקיר צילום עם בובת-הענק. האירוע יגיע לשיאו בחצות, כשיתקיים חידון קהוט על 7 הפרקים הראשונים של הספר החדש, כשהזוכים במקומות הראשונים יקבלו במתנה ספרים וארוחת צהריים אישית במסעדה עם מחברת סדרת ספרי "כראמל".

בקומת הגלריה תוצג תערוכת יצירות חדשות בשיתוף גלריית "פחות מאלף", עם עשרות יצירות מקוריות של אמנים ישראלים שאיירו את דמויותיהם של גיבורי כראמל. הציורים יימכרו בסכום נמוך של החל מ-100 ₪, במטרה להנגיש אמנות מקורית גם לילדים.

מתי: יום שני ה-19.12.22 החל מהשעה 18:30.

איפה: בכל רחבי דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50 ת"א.

קהלי יעד: גילאי 7 ומעלה.

כמה: הכניסה וההשתתפות בכל הפעילויות בחינם.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב