סרט ילדים חדש: ״ליאו דה וינצי – שודדי האוצר״

סרט אנימציה חדש עולה על המסכים ב-17.05.18, והוא מרתק וממלא השראה.

ילדים בני 5 נהנו מאוד ויצאו ממנו מוקסמים. כשסיפרתי להם שהדמות מהסרט מבוססת על איש שחי במציאות, לפני הרבה הרבה שנים, הם היו מאוד מופתעים והסתקרנו. חיפשנו בגוגל מידע על האיש, ראינו איך הוא נראה במציאות לפי ציוריו, וגם גילינו תרשימים של ההמצאות שלו, בין היתר של המכונית המעופפת הקסומה וחליפת הצלילה שמופיעים בסרט.

סיפור העלילה:

הסרט מספר על לאונרדו דה וינצ'י הצעיר, הנאבק להצליח להוציא לפועל את המצאותיו המדהימות, לורנזו חברו מנסה לעזור לו ומונה ליזה מושא אהבתו של לאו צופה בהם בגיחוך. צועני מגיע לעיירה, והסיפורים שלו אודות אוצר נחבא גורמים ללאונרדו וחבריו לצאת למסע ולהתחיל בהרפתקה גדולה.

קומץ פיראטים מפחידים מוכנים לעשות הכול כדי למצוא את האוצר החבוי מתחת לפני הים ליד האי מונטה כריסטו. אבל לאו וחבריו משתמשים בהצלחה בהמצאות החדשניות, כשהחשובה מכולם היא חליפת הצלילה, ומצליחים למצוא את תיבת האוצר… אך כאן לא מסתיימות ההרפתקאות, כי הפיראטים לא יוותרו על האוצר בקלות.

הסרט מדובב לעברית ומתאים לגילאי 5 ומעלה. 

85 דקות

הסרט יעלה לאקרנים ב– 17.5 , בהפצת פילמהאוס

קומדיה/הרפתקאות/אנימציה


אל תשכחי להירשם לניוזלטר שלנו, כדי לקבל את מיטב העדכונים של האתר:

יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש– פוסט מתעדכן

טיפ מס׳ 1: כך תקבלי מוצרי תינוקות בחינם – פוסט מתעדכן

השימושון – אטרקציות לכל המשפחה, הצגות, משחקיות, מפעילי ימי הולדת, צילומי משפחה, הדרכת הורים ועוד. השימושון מתעדכן מדי יום ואם את בעלת עסק בתחום הילדים – תוכלי לפרסם אצלנו בחינם! (לפרסום מודעה יש לפנות דרך צור קשר באתר). 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב