לפורים ולא רק – אתר ״אמיגו״ מציע מגוון של צעצועים ותחפושות במחירים סופר-זולים ומשלוח חינם!

מזה זמן מה אני מחפשת אתר אינטרנט ראוי לרכישת צעצועים. חנויות הצעצועים הקרובות אלינו הן יקרות להחריד, לא תמיד יש בהן את כל המבחר וגם הרבה יותר נוח לעשות את הבחירה דרך הרשת ולהגיד לסבתא מה להביא לבוביקים בביקור הבא.

לקראת סבב ימי ההולדת של הבוביקים, שהסתיים לא מזמן, ערכתי השוואות מחירים של צעצועים שונים, והמחירים של האתר בהחלט מצטיינים מהבחינה הזו. המחירים של ערכות לגו לדוגמה, מותג סמי הכבאי ומשחקי הקופסה הם בין הנמוכים בשוק.

בנוסף, כרגע מתקיים באתר מבצע מצויין של 50% הנחה על משחק שני מחברת יצירה האיכותית.

www.halloweencostumes.com
עדיין אפשר להזמין תחפושות ולקבל אותן בזמן, מאתר התחפושות הגדול ביותר בעולםשבו אלפי תחפושות יפות ואיכותיות לכל המשפחה. נכון שאתן נתקלות בתחפושות משפחתיות מהממות ותוהות איפה הם קנו אותן? אז מהאתר www.halloweencostumes.com

המשלוח מגיע ממש מהר, עם עדכוני לאורך כל הדרך, ויש לכן 15% הנחה בקנייה הראשונה וגם אפשרות לקבל צבירה בכל קנייה. (דבר ראשון, הכנסו למחלקת הסייל באתר, שבה תחפושות החל מ-2 דולר)  לחצו כאן לאתר 
www.halloweencostumes.com/

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

ההתמצאות באתר היא נוחה, וניתן להגיע במהרה בדיוק לצעצועים אותם אתם מחפשים – החיפוש מתאפשר על פי גיל, מותג, קטגוריה ועוד.

לקראת פורים, מציע האתר מגוון רחב של תחפושות איכותיות ומקוריות, במחירים נוחים, של מגוון המותגים המובילים: ספיידרמן, סטאר וורס, צבי הנינג'ה, פרוזן, נסיכות דיסני, איירון מן, סופרמן ועוד. את התחפושות ניתן להשיג במידות המתאימות לגילאי 3 עד 8.

צבי הנינג'ה- לאונרדו / רפאל- כולל חליפה, מסיכת עיניים וזוג חרבות- 199 ₪

באטמן- אוברול עם מגנים, מסיכת אורות, כיסוי מגפיים, חגורה וגלימה- 199 ₪.

סופרמן- כולל אוברול שרירי, מגפיים וגלימה- 199 ₪
דארת ויידר- סטאר וורס- כולל חליפה וחרב אורות- 199 ₪

סטורמטרופר- כולל אוברול, מסיכה וחרב- 199 ₪
ספיידרמן – חליפה עם שרירי חזה ומסיכה- 99 ₪

כמו כן משווק האתר מגוון של אביזרי תחפושות .

האתר כולל את כל מגוון המותגים המובילים בעולמם של הילדים: סופרגול, סוי לונה, מותגי דיסני (פרוזן, מיקי מאוס, סטאר וורס, ספיידרמן, סופיה ועוד), מותגי ניקולודיאון (בוב ספוג, דורה, צבי הנינג'ה ועוד), יצירה, פליימוביל, פוקסמיינד, לגו, סוני, פישר פרייס, טומי, הלו קיטי, ברבי, סופר סטרייקה ועוד.

מומלץ להיכנס ולהתרשם – www.amigo.co.il

משחק הרכבה: בונים בקליק

קיבלנו לסיקור משחק הרכבה חדש, כזה שבטוח עדיין אין לכם – ״בונים בקליק״. המשחק מבוסס על ריבועים צבעוניים שמתחברים זה לזה בסגירה חזקה. מאבני המשחק האלה הילד יוכל לבנות דמויות וצורות שונות, כגון מסוק, תנין, כלב ועוד מגוון רעיונות שמסתתרים בתוך הקופסה.

המלצת אתר GoodMother: ניסינו, הרכבנו, שיחקנו, אהבנו. אחלה משחק שנותן קצת גיוון מאבני הבנייה הרגילות, שלכולם כבר יש.

ילדים בני 4 (וגם יותר צעירים, וגם יותר גדולים) יעופו על זה!

לא ניתן להגיב