לקראת פורים – חטיפים מחופשים, עגבניות שנכנסו לתוך בקבוק וממרח שוקולד שעשוי מטחינה!

לקראת פורים הממשמש ובא, גם הבמבה התחפשה! למי למי? לבייגלה שמיניות! הטעם הוא אותו טעם אבל כיף לאכול את הבמבה בצורה שונה מהרגיל. הבוביקים אהבו את הצורה החדשה של החטיף האהוב, וחיסלו במהירות את השקית. אין אין כמו במבים!

הבמבה המחופשת – מהדורה מוגבלת וחגיגית, תימכר בכלל רשתות השיווק. מחיר מומלץ: במבה שהתחפשה 3-4.5 ₪ ל 60 גרם

 

גם חטיף ביסלי המוכר מתחפש למאנצ׳יז, תערובת נשנושים מלוחים, ויוצא בטעם חדש: ביסלי מאנץ' עם פיצוחים מתובלים.

ביסלי מאנץ' מחבר לראשונה בישראל בין חטיף לפיצוחים ומציע מיקס של טעמים ומרקמים.
"ביסלי מאנץ'" מציע שני טעמים: ספרדי ומקסיקני. הספרדי יכיל שני סוגי ביסלי, בתוספת בוטנים וגרעיני חמנייה פיקנטיים והמקסיקני – שני סוגי ביסלי בטעם ספייסי צ'ילי בתוספת בוטנים פיקנטיים וגרעיני חמנייה פיקנטיים.
המוצר החדש מחבר את הביסלי לעולם הפיצוחים הבוגר עם מרקמים וטעמים חדשים ומספק לצרכנים הזדמנות לצריכה "על הדרך" (On The Go).

לדברי ליאת קידר פייגין, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "ההשקה הייחודית של ביסלי מאנץ' נועדה להפתיע את הצרכנים שלנו עם שילוב מקורי, שאין דומה לו בשוק החטיפים בישראל. קטגוריית החטיפים באסם מונעת על ידי חדשנות וגיוון בטעמים והצרכנים מצפים להשקות חדשות ומקבלים אותן בהתלהבות. ביסלי המחזיק בנתח שוק משמעותי של כ- 12.5% מכלל קטגוריית החטיפים, מתרחב לעולם חדש ואנו מאמינים כי הצרכנים ייהנו מהשילוב הייחודי של ביסלי ופיצוחים."

18 עגבניות התחפשו ל… קטשופ!

הקטשופ של אסם הוא היחיד שעשוי מכמות של 18 עגבניות (בהרכב של רכז עגבניות טבעי) ומכיל רכיבים טבעיים בלבד! כמות העגבניות בקטשופ אסם היא הגדולה ביותר בהשוואה לשאר הקטשופ׳ס. הוא לא מכיל צבעי מאכל, כמעט ואין בו שומן והטעם… משפר כל ארוחה!

מדהים שבוביק מוכן לאכול את מה שבצלחת בהינף קל של בקבוק הקטשופ, ואם כבר קטשופ אז רק של אסם!

לא עבר – X
עבר!

ופרס התחפושת הכי מוצלחת הולך ל… ממרח טחינה בטעם שוקולד של ״אחווה״!

אמהות לילדים חובבי ממרח שוקולד, הכירו רעיון גאוני – זה נראה כמו שוקולד, מריח כמו שוקולד, יש לזה טעם כמעט כמו לממרח שוקולד אבל… זה ממרח טחינה משומשום מלא של ״אחווה״, ללא תוספת סוכר, עם קצת קקאו.
הילדים שלי מאוד אהבו ולא הבינו למה פתאום אני מגישה להם כריך שוקולד בלי שיבקשו.

הממרח מכיל 42% טחינה משומשום מלא, ללא סוכרים, ללא שומן טראנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. טעים, בריא ומשביע, מעולה כתחליף לממרחים המתוקים.

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב