"מבשלים זוגיות" – המופע שמציג את המתכון לזוגיות מוצלחת

אחרי ששלושת המופלאים שלנו סיימו את ענייני היום ונרדמו, והסבים הוקפצו לשמרטף, יצאנו לדייט. הדייט כלל זמן איכות נדיר ביחד, מיני-ארוחה (בכל זאת, שעת לילה) וצפייה במופע ״מבשלים זוגיות״. במופע הזה, אתם חייבים לצפות יחד עם בן הזוג שלכם, ורק אם אתם בזוגיות ארוכה.

וכן זה מופע, לא הצגה, כפי שטעינו לחשוב בהתחלה. מופע בידור אינטראקטיבי, בשיתוף עם הקהל, שעוסק בחיי הזוגיות: רבת שנים, רבת ילדים, רבת עליות ומורדות. כמו של כולנו.

״אצל האדם הקדמון הכל היה פשוט. הוא צד ממותה, הביא אותה למערה, היא בישלה את הממותה, הכינה סימילאק ממותה וזהו״. ואיך זה עכשיו?

במרכז ניצב שף זועם בשיאו של משבר זוגי, אשר מסתייע בעזרתן של עורכת דין לענייני משפחה ומאמנת זוגית שמדריכות אותו איך לצאת מן המשבר. לפני שמוצא השף המבולבל טעם מחודש באהבה, העלילה מסתבכת והופכת לחיפוש הומוריסטי אחר הנוסחה המנצחת לחיי זוגיות טובים: איך להתמודד עם 'חבלני זוגיות' כמו כסף, חמות, אבא של בעלך והילדים? איך להישמע לאותות האזהרה בדרך לגירושים ולהימנע מהם? והאם ייתכן שהסוד הגדול להצלחה טמון בדבר אחד פשוט – בצלחת?

גלית צור עו"ד לענייני משפחה ומגשרת, שדר הרדיו, הסטנדאפיסט והשף יוסי פרץ ארי והקאוצ'רית, מאמנת זוגית ועיתונאית סימי אקשוטי מציגים 'טיפול זוגי' משודרג על הבמה ומשלבים דוגמאות מחיי היומיום של כולנו עם הרבה הומור עצמי המעורר מחשבה ורצון להסתכל על השחיקה בחיי הנישואין מזווית אחרת.

במהלך המופע פותח פרץ ארי מטבח על הבמה ובו הוא מבשל מרק מוקרם וטעים במיוחד המחולק לקהל בתום המופע.

 

איך היה לנו?

מעניין, מצחיק, שורט, שורף ורלוונטי. המופע משלב דוגמאות מחיי היומיום, שגם אם לא מייצגות בדיוק את מה שקורה אצלכם – אתם יכולים להזדהות איתן. מדובר במעין ״טיפול זוגי-קבוצתי-לייט״. דוגמאות כלליות נזרקות לאוויר, ופתרונות כלליים ניתנים, אבל כל אחד לוקח את זה למקום האישי שלו.

יש כימיה טובה בין השחקנים. כל אחד מייצג צלע אחרת בסיטואציה הזו, ואת גישותיו – השף מייצג את הזוג השקוע בריבים שלו, סימי המאמנת מציגה את הגישה הטיפולית להתמודדות וגלית מציגה את הגישה המשפטית והמגשרת. כולם ביחד מאפשרים לצופים מבט חיצוני על סיטואציות שכל זוג מתמודד איתן.

העוצמה של המופע, היא בכך שאתם מבינים שאתם לא מיוחדים, ולא לבד. הנהונים של הסכמה של שאר הזוגות בקהל, למשמע הצרות המתוארות על הבמה, נותנים לכם תחושה של נורמליות. לא רק אנחנו רבים, לא רק אצלנו זה ככה. הטקסטים והסיטואציות אותנטיים ומעוררי הזדהות, ומצליחים להגיע לקישקעס ולעשות שם משהו. מהמופע הזה יוצאים עם תובנות.

נהננו וגם הפקנו כמה לקחים לחיים שלנו.

 

צילום תמונה ראשית: יניב ביטון. 

 

כתיבה: ניצן כהן ויוסי פרץ ארי.

בימוי: ניצן כהן ("גבר אשה מלים", "משחקי חברה" ועוד)

לרשימת מופעים והזמנת כרטיסים לחצו כאן.

לא ניתן להגיב