מגדלת כדורגלן קטן בבית? הפיצ׳יפקעס שהוא ישמח לקבל

פתאום בוביק גדל לי. שן ראשונה התחילה להתנדנד, נרשמנו לכיתה א׳, וגם גיבורי התרבות שליוו אותנו בשנים האחרונות, סמי הכבאי ובוב הבנאי, פינו את מקומם למסי הכדורגלן.

אם תשאלו אותי, הייתי מעדיפה להמשיך לראות סביבי דמויות אנימציה חביבות על פני פרצופים מיוזעים של שחקני כדורגל, אבל דעתי לא קובעת כאן כלל. אף פעם לא הבנתי את העניין שאנשים מביעים בכדורגל, וגם עכשיו, כשהילד הפרטי שלי כל כך מתלהב מהמשחק הזה, אני לא מצליחה לראות מה יש בו.

בכל אופן, פתאום הבנתי שמדובר בתופעה שמאפיינת מאוד את גילאי תחילת היסודי, ושילד שלא אוהב כדורגל מתקשה להיכנס לחבורת הבנים בכיתה א׳. ״ככה זה בכל בתי הספר וככה זה בבית הספר שלנו. הבנים משחקים כדורגל בהפסקות, ואם אתה לא בכדורגל אתה לא שייך. ״ – סיפרה לי יועצת בית הספר. ״לא מדובר רק במשחק עצמו אלא הרבה מעבר. קודים חברתיים שכוללים גם ביטויים ייחודים למשחק, אביזרים, משחקים וכמובן גם ביגוד. הנראות היא מאוד חשובה. קני לו את נעלי הספורט של הכדורגלנים, ותיק, וכדור אמיתי, והכי חשוב- חליפות כדורגל מדליקות. הוא צריך להראות כאחד שמבין עניין״.

אם זה מה שיעזור לבוביק בהשתלבות שלו בכיתה א׳, אז למה לא. מה יותר פשוט מזה, חשבתי, מללכת לחנות ולקנות לו את הפיצ׳יפקעס האלה. כאן דווקא הסתבכתי. התחלתי לחפש איפה קונים את חליפות הכדורגל האלה והסתבר שזה לא כל כך פשוט. אחרי שדישדשתי בין כמה וכמה חנויות, בסוף מצאתי כאלה ברשת ״סולוג״.

לקראת המונדיאל הבא עלינו לטובה, השיקו בסולוג קולקצייה של חליפות כדורגל המעוצבות בהשראת נבחרות המונדיאל: גרמניה, ברזיל, ספרד וצרפת.

החליפות בקולקציה מגיעות ב- 2 חלקים, חולצה וברמודה בצבעי דגלי המדינות: ברזיל – צהוב/ירוק, ספרד – אדום/צהוב, גרמניה – לבן/שחור וצרפת – כחול/לבן.  

הן צבעוניות ומדליקות, והמחיר בהחלט מתקבל על הדעת ובימים אלה עומד על 3 חליפות ב– 100

בוביק בא איתי למדוד ואהב את החליפות מאוד, בעיקר את האדומה. לקחנו מידה 6, לגיל 6, כשטווח המידות נע בין 4 ל-14 (גילאי 2-12 בערך).

הקולקציה, אגב, היא עד גמר המלאי ככה שאם גם את, כמוני, צריכה לצייד כדורגלן קטן לשנת הלימודים הבאה, כדאי לעשות זאת כבר עכשיו.

ואם כבר בפריטי כדורגל עסקינן, אי אפשר בלי חוברות וקלפי הסופרגול. איפה קונים כאלה ויוצאים עם כמה שפחות נזק כספי?
מצאנו מארזים במחירים די משתלמים באתר אמיגו, שמכילים וריאציות שונות לבחירתכם, הכוללות קלפים, חוברות, חותמות, דמויות של שחקנים ויתר מארצ׳נדייז של הכדורגל, שככל הנראה לא תצליחו לדלג עליהם.

מדובר במהדורת מוצרים מוגבלת של הסופרגול לכבוד המונדיאל, ומה שמאפיין בדרך כלל מהדורות מוגבלות היא אזילה מהמלאי באופן בלתי צפוי.

לפריטים ופרטים נוספים היכנסו לאתר אמיגו, בקישור הבא.

אם הכדורגלן הקטן חוגג יומולדת וכבר אין לכם רעיונות מה לקנות לו, תשקלו את משחק הכדורגל של פליימוביל, במהדורה ייחודית למונדיאל.

באופן אישי – אנחנו מאוד ממליצים על האתר האנגלי הזה, שדרכו אנחנו רוכשים ערכות פליימוביל ולגו. המחיר נמוך יותר מאשר בארץ, שירות הלקוחות נהדר והמשלוח מהיר ובמחיר סמלי.

בקישור הבא תמצאו גם קוד קופון של 15% הנחה, ברכישה הראשונה שלכם באתר.

אם תרצו לשלב את הפן הפיזי עם תעסוקה אינטלקטואלית, מצאנו שלל חוברות פעילות, צביעה ומדבקות בנושא כדורגל באתר הבינלאומי book depository. אנחנו נוהגים לקנות באתר בזכות המחירים הנמוכים יחסית לארץ, משלוח חינם ומבחר אינסופי. לאחר שתירשמו לאתר ותבצעו רכישה ראשונה, תקבלו מהם למייל גם הטבות וקופונים שווים.

חוברת צביעה ופעילות המוקדשת למונדיאל 2018.חוברת הדבקות בנושא כדורגל המכילה יותר מ- 350 מדביקות.

ספר צביעה ופעילות בן 174 עמודים בנושא כדורגל, הכולל חידות, מבוכים, פאזלים, ועוד.

 


המידע בכתבה היה שימושי עבורך ואת רוצה לשמוע עוד?

את חייבת לעקוב אחר עמוד הממליצות בפייסבוק! 

 

וגם – אל תשכחי להירשם לניוזלטר של האתר, כדי לקבל את מיטב העדכונים שלנו – הגרלות, קופונים ועוד:

יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש– פוסט מתעדכן

לגו בזול: המדריך לרכישת צעצועים אונליין – פוסט מתעדכן

טיפ מס׳ 1: כך תקבלי מוצרי תינוקות בחינם – פוסט מתעדכן 

לא ניתן להגיב