מדליקי חודש אוגוסט – 3 מוצרים חדשים ומעניינים לתינוקות וילדים

 

KAWAII CUBES – שלל דמויות פופולאריות בצורת קוביות!

רעיון נחמד כמתנה לילד קטן – בובות קוואי! 

הקטנטנים שלי התלהבו. הן רכות וכיף למעוך אותן, חמודות ובדמויות מוכרות, הן מגיעות בצורת קובייה כך שניתן לערום אותן אחת על השנייה והילד לא ייפצע מהן כי אין פינות חדות.

למקרה שעדיין לא שמעתם על המותג והמילה Kawaii:

Kawaii Cubes הוא מותג בינלאומי חדש שמגיע בימים אלה לישראל.

פירוש המילה Kawaii ביפנית הוא חמוד/ חביב. קוואי הפך להיות זרם תרבותי בכל עולם, שמתבטא בהכנסת ״חמידות״ לדברים שבהם לא מצפים למצוא אותה. ניתן למצוא ביטויים של תרבות הקוואי בתחומים רבים ביניהם אופנה וצעצועים.

Kawaii Cubes הם משהו שונה לחלוטין, טוויסט מקסים, מרענן וחמוד ביותר לדמויות שאנו כל כך אוהבים. יצרני הבובות של קוואי לקחו דמויות פופולאריות כגון טוויטי, סילבסטר, פרד קדמוני וברני אבני, תום וג'רי, סופרמן, באטמן ועוד והפכו אותן לקוביות חמודות.

קוביות קוואי מגיעות בשני גדלים: 2 אינצ' (כ-5 ס"מ) ו-4 אינצ' (כ-10 ס"מ). ניתן למצוא אותן במספר מותגים ודמויות לאיסוף ואף במהדורות מוגבלות בחלק מהאוספים.

להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות.

סדרת מקטיני אסלה Disney baby

בתזמון מושלם, כשבדיוק החלטנו להתחיל בתהליך גמילה לתאומות (ועל כך אכתוב בנפרד), קיבלנו להתנסות את מקטין האסלה החדש של המותג ״disney baby".

הסדרה מגיעה עם תמונות ממגוון דמויות של גיבורי דיסני אהובים ובצבעים מדליקים, שמעודדים את הילד לשבת עליו.

מקטין האסלה מיועד לשימוש על מושב אסלה רגיל, והוא בנוי להתאמה מיטבית למבנה הפעוט או הפעוטה. מקדימה ומאחורה יש גומי שמצמיד את המקטין למושב ומונע החלקה. לשם השוואה – מקטין האסלה שהשתמשנו בו עם בוביק, שנרכש אי פעם, אי שם – הוא הרבה הרבה פחות נוח לישיבה ומחליק. חשבנו שככה זה, וזה מה יש. רק עכשיו הבנו שיש מוצר איכותי ונוח בהרבה.

מחיר: 49.90 ש"ח. ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות למוצרי תינוקות.

מקטין אסלה דיסני של הנסיך הקטן מחיר 49.90 צילום יחצ5

חדש מבייביסיטר: ספריי החתלה לנוחות ולשמירה על היגיינה מירבית

בייביסטר מוציאים מוצר חדש – ספריי החתלה לשימוש בהתזה, ללא צורך במריחה.

השימוש בספריי ההחתלה של בייביסיטר הינו נוח, יעיל ואינו מצריך מגע באזור המגורה של התינוק, ולכן מאפשר שמירה על היגיינה מירבית. הספריי אידיאלי לשימוש מחוץ לבית או אצל הגורם המטפל בתינוק כגון גננת, מטפלת וכד', במיוחד בשל העובדה ששימוש בספריי הוא ללא מגע הידיים, ומסייע בשמירה על ההיגיינה כאשר מחתלים יותר מתינוק אחד.

ספריי ההחתלה של בייביסיטר הינו בעל מרקם עדין וקליל, מועשר באלוורה, בשמן אבוקדו ובחמאת שיאה לצד Zinc oxide, שיעילותו הוכחה לטיפול בתפרחת חיתולים. הספריי אינו מכיל פראבנים וחומרי ריח והינו בעל ריח נעים ומתאים לשימוש יומיומי.

ספריי ההחתלה של בייביסיטר חסכוני מאוד ומכיל 150 מ"ל, כמות המספיקה בממוצע לכ- 200 החתלות.

מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ש"ח ל-150 מ"ל. עכשיו במחיר השקה מיוחד  19.90 ש"ח. ניתן להשיג ברשתות הפארמים.

תרסיס החתלה בייביסיטר

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב