מה חסר לכם לחוויית שינה מושלמת? בהולנדיה מצאו את התשובה

״אנחנו לא רק מוכרים מזרנים ומיטות״, אומר אבי ברססט מנכ״ל הולנדיה, ״אלא קודם כל – מעצבים עבורכם את חוויית השינה״. ברוח חזון זה, בחברת הולנדיה השיקו סדרה של שלושה ניחוחות קסומים לחדר השינה, תחת המותג SENSE BY HOLLANDIA.

שלושת הניחוחות האלה, NORDIC BLOOM, NEROLI BLOSSOM, ORIENT SPIRITמצטרפים לניחוח המקורי THE ORIGINAL שהושק בהולנדיה לפני כשנתיים, ונמכר בסניפי הרשת בארץ ובעולם.

צילום: רפי דלויה

עצרתם לחשוב פעם מה יגרום לכם לישון טוב ולקום נינוחים בבוקר?

מסתבר שהסוד הוא לא בנוחות המיטה בלבד, כך מספרים מומחי השינה של הולנדיה.

״שינה טובה היא חלק מהבריאות של האדם. אבל איכות השינה לא תלויה רק באיכות המזרן״, אומר אבי ברססט. ״יש הרבה פרמטרים שמשפיעים על ההנאה והמנוחה שלנו בחדר השינה – המצעים, התאורה, וכמובן הריחות. כל אלה ביחד, כשנותנים להם את הכבוד הראוי, יביאו לשינה רגועה, רפויה ונינוחה ומצד שני גם יעודדו עוררות וחושניות, המתחברת לחדר המיטות״.

מרכיב משמעותי ביותר בזיכרון האנושי הוא חוש הריח. לבני האדם כ- 8 מיליון קולטני ריח המאפשרים לזהות יותר מ- 400,000 ריחות שונים. מרכז הריח במוח מקושר למרכז הזיכרון, כך שהרבה חוויות שלנו מהעבר מלוות בניחוח מיוחד.

מגוון הניחוחות של  SENSE BY HOLLANDIA  מבוסס על תמציות שמנים אתריים טבעיים ומשובחים ומכיל אחוזי אלכוהול נמוכים וזאת על מנת להאריך את משך הניחוח בחלל.

 

מוצרי הסדרה לא מיועדים אך ורק לחדר השינה ומאפשרים לבשם כל חלל באמצעות מגוון מוצרים כגון נרות ארומטיים, שבבי סבון ריחניים לארון, סבוני רחצה מהודרים, מבשם כריות, מבשם בדים ומבשם חדרים, דפיוזרים במספר גדלים ועוד. מוצר הדגל של המותג הוא בקבוק דפיוזר מהודר של 3000 מ"ל, שיוצר בחברה המתמחה בייצור בקבוקי ברנדי, שיוכל להשתלב בקלות בחללי אירוח כפריט לייף סטייל שלא ניתן להתעלם ממנו.

פריחה נורדית של הולנדיה

הניחוחות בסדרה :

THE ORIGINAL – הניחוח המקורי

בישום אוריינטלי עשיר בניחוחות עץ, פריחה, קטורת, אמבר, מושק ,ווניל ותבלינים.

בעת העתיקה, קטורת, בשמים ותחליבים היו בשימוש בטקסים דתיים כמו גם כמעוררי תשוקה. הניחוח המיוחד הזה מבוסס על הניגוד בין הבסיס של האמבר לבין הוניל בשילוב ניחוח שבבי עץ טריים וניחוח עלי עץ אורן.

NORDIC BLOOM – פריחה נורדית

זהו ניחוח פריחה נקי ומיימי המשדר תחושת אחו ומשלב ריחות פרחים עם ירוק ופירות מעל שכבת מושק. מרגיע ומרומם מצב רוח. יש בו נגיעות של עלים ירוקים ,חלבנה, חציר, קומרין  סיגליות ופריחת אירוסים .

NEROLI  BLOSSOM – פריחה נרולית

ניחוח רענן שמקורו בחלקים הצפון והצפון-מזרחיים של העולם, היכן שניחוחות עשירים לוכדים מאזינים בעזרת "צלילים" ריחניים. הניחוח הינו חווית הרחה המבוסס על קוקטייל הקאיפרינייה הברזילאי המתוק עם ארומת ליים ולגימת נשימה עמוקה של קליפת תפוז ירוק עטוף פריחת מגנוליה ופרחים טרופיים מתקתקים

ORIENT SPIRIT – רוח מזרחית

ניחוח זה הינו מקטגוריית הבשמים הרב שימושיים בהשראת האקלים הים תיכוני, והוא מבוסס על הניגוד בין האדמתיות של האזוב הגדל על עץ האלון לבין ניחוח המנדרין הירוק וכולל גם שרף חום עשיר שמקורו בשיח ורד הסלעים עם ניחוח שורשים ואדמה מה שהופך את הניחוח למסתורי ובעל מתיקות הדרים.

כל המוצרים ניתנים לרכישה במרכזי הולנדיה.

מחירים:

מפיץ ניחוח (מקלות) 200 מ"ל – 128 ₪

מפיץ ניחוח (מקלות) 500 מ"ל – 248 ₪

מפיץ ניחוח (מקלות) 3000 מ"ל – 1298 ₪

רביעיית סבונים ב-4 ניחוחות שונים – 70 ₪

רביעיית נרות ב-4 ניחוחות שונים – 147 ₪

מארז מבשם לבדים – 115 ₪

מתז כריות ארומטי – 78 ₪

 

קרדיט תמונה ראשית – רפי דלויה

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב