מה נלבש בחורף? הקולקציות החדשות של רשתות הילדים הגדולות – חלק א

המבצעים המיוחדים לחגים, תחילת חודש אוקטובר ותחושת ההתחדשות שבאוויר הן סיבות מספקות לעבור בחנויות של בגדי הילדים ולקנות את מה שחסר לכם לחורף.

קבלו הצצה לקולקציות החדשות שנחתו לאחרונה בחנויות של רשתות הילדים הגדולות.

שילב, רשת מוצרי התינוקות והפעוטות הגדולה בארץ, משיקה קולקציה בלעדית, פרי עיצובה, המותאמת לתינוקות מרגע הלידה ועד פעוטות בני 5.

הקולקציה של עונת הסתיו-חורף 19/20 של שילב מספרת סיפור קסום של טיול ביער דמיוני. צמחייה, פרחים, פירות יער, סנאים, ארנבים, דובונים – כל אלה משתלבים עם אלמנטים מסימני מזג האויר החורפי.

בקולקציה יש שימוש בבדים רכים למגע, כגון קורדרוי, קטיפה, בדים במראה פרוותי, סריגי ג'רסי. בכל העיצובים של שילב מושם דגש על הפונקציונליות, הנוחות והאיכות של הבגד.

הקולקציה החדשה בכיכובו של העצלן.

שילב כידוע זה לא רק בגדי ילדים – קולקציות האופנה של הרשת מתכתבות בעיצוב שלהן עם קולקציות הטקסטיל כגון המצעים, הוילונות, המגבות וכו, כך שתוכלו ליצור סביב הילד עולם קסום עם דמויות ועיצובים המתואמים ביניהם.

הקולקציה של הבנות כוללת גם פריטים קלאסיים בגווני הורוד וגם מגוון שמלות, טוניקות וחולצות מעניינות, הדפסים מיוחדים, אסימטריה ועוד.

להלן פריטים נבחרים מהקולקציה החדשה לבנות, שאנחנו מאוד אהבנו:

קולקציית חורף לבנות

הקולקציה של הבנים לעונה הקרובה היא אחת המוצלחות והמעניינות שהשיקו בשילב בשנים האחרונות. היא כוללת חולצות מחוייטות מבדים רכים ונוחים, מכנסיים עם טוויסטים אופנתיים (ראו בתמונות למטה), כגון שלייקעס המתחברים באמצעות כפתורים, ומבחר של אפודות יפות שהן גם נוחות, גם מחממות וגם מוסיפות מראה מיוחד להופעה של הפעוט.

פריטים נבחרים מהקולקציה החדשה לבנים:

קולקציית חורף לבנים

שימו לב מה בחרנו עבורכם לארוחות החג, בגדים אופנתיים וחגיגיים שמתאימים למזג אוויר קצת קריר.

לבנות:

וגם לבנים:

את כל הכיף הזה תוכלו להשיג בסניפי הרשת וגם באתר של שילב. 

רגע, אולי פספסת כאן משהו חשוב –

בואי לעמוד ההגרלות והחינמים שלנו – יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש

עקבי אחרינו באינסטגרם ותוכלי להשתתף מדי שבוע בהגרלות של ערכות טיפוח, מוצרי תינוקות, ספרים ועוד.


חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב