מה עושים בפסח? כל האירועים השווים בכל הארץ

אם מזמן לא ביקרתם בבאר שבע, כדאי מאוד לעשות זאת בחופשת פסח הקרובה. 2 אטרקציות מרכזיות לילדים ולכל המשפחה יתקיימו בבירת הנגב, בשבועות הקרובים:

תערוכת הדרדסים, שהוצגה בחופש הגדול בתל אביב, מגיעה כעת לבאר שבע. זוהי תערוכה יפהפיה שמכניסה את המבקרים לתוך עולמם של הדרדסים. בכפר הדרדסים תפגשו את דרדסאבא, דרדסית, ברכוח, קונדוסון, גרגמל וחבריהם. 

כפר הדרדסים, צבעוני, מלא בצמחיה, בתי פטריות, פרחים, עצים, גשרים ובארות. בשבילי הכפר תוכלו להסתובב בין הבתים, לשאוב מים מהבאר, לטפס על הפטריות, לשיר במחזה, ובעיקר לפגוש את הדמויות האהובות, למדוד את הגובה שלהם ולהצטלם איתם.                                  

כחלק מהביקור בתערוכה תוכלו לצפות במחזמר הדרדסים המקורי מחו"ל, שיוצג במקום מדי שעתיים (כלול המחיר הכרטיס, כמובן). המחזמר מדובב לעברית, בכיכובם של שחקנים ורקדנים לבושים בתחפושות מרהיבות של הדמויות האהובות , בליווי תפאורתהכפר ומוזיקה מקפיצה.  משך המופע כ-30 דקות.

גילאים: מתאים לכל המשפחה.

התערוכה תתקיים בתאריכים 24.3.18 עד 7.4.18  חוה"מ פסח

מתחם הפורום, סמוך ליס פלאנט, באר שבע.

שעות פתיחה: 10:00 – 19:00

ביום שישי: 10:00 – 16:00  /  בשבת: 10:00 – 19:00

לרכישת כרטיסים: שפע הפקות – *8949  www.ticket4u.co.il

מחירי כרטיסים: מחיר מלא: 79 ₪

כרטיס משפחתי (4 כרטיסים) – 260 ₪ (במקום 316 ש"ח)

מלבד תערוכת הדרדסים, כדאי לבקר במוזיאון הילדים בבאר שבע, הלונדע, שבו תתקיים פעילות חגיגית ומיוחדת בחופש הקרוב.

אגדה של פסח בלונדע

  1/4-8/4 ,חוה"מ פסח, שעות: פתוח רצוף 09:30-18:30, ימי שישי וערבי חג 09:30-14:00

חגיגה מהאגדות, שפע של פעילויות מיוחדות ואפליקציה חדשה שתהפוך את ההורים למדריכים לילדיהם יחכו למבקרים  במהלך כל חוה"מ פסח רק ב"לונדע"!!

תחפושות אבירים ונסיכות ייקחו את המבקרים לפנטזיה מטורפת בתוך עולם האגדות האהובות והמוכרות. כל משפחה תתחפש, תצטלם ותשחק בהצגה פרטית במתחם התיאטרון. בחצר המוזיאון תוצג פעמים ביום "דורותי סביב העולם", הצגה ססגונית, מרהיבה ומהנה לכל המשפחה. עוד ילווה את המשפחות "ארבעת הבנים", משחק משימות משפחתי משעשע ומלמד שישולב ברחבי המוזיאון.

פעילויות ייחודיות נוספות אשר יצפו למבקרים במהלך החג: מתחמי יצירה, שעשועי קסמים, עמדות צילום, משחקי משפחות, תחנת שידור ישיר לפייסבוק בה יוכלו המבקרים להתראיין ולספר על חוויתם בעת הביקור.

בנוסף תושק  לראשונה אפליקציה ייחודית שתאפשר להורים להפוך למדריכים במוזיאון.  באמצעות היישום החדש, ההורים יוכלו  בכל מתחם לקבל הסבר ומשימות משפחתיות ובאופן הזה יהנו את מחוויה מעצימה.

אלעד אזולאי מנהל מוזיאון הילדים של באר שבע: "אחת המטרות החשובות מבחינתנו היא לייצר סביבה המעודדת פעילות משפחתית המגבשת את ההורים והילדים. הפעילות לפסח בשילוב האפליקציה החדשה תשכלל את הביקור ותיתן להורים הזדמנות להוביל את ילדיהם במתחמים השונים וליהנות יחד ממשימות משותפות."

כמות הכרטיסים מוגבלת. הזדרזו להזמין כרטיסים מראש!

לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע הינו המוזיאון הראשון בארץ, בו המתחמים הם רב-גילאיים ותוכננו במטרה לספק עניין משותף למשפחות שלמות יחד, על מנעד הגילאים הרחב של ילדיהן. הצבעוניות של המקום אנרגטית ומסקרנת והמבקרים בו נכנסים לעולם אחר, עולם הילדים. על פני 3 קומות גדולות, בשטח כולל של 4,000 מ"ר, פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים, וכוללים משחקי חוץ ופנים. כל חלק עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים, לגלות את עצמם ואת מקומם במרחב האישי, המשפחתי, הציבורי והחברתי,   כפרטים וכחלק מקבוצה. בנוסף יש במקום שני שטחי חוץ מושקעים המשלימים את החוויה.

לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל

רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

       

יש להצטייד בגרביים – הכניסה למקום ללא נעליים**


מופעים והצגות

ההצגה המקסימה ״יומולדת למולדת״ בכיכובו של טוביה צפיר מציגה השבוע במספר מקומות ברחבי הארץ.

צפינו בהצגה ואהבנו מאוד. סיקור ההצגה, תמונות וסרטונים – בכתבה הבאה. 

למידע על ההופעות הקרובות ורכישת כרטיסים לחצו כאן. 


מחזמר "זהבה ושלושת הדובים"

עיבוד חדש למחזמר "זהבה ושלושת הדובים" בכיכובם של מיקי כוכבת הילדים, צחי נוי ועוד.

למידע נוסף על ההצגה לחצו כאן.

למידע על ההופעות הקרובות ורכישת כרטיסים לחצו כאן. 


ההצגה ״רוי בוי ביער הסודי״

הצטרפו לרוי בוי ביער הסודי עם כל המשפחה והחברים, כרטיס ב-59 ₪ בלבד, מגוון מיקומים ומועדים

למידע נוסף על ההצגה לחצו כאן.

למידע על ההופעות הקרובות ורכישת כרטיסים לחצו כאן. 


הצגה ״מעשה בחמישה בלונים״ עם יובל המבולבל

מחזמר מושקע עם כוכב הילדים והספרים של ישראל – יובל המבולבל, כרטיס ב-65 ₪ בלבד

למידע נוסף על ההצגה לחצו כאן.

למידע על ההופעות הקרובות ורכישת כרטיסים לחצו כאן. 

כל הזכויות לתמונה הראשית שמורות להוצאת הקיבוץ המאוחד בע"מ- ספרית פועלים

קרקס רומא – בכל הארץ

קרקס רומא המדובר הגיע לתל אביב, לספורטק שבצפון העיר, וישאר כאן עד סוף אפריל.

הלכנו לצפות במופע, אבא, אמא ושלושה ילדים קטנים בני 3 ו5, ונהננו מאוד!

המופע מתקיים באוהל של קרקס קלאסי, שנודד מעיר לעיר. למעלה מ- 40 אמנים בינלאומיים מככבים בו.

המופע מגוון מאוד ויש בו הכל מהכל – קטעי ליצנות קלאסיים, קטעי אקרובטיקה מרהיבים, סיפור מסגרת חביב שמתקיים באיטליה, והכל מלווה במוסיקה מקפיצה ופירוטכניקה ברמה גבוהה מאוד.

כל רגע קורה משהו מעניין ומפתיע על הבמה ואין סיכוי להשתעמם. מרוץ אופנועים, מתקני אקרובטיקה עצומי מימדים, מופעי גלגיליות ועוד.

המופע נמשך שעתיים, קצת ארוך מדי, אבל אם תחליטו באמצע שמיציתם, תוכלו לצאת ולא להרגיש פספוס. אנחנו נשארנו עד הסוף ונהננו מכל רגע.

מומלץ מאוד מאוד!

מועדי המופעים:

חיפה – חוצות המפרץ – 23.2.18 עד 17.3

תל אביב – גני יהושע – ספורטק צפון 23.3 עד 28.4

באר שבעישפרו פלאנט – 4.5 עד 20.5

מחיר הכרטיס עומד על 92 ש״ח ויש הנחות לבעלי כרטיסי ישראכארט, לאומי קארד ועוד. כדאי לבדוק הנחות גם לבעלי חבר, בהצדעה והייטק זון.

להזמנת כרטיסים: קופת תל אביב 2207 *

 
 

מופע הסטנדאפ – "יצא משליטה" 2

לאחר ההצלחה הגדולה של מופע הסטנד אפ הייעודי לילדים ובני נוער "יצא משליטה" שעלה בשנת 2017, יעלה בפסח 2018 המופע "יצא משליטה" 2 לסיבוב נוסף פרוע יותר, קורע יותר וחסר מעצורים ויעסוק בנושאים חמים ורלוונטיים בקרב בני נוער.
על במה אחת יעלו כוכבי הילדים והנוער הגדולים, אשר כולם משחקים בהפקות הילדים המשודרות ב-yes: תובל שפיר (כפולה), דניאל מורשת (כדברא, הכלום הגדול), שיר מורנו (שבט צוצלת, החממה), אביה מלכה (כדברא), שני קליין (כדברא 2), עידו מוסרי (שבט צוצלת, כפולה) ודניאל ליטמן (כדברא 2, החממה).

הצופים יקבלו הצצה אמתית וללא מסכות של הכוכבים הכי גדולים שלהם שיגלמו את עצמם על הבמה. מופע אינטרקטיבי בשילוב הקהל, כאשר נציגים ממנו אף ישתתפו באופן פעיל על הבמה לצד הכוכבים. החבורה המוכשרת מציגה שלל מערכונים וקטעי הומור חדשים וטריים העוסקים בצורה אינטליגנטית ומקורית בנושאים שמעניינים את בני נוער היום: מה יהיה הלהיט הבא של סטטיק ובן אל? איזה פלאפון חדש לקנות? מי היא הוונדר וומן הבאה? מה צריכה מאיה משבט צוצלת לעשות כדי להפוך לכדברא? איזה אתגרים משוגעים היוטיוברים יכולים לעלות?
את המופע מביים דני קרפל (קצרים", "של מי השורה הזאת", "פלטפוס" ועוד) שגם כתב אותו ביחד עם  ניר ממון ("גב האומה") שניהם בעלי רזומה עשיר בכתיבה של מיטב תוכניות הבידור והסאטירה בישראל.

מחיר כרטיס: 89 ₪, הטבה מיוחדת ללקוחות yes – 49

מופע סוסים מרהיב בהיפודרום בנמל קיסריה

במשך 4 ימים בחול המועד פסח  1.4-4.4.18,  יתקיימו בגן הלאומי קיסריה מופעי ראווה יפיפיים של סוסים ורוכבים מחוות ברטמן שבבית יהושע, בהיפודרום המלכותי שהקים המלך הורדוס בשנת 22 לפנה"ס אשר שימש זירת שעשועים למופעים ואירועים המוניים ביניהם מרוצי סוסים, מרוצי מרכבות ועוד.

האירועים נערכים בשיתוף החברה לפיתוח קיסריה ורשות הטבע והגנים ופתוחים לקהל הרחב.

נוסף למופעי סוסים צבעוניים המדמים את המרוצים שהתקיימו עוד בימי רומי העתיקה, מזמן הגן הלאומי של קיסריה למבקריו, משפחות וילדים, שלל חוויות ואטרקציות: סיורים מודרכים ללא תשלום מהשער הצלבני ומשער התיאטרון, טיול בגן ממצאים ארכאולוגיים ובטיילת הים היפיפייה, ביקור בשרידי ארמונו המפואר של הורדוס ובתיאטרון המרשים, צלילה לתוך מסע הרפתקאות במיצגי "מסע בזמן", ביקור בגלריות אמנים ציוריות, מסעדות ובתי קפה על קו המים ועוד.

המופעים יתקיימו פעמיים ביום בשעות 11:00 ו-13:30

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום נוסף על דמי הכניסה לגן הלאומי : (39 שקלים למבוגר, 24 שקלים לילד, חינם למנויים).

למידע ופרטים: *6550 או *3639 בפייסבוק ובאתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים: www.parks.org.il

הרפתקאות פסח במוזיאון תל אביב לאמנות

תערוכה חדשה לכל המשפחה בכניסה חופשית לילדים, לצד סדנאות מיוחדות ברוח החג

על התערוכה "מוזיקה אסורה: תקליטי רנטגן בברית־המועצות, 1946 – 1964 : בין שנות הארבעים לשנות השישים ייצרו בברית המועצות באופן מחתרתי עותקים לא חוקיים של מוזיקה פופולרית אסורה ומצונזרת שנחרטה על שקפי רנטגן מבתי חולים. ייצור התקליטים — שכללו ג׳אז ורוקנרול, מוזיקת מהגרים, שירי כלא ושירי צוענים — היה כרוך בסיכון אישי. בתערוכה מוצגים תקליטי הרנטגן, פרטי וינטג׳ תקופתיים, רישומים סאטיריים וראיונות עם פעילים, ולצדם סרטים שהופקו בשנים האחרונות העוסקים בקשר בין צנזורה ובין חופש ביטוי מוזיקלי, לא רק בברית־המועצות אלא גם במאלי, קמבודיה, איראן ובמזרח־התיכון.

תערוכה אינטראקטיבית חדשה לכל המשפחה: "עולמות רכים" – הכניסה עד גיל 18 ללא תשלום

התערוכה בנושא רכות בעולם האמנות מזמינה את המבקרים לגעת ביצירות, למשש ולשחק איתן. בין העבודות: מדוזת אדם ענקית, סלון ביתי שעשוי כולו מספוג, יצירה ממוחזרת שניתן לשנותה ועוד.

אגף החינוך של מוזיאון תל אביב לאמנות מציג תערוכה פעילה לכל המשפחה, בה מוצגות עבודות אמנות בעלות מאפיינים הקשורים ברכות כמו גמישות, משחקיות וחמקמקות. המבקרים מוזמנים לחוויה חושית ייחודית של אינטראקציה עם עבודות אמנות, הבאות לידי מימוש בזכות מעורבות הקהל בהן ותגובתו אליהן. היצירות בתערוכה הן בעלות אופי שונה מהמקובל, הן מזמנות מעורבות והתנסות ממשית. הקהל מוזמן לגעת בעבודות, למעוך, לחבר, למלא, לשקוע, להתמזג ולחוש את החומרים הרכים בידיים ובגוף, לשחק ולהתנסות בפעילויות יצירתיות מגוונות. בין העבודות: מדוזת אדם ענקית של גן דה לנגה, סלון ביתי עשוי ספוג של דינה שנהב, יצירת לבד ממוחזרת של דנה כהן שניתן לשנותה ועוד.

אוצרת: שרה ריימן שור. אמנים משתתפים: גן דה לנגה, ענבל הופמן, ניר הראל, דנה כהן ודינה שנהב

צילום עמית טורקניץ
חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב