מה עושים עם בגדים ישנים? תורמים וגם מקבלים שוברי קנייה

fashion flatlay

אחת הגישות הרווחות בשנים האחרונות למיון החפצים שלנו גורסת שכדאי להשאיר בבית רק את הפריטים שגורמים לנו לשמוח, וכל מה שלא משמח אותנו – להוציא החוצה.

מה נעשה עם שקים של בגדים מעונות קודמות שכבר לא משמחים אותנו? ערימות בגדים שקטנים על הילדים?

קודם כל – בשום אופן לא לזרוק!

אפשר לפרסם מודעה למסירה באתר אגורה, להציע בקבוצת הוואטס אפ של הבניין או השכונה, להחליף עם חברות, להביא למרכזי ויצ״ו ופתחון לב (בתיאום מראש) או לשים במיכלי תרומה ייעודיים לבגדים, ויש גם את האופציה הבאה – לקבל עבורם שובר של 20 ש״ח.

באמת?? גם אנחנו לא ידענו עד לא מזמן!

זה עובד ככה: מביאים שקיות בגדים ישנים לחנויות של רשת H&M ומקבלים שובר על סך 20₪ לקנייה מעל 150 ₪ בחנויות הרשת (לא כולל מבצעים. המבצע בכפוף לתקנון הרשת ועשוי להסתיים בכל רגע על פי החלטת הרשת, בלי שאנחנו נדע).

לפני מספר שנים אימצה רשת H&M את ערכי הקיימות ורשימת המסרים בהם היא דוגלת, כוללת בין היתר – מיחזור בגדים ובדים, מסירת בגדים שאין שימוש בהם לנזקקים, שימוש בכותנה אורגנית ובדים ממוחזרים, הפחתת צריכת האנרגיה ביצירת הבגדים, הפחתת בזבוז המים, העסקת עובדי הכפיים של החברה בתנאים הוגנים ועוד.


קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

לא ניתן להגיב