מולי וצומי – עונה חדשה החל מה-11.12 בערוץ הופ!

מולי וצומי, סדרת הפעוטות של ערוץ הופ!, חוזרת לעונה חדשה. הסדרה עוסקת בנושאים מחיי היומיום של ילדים בגילאי טרום בית ספר ומעודדת ילדים לבקש עזרה, לשאול שאלות ולגלות סקרנות.

בעונה זו מולי וצומי פותחים מאפייה ביתית – "מאפייה בין כוכבית", והתוכניות עוסקות סביב הפעילות במאפייה. 

מולי צריך להתמודד עם אתגרים חדשים כמו הכנת עוגה מיוחדת ליום ההולדת של ראש העיר, אפייה של המון פיתות או לחמניות, התמודדות עם מאפה שלא הצליח ועוד. המאפיה מעמידה אתגרים חדשים גם בפני צומי, הוא מנסה להשתלב, למצוא את מקומו, לעזור ולקחת אחריות. אבל כשצומי בשטח, הדברים בדרך כלל לא הולכים לפי התכנון… בעזרת יצירתיות, שיתוף פעולה, רצון טוב והרבה הומור, מולי וצומי תמיד מצליחים להציל את המצב ולהכין את ההזמנות בזמן!

בפרקים החדשים מגיעים אל המאפייה גם חברים חדשים – קוקי האופה הצחקנית והחולמנית שבאה לעזור למולי ומישה השליח, שתמיד מאחר – כל פעם בגלל הרפתקה מסעירה אחרת. בעונה זו נפגוש גם דמות חדשה ויוצאת דופן – מוצי – חברה של צומי מכוכב טוקטוק. בכל פרק מוצי מתקשרת אל צומי בשיחת וידאו, צומי מקפיא את הזמן משוחח ומתייעץ עם חברתו הסודית בלי שאף אחד ידע. הפתרונות של מוצי מאוד טוקטוקיים ובדרך כלל לא כל כך יעילים. בניגוד לצומי, מוצי חושבת בעיקר על עצמה, וההצעות שלה מבטאות את המחשבות ה"אסורות" שיש לכל הילדים: להרוס, לגזול, לא להתחשב, להתעקש ועוד. צומי מבין שההצעות של מוצי לא טובות אבל מתפתה ומקבל את עצותיה שברוב המקרים רק מסבכות את המצב עוד יותר! בסופו של דבר, בעזרת חבריו הטובים, צומי עושה את הדבר הנכון ומצליח לפתור את הבעיה!

בכתיבת הסדרה היו מעורבים אנשי מקצוע מתחום התפתחות הילד.

mt-448
קרדיט צילום: יוסי צבקר

במקביל לעליית הסדרה יעלה באתר הופ! ובאפליקציה איזור ייעודי של מולי וצומי שיכלול פרקים מלאים, משחקים ופעילויות. בנוסף, תעלה בהמשך העונה תחרות מתכונים נושאת פרסים.

עורכת תוכן: סתיו אידיסיס תסריט :איתי מאירסון, חן קלימן-גל, שחר סיטנר,  במאי:  בובי לקס

שחקנים:  מולי: עומרי רוזנצוויג, צומי ומוצי: טל לוי, קוקי האופה: יעל טל,   מישה השליח: אמנון וולף

החל מה  11.12 – בימי א-ה –  בשעה 17:00 ובשידורים נוספים במהלך היום.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב