מוצצים ובקבוקים יפים מסדרת הוט קוטור של סובינקס

סובינקס, חברת פרימיום ספרדית של מוצרי תינוקות איכותיים, מוציאה בימים אלה קו חדש של מוצצים ובקבוקים יפים במיוחד, בשלל עיצובים לבנים ולבנות.

כמה יפים? מאוד!

מדובר בעיצובים ייחודיים, שלוקחים השראה מעולם התכשיטנות וקולקציות אופנת עילית אחרונות. בסדרה יש ביטוי לאלמנטים עיצוביים של תכשיטים, בגווני זהב אדום וזהב צהוב.

מעבר לכך, בסדרה זו נעשה שימוש בחומר חדש וייחודי: חומר פלסטי באיכות גבוהה, שקוף כמו זכוכית אך חזק וקל כמו פלסטיק, כך שמלבד העיצובים המיוחדים, מדובר במוצצים ובקבוקים איכותיים במיוחד.

למה לי מוצצים יפים, את שואלת? מה רע במוצץ ה״פושטי״?
קודם כל: בשבילך ובשביל הקטנציק. מגיע לכם.
חוץ מזה – בשביל התמונות! יצאתם לארוע, השקעת בבגדים שלה, שמלה מהממת וסרט ראש תואם, אבל המוצץ הישן יהרוס לכם את כל ההופעה והצילומים.

וקצת על המותג… 

SUAVINEX הינו מותג ספרדי בן 30 שנה המשלב בין מוצרי תינוקות איכותיים (מוצצים, בקבוקים ועוד) לבין עיצוב חדשני ואופנתי. החברה מקפידה לפתח סדרות מוצרים מגוונות כך שיתאימו לכלל צרכי התינוק והוריו. לסובינקס תפישה עיצובית -אופנתית למגוון מוצריה, וכל פריט נושא את טביעת האצבע הייחודית המאפיינת את הקו שלה. בכל שנה משיקה החברה 2 קולקציות מוצצים חדשות הנשענות על הטרנדים האופנתיים המעודכנים ביותר. העיצובים של סובינקס יוצרים מראה של טוטאל-לוק כך שהמוצץ מתאים לשרשרת, לבקבוק ולמוצרים נלווים נוספים.

מוצצים ובקבוקים יפים מסדרת הוט קוטור של סובינקס. צילום יחצ סגל בייבי
מוצצים ובקבוקים יפים מסדרת הוט קוטור של סובינקס

מחירים: מוצץ הוט קוטור –34  ₪ (מוצץ בודד), בקבוק הוט קוטור –59 ₪, קליפס הוט קוטור–30 ₪

לפרטים ורכישה של מוצרי סובינקס , לחצי כאן.

*תמונות בכתבה: יח״צ

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

אנחנו הכי בעד גילוי נאות,

אז נספר לכן שחלק מהקישורים והקודים שבאתר שלנו יכולים להיות קישורים של תוכניות שותפים, מה שמאפשר לנו לקיים את האתר, להשיג עבורכן הטבות ומתנות, ולייצר תוכן איכותי ומעניין.

עם זאת, מתוך אינסוף מותגים שקיימים בשוק, אנחנו בוחרות לעבוד רק עם אלה שאנחנו צורכות את המוצרים שלהן באופן שוטף, ונהנות מהם.

חלק מהמוצרים והשירותים המוזכרים באתר שלנו ניתנו לנו לסקירה.

עם זאת אנחנו מתחייבות להמליץ אך ורק על שירותים ומוצרים שאותם באמת אהבנו, ולסייע לכן לרכוש אותם בעלויות הכי משתלמות עבורכן.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב