מוצרים חדשים ומדליקים של ינואר 2017

מוצרים חדשים הגיעו למדפי הפארמים. בואו לראות:

אל סבון חדש לילדים של המותג הוואי

הוואי הוא מותג ותיק ומוכר, שנמצא בכל בית ובכל חדר אמבטיה. בימים אלה, סדרת מוצרי הוואי מתרחבת ומתווספת אליה תת-קטגוריה חדשה לילדים, הכוללת שני מוצרי אל סבון נוזליים, המותאמים במיוחד לעור עדין.

אל סבון הוואי לילדים, מגיע באריזות צבעוניות, ורודה וכחולה, עם דמויות קסומות מהאגדות, פיראטים ובנות ים. המוצר מכיל פורמולה קלה ונעימה, עם רמת PH המותאמת לחומציות הטבעית של העור. הנוסחה, עם פרו ויטמין B5, מותאמת במיוחד לילדים, מנקה בעדינות את העור ומשאירה אותו רך, נקי, נעים וריחני.

מחיר מומלץ לצרכן 14.90 שקלים ל 750 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות.

סדרת מוצרי החיטוי אלכו-ג'ל Magic של ד״ר פישר – מוצרים חדשים

סדרת מוצרי אלכו-ג׳ל של ד״ר פישר מתחדשת בשני מוצרים חדשים בדגש על שימוש של הילדים – מגבוני חיטוי לידיים ואלכו-ג'ל Magic, ג׳ל בריח של מסטיק, שמגיע גם בבקבוקון קטן שניתן לתלות על התיק, חגורה ובכל מקום אחר.

תכשירי החיטוי של דר פישר משתלבים בחינוך לנקיון והגיינה, וכדאי להנחות את הילדים להשתמש בהם במיוחד במקומות שאין מים וסבון, כמו בטיולים וימים מחוץ לבית הספר, בעיקר לפני שאוכלים. שני המוצרים החדשים הם נוחים במיוחד לשימוש הילד, אם במגבון לח שפשוט מוציאים מהחבילה ואם באמצעות הבקבוקון הקטן עם המתלה, שניתן לחבר אותו לתיק שלא ילך לאיבוד.

מחיר מומלץ לצרכן:

אלכו-ג'ל Magic 100 מ"ל- 19.90 ₪, במבצע השקה בחודש ינואר 14.90 ש"ח

אלכו-ג'ל Magic 30 מ"ל במארז סיליקון מעוצב- 14.90 ₪, במבצע השקה בחודש ינואר 9.90 ₪  

סדרת אלכו-ג'ל של ד"ר פישר מהווה פתרון יעיל, נוח וידידותי לשמירה מרבית על היגיינת הידיים וקטילת החיידקים בכל זמן ומקום; במקומות ציבוריים, בעבודה, בנסיעות ובטיולים, בגן ובבית ספר ואפילו בבית. הסדרה מתאימה לאמהות לפני ואחרי החלפת חיתול, לילדים, לחיילים, למטפלים בחולים ולכל מי שמעוניין לשמור על הבריאות והיגיינת הידיים. בנוסף משמשת הסדרה גם את הסגל הרפואי, רופאים ואחיות במרפאות ובבתי חולים.

אמול נטורל – שמן רחצה טיפולי לתינוק

יובש עור הינה תופעה הנפוצה בקרב תינוקות במהלך שנת החיים הראשונה סובלים הרבה מיובש בעור, במיוחד בעונת החורף. השילוב של מזג האוויר הקר שבחוץ ותנורי החימום והמזגנים בבית, מורידים את רמת הלחות באוויר ומגבירים את היובש.

ככלל, בטיפת החלב נוהגים להמליץ על שימוש בשמן לתינוקות הקטנטנים בזמן הרחצה, ולא בסבון. אנחנו העדפנו את השימוש בשמן במקום בסבון בגלל היתרון העצום שאין צורך לשטוף אותו מהתינוק אחרי הרחצה, בניגוד לסבון ושמפו. 

ד"ר פישר משיקה את אמול נטורל – שמן רחצה טיפולי בעל פורמולה חדשנית ומתקדמת מסוגה, המכילה הרכב ייחודי של שמנים טבעיים לטיפול אפקטיבי והקלה מידית של תופעות יובש העור. שמן הרחצה נמהל באופן אופטימלי במי האמבט, עוטף את עור התינוק בזמן הרחצה, מנקה בעדינות ומותיר או העור רך ונעים למגע יותר מתמיד.


שמני הרחצה מסדרת אמול של ד"ר פישר מהווים פתרון אפקטיבי, מהיר ובדוק לטיפול ולמניעת יובש עור התינוק. שמני אמול מנקים, מרככים ומזינים את העור ובכך מגנים על שכבת הלחות הטבעית של העור, למראה עור בריא, רך, קטיפתי ונעים למגע.

אמול נטורל מכיל קומפלקס שמנים טבעי וייחודי, לריכוך, הזנה והרגעת העור – שמן זית התורם להזנת והרגעת העור הידוע כבעל תכונות אנטי דלקתיות, שמן שקדים ושמן כותנה התורמים לריכוך ושמירה על לחות העור, וכן וויטמין E המסייע להגנה מפני רדיקלים חופשיים.

אמול נטורל הינו היפואלרגני ועבר בהצלחה את מבדק סנסיטיב המחמיר המעיד על התאמתו לעור עדין ורגיש. אמול נטורל מכיל שמנים טבעיים בלבד, ללא שמן בוטנים או שמן סויה, אינו מכיל חומרים משמרים ובהם פראבנים, ללא SLS, ללא SLES, ללא בושם סינטטי וללא צבע. הנוסחה הייחודית של אמול נטורל מעניקה את הטיפול הטוב ביותר לשמירה על בריאות עורו העדין של התינוק, היום וגם בעתיד.

אמול נטורל 200 מ"ל –34.90-39.90  ₪
אמול נטורל 500 מ"ל –59.9-74.90 ₪

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי מרקחת, בחנויות למוצרי תינוקות ובחנויות המובחרות.

קרם גוף לתינוק – BABY LOTION של ד״ר פישר

ד״ר פישר מרחיבה את סדרת ״קמיל בלו״ ומשיקה קרם גוף לתינוק, שמתאים בדיוק לעונת החורף, שבה העור מתייבש במהירות ומאבד מהלחות שלו. מסייע בשמירה על לחות העור, ריכוך, הרגעה והגנה על העור הרך מפניי יובש וגירויים.

הקרם נוח למריחה, נספג בקלות ומותיר את העור רך ונעים למגע. מעניק פתרון בדוק לטיפול בעור התינוק וההורה בתקופת החורף בפרט ובכל עונות השנה בכלל.

קמיל בלו קרם גוף לתינוק מועשר בתמציות קמומילה וקלנדולה המסייעות בהרגעת העור והוספת לחות ומכיל ויטמין E ופרו-ויטמין B5 לשמירה על לחות העור, גמישותו, לעור בריא בעל מראה קטיפתי.

קרם הגוף הינו היפואלרגני ועבר בהצלחה את מבחן סנסיטיב המחמיר המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד כעור התינוק. המוצר אינו מכיל פראבנים, SLS ו-SLES, שמן מינרלי וצבע.

מחיר מומלץ לצרכן – 29.9 ₪

מחיר היכרות בהשקה – 19.90 ₪ -בחודש ינואר וברשת סופר פארם בין התאריכים 19.1-1.2

ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות למוצרי תינוקות ובחנויות המובחרות.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב