מוצרי פארם חדשים על המדף

בבואכם לרשתות הפארם והביוטי, כדאי שתכירו את המוצרים הבאים, שאולי הם בדיוק מה שאתם צריכים כרגע. המוצרים נשלחו אלינו להכרות וסיקור.

שני מוצרים חדשים סובבים סביב עניין היתושים המעיק.

ברשת ביוטיקייר תמצאותכשיר דוחה יתושים חדש מסדרת HYGIENA הנועד למנוע עקיצות ולהרגיע את העור. 

התכשיר מתאים למבוגרים, ילדים ותינוקות מגיל חצי שנההתכשיר מכיל אלוורה וקמומיל הנועדו להרגיע את העור, ולהקל על עקיצות קודמות, ובנוסף הוא מכיל את המרכיב הפעיל שנקרא DEET (דיט) – מדובר בנוזל צהבהב בעל ריח המורגש רק על ידי היתושים וגורם להם להתרחק ממקורו. המוצר הוכח כבטוח גם לתינוקות ולנשים בהיריון.

מחיר לצרכן: 9.90 ₪ ל50 מ"ל, להשיג ברשת ביוטיקייר. 

התכשיר החדש השני בתחום הזה הוא Calming Lotion מסדרת RELIEF, של חברת קמדיס. מדובר בתחליב-ג'ל להקלה והרגעה מידית של עור מגורה בעקבות עקיצות יתושים וגירויים אחרים. הפורמולה פועלת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי לקמדיס המעניק לו גם את הגוון הטבעי הייחודי לו. התחליב מפחית ביעילות אדמומיות וגרד הנלווים לעקיצות וגירויי עור שונים ומסייע במניעת התפתחות דלקת. מתאים למבוגרים, ילדים ותינוקות מגיל ששה חודשים, אינו מכיל סטרואידים או פראבנים ונטול בושם. 

30 מ"ל מחיר לצרכן: 31.20 ₪

לרכישה באתר  www.kamedis.co.il

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on


בקבוק תינוקות חדש של חברת NUK בעל פטמת Nature Sense, הוא פיתוח חדש, המאפשר חווית יניקה של התינוק באופן שהכי קרוב להנקה. צורת הפטמה החדשה אינה שווה משני צידיה, והיא מעוצבת כך שחלקה העליון מעוגל וחלקה התחתון שטוח, בדומה לפטמת האם במהלך ההנקה ולהתאמה אופטימלית לפיו של התינוק.

הבקבוקים מוצעים בשני גדלים: 260 ו- 150 מ"ל  ובמגוון צבעים פסטליים עדינים ובהירים: תכלת, ירקרק, לבן וורוד. הבקבוקים מיוצרים בגרמניה, עשויים פוליפרופילן עמיד ואיכותי, אינם מכילים ביספנול A ובטוחים לשימוש.

מחיר מומלץ לצרכן:  49.90 ₪ לבקבוק הזנה 150 מ"ל, 59.90 ₪  לבקבוק הזנה 260 מ"ל.

ניתן להשיג ברשת סופר פארם, ברשת מוצצים, ברשת חצי חינם ובחנויות המתמחות למוצרי תינוקות.


 ויטמין 12B של הדס בטיפות ובטבליות מציצה

 לפני נטילת תוספי תזונה וויטמינים אנחנו ממליצים להתייעץ עם רופא, המידע הבא מובא לידיעה בלבד: 

12B 1000 של הדס בטיפות וטבליות מציצה, הינו תוסף ייחודי, הן במינון המוגבר של 1000 מק"ג והן בהיותו מבוסס מולקולה מתיל קובאלאמין, המאפשרת ספיגה מיטבית של הוויטמין ישירות אל מחזור הדם.

12B 1000 של הדס בטיפות וטבליות, ניתן לנטילה במציצה או בטפטוף ישיר אל מתחת ללשון. תהליך זה מאפשר את ספיגתו של הויטמין דרך נימי הדם שבפה ישירות אל מחזור הדם, במינון הרצוי, בין היתר בזכות "מסלול עוקף קיבה" מאחר ומערכת העיכול נוטה לפרקו, להרסו ולפגוע בספיגתו.

ויטמין 12B  של הדס, 1000 מק"ג (כל טיפה = 333 מק"ג, שלוש טיפות = 1000 מק"ג) מוצע בבקבוק לחיץ של 20 מ"ל. את התוסף ניתן לרכוש בחניות הטבע, בתי המרקחת וברשתות הפארם במחיר של 59.9 ש"ח את המוצר יש לאחסן במקום קריר ויבש. מוצרי הדס, כשרים למהדרין בהשגחת הבד"צ בעלז. לפרטים נוספים floris.co.il.

ברת פלוריש הישראלית משיקה את המוצר השני בסדרת צמחי המרפא להקלה וטיפול בנגעים בחלל הפה "אפטוקל" והפעם תכשיר ג'ל, מבוסס על תמציות צמחיות.

סדרת "אפטוקל" משלבת יחד ג'ל טיפולי ושטיפת פה לחלל הפה, פותחה על ידי חברת פלוריש הישראלית, בשיתוף צוות רפואי רב תחומי, במטרה להקנות מענה מקיף, לבעיה נפוצה וכואבת זו.

צילום: בני גמזו

"אפטוקל ג'ל" –  תמצית צמחי מרפא להקלה על נגעים בחלל הפה

 לפני נטילת תוספי תזונה וויטמינים אנחנו ממליצים להתייעץ עם רופא, המידע הבא מובא לידיעה בלבד: 

ג'ל אפטוקל, המיועד לבני 6 ומעלה, מבוסס על תמציות צמחים מזרזות ריפוי, המוכרות כאפקטיביות בספרות הרפואית והעממית. עם מריחתו, מקנה הג'ל הקלה מיידית בתחושת הכאב, מחפה את הנגע בשכבה המגנה עליו מגירוי ומזרז את החלמתו.

ניתן לשלב את ג'ל  "אפטוקל" לסירוגין עם שטיפת פה "אפטוקל" להשלמת הטיפול ולתחושת הקלה.

פירוט צמחי המרפא העיקריים בתכשיר:

תמצית מרווה – לצמח המרווה יתרונות בריאותיים רבים והוא נחשב יעיל בהפחתת דלקת, בטיפול בזיהומים ברקמות ריריות, בעל השפעה מחטאה, (  מכווץ כלי דם ומונע דימום.

שמן טימין – מכיל סליצילט, הוא רכיב טבעי המוכר ביכולתו לשכך כאבים וכחומר חיטוי טבעי, בזכות רכיב הקריופילין (Caryophyllene) וקמפין (Camphene) המסייע בהתמודדות הגוף כנגד זיהומים והגנה על פצעים מפני זיהום חיידקי ובקטריאלי.

תמצית משורש המור – צמח המור (Myrrh)עשיר ברכיבים מחטאים כנגד מזהמים, של פצעים וכיבים בעור, כתוצאה מזיהומים או כתוצאה מפצעים כרוניים.

פרופוליס – "האנטיביוטיקה של הטבע" רכיב בעל תכונות מחטאות ומאלחשות באמצעות יצירת מעטה של הגנה, על רקמות הלוע.

אכינצאה – ידועה ברפואה עממית כמסיעת בחיזוק מערכת ההגנה של הגוף, החיונית להתמודדות הגוף עם וירוסים.

השימוש ב "אפטוקל ג'ל" קל ופשוט, יש שטוף את הפה, ובאמצעות אצבע נקיה למרוח את האיזור הרגיש.

ניתן לחזור על הפעולה מספר פעמים, לפי הצורך. מומלץ לשלב בטיפול מניעתי או ממוקד בשטיפת פה "אפטוקל" למי ששיש נטייה לסבול מאפטות ודלקות בחלל הפה.

 

את "אפטוקל ג'ל" ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובתי המרקחת, במחיר של 49.90 ש"ח לשפורפרת של  10 גרם מ"ל. התכשיר מיוצר במפעלי חברת פלוריש,

בהתאם לתקני איכות מחמירים וסטנדרט של חברת תרופות ובעל רישום אמ"ר משרד הבריאות 6650404. לפרטים נוספים floris.co.il 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב