המרכז של הלגה רקנטי – הקוסמטיקאית שנתנה לי תקווה

בביקור במרכז הטיפולים של הלגה רקנטי, כמו בטיפול פסיכולוגי, עלו בי כל המשקעים מן העבר. הרבה שנים הדחקתי מספר צלקות אקנה מעצבנות, תוצר של גיל ההתבגרות המעיק, שרק שכבות של מייק אפ מצליחות לטשטש.
מי מכן שסוחבת את הצרה הזאת מגיל הנעורים, בטוח תבין אותי.

בזמנו, לפני 15 שנה, הקוסמטיקאיות שבאתי אליהן לייעוץ אמרו שהטיפול בצלקות כרוך בקילוף שכבת עור עליונה, כאבים, תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים, וגם אז לא בטוח שיושג שיפור משמעותי. לא נשמע אטרקטיבי בכלל. לא רציתי להיכנס לסרט הזה, אז נאלצתי להשלים עם המצב.

הקוסמטיקאיות הבינוניות אצלהן ביקרתי בשנים האחרונות, עשו לי טיפולי פנים בינוניים רגילים, ואפילו לא הציעו פתרונות לבעיה. כך אני והמייק אפ פודרה עברנו ביחד את שארית שנות העשרה, ואת שנות העשרים, מצאנו בעל והתחתנו, ודי שכחנו מהבעיה, עד היום.

במרכז הטיפולים הקוסמטיים של הלגה רקנטי קיבלתי ייעוץ מהמומחית עצמה, והתפלאתי. מסתבר שהטיפול בצלקות אקנה, במכון של הלגה בכל אופן, הוא לא מורכב עד כדי כך, ויש לו אחוזי הצלחה גבוהים. ״אחרי 12 טיפולים תהיה הטבה משמעותית במראה הצלקות. שיפור נראה לעין יהיה כבר עכשיו, אחרי הטיפול הראשון״, הבטיחה הלגה, והאמנתי לה.
הטיפול אותו התאימה לי הלגה, נקרא BDR– מדובר בטיפול אינטנסיבי במכשיר מחטים המבצע מהפך בעור. הטיפול על כל חלקיו (החל מפילינג מיוחד לחידוש העור), מסדר מחדש את הרשת האלסטית ומהדק את העור, "מאלץ" את העור לחזור לתפקוד תקין ומטשטש צלקות וקמטוטים. הטיפול במחטים נשען על פעולה ייחודית המגרה את העור ויוצרת פציעה מבוקרת על הרקמה. כאשר אנו פוצעים את העור בצורה עדינה ומגרים אותו, הוא נאלץ להתחדש על מנת לחזור לתפקוד נורמלי (בזמן זה מחדירים לעור בעיסוי חומצה היאלורונית ועוד חומרים מתקנים על בסיס פולי סויה). בנוסף לטיפול בצלקות, הטיפול עובד ישירות על קמטוטים עדינים בעפעף העליון, בעפעף התחתון, ובקמטוטים מעל לשפה העליונה, ורפיון בצדי הלחי.

אחרי שעה של טיפול מפנק על ידי מגדס המקסימה (ומנוחה! שעה שלמה ששכבתי לי להנאתי, ולא התרוצצתי אחרי הילדים), הסתכלה אליי מהמראה אני הצעירה ב- 10 שנים, עם עור בובתי, קורן וזוהר. והצלקות? שיפור מדהים! ובסך הכל אחרי טיפול אחד!

המחשבה הראשונה שעלתה לי לראש היא- איזה כיף ולמה לא עשיתי את זה קודם. המחשבה השנייה- מתי אני עושה את זה שוב.

אגב, בזמן שחיכיתי לתורי במרכז של הלגה רקנטי, הגיעו לטיפול ויצאו ממנו מספר נשים, בגילאים שונים, כולן עם עור הדוק וזוהר. בחנתי גם את עורן של עובדות המקום. כולן, ובראשן הלגה מנהלת המקום, נראות נהדר, לכולן עור קורן ויפהפה של כוכבות קולנוע. מה יעיד יותר טוב מזה על רמת המקום?

אז תושבות המרכז היקרות! מניסיון אישי- ממליצה מאוד מאוד לעבור את טיפולי הקוסמטיקה במרכז הטיפולים של הלגה רקנטי, בראשון לציון, או לפחות להגיע לטיפול התנסות מלא, במחיר מיוחד.

Assaf Pinchuk photographer_0368  Assaf Pinchuk photographer_0284

ולסיכום, הנה מידע נוסף. קראו ותבינו במה שונה המרכז מטיפולים קוסמטיים במקומות אחרים:

שיטת Helga היא שיטת טיפול וניהול פורצת דרך בתחומי הקוסמטיקה והאסתטיקה, שמתבססת על תפיסה הוליסטית של מוצרים וטיפולים המספקים פתרון כולל – רפואי, אסתטי, תזונתי ונפשי.

המרכז של הלגה רקנטי הוא בית לכל הטיפולים בתחום היופי, מקפיץ מדרגה את רמת המקצועיות של הקוסמטיקה בארץ ועתיד לשנות את פני התחום.

שיטת Helga היא שיטת ניהול וטיפול שפותחה באופן בלעדי על ידי הלגה רקנטי, המבוססת על מטרות ותוצאות מדויקות, ועל טיפול כולל בשורש הבעיה מעבר לטיפול בתופעות הלוואי והסימפטומים, משלבת בין תוספי מזון, תפריטים ושינוי תזונתי, קרמים ופורמולות מתקדמות, ייעוץ רפואי (של רופא מומחה) לשינוי באורח החיים, לבין סדרות של טיפולים המותאמים אישית לכל מטופל, כולל הנחיות מדויקות עבור המטפלות והקוסמטיקאיות כיצד לנהל וליישם כל אחד מהטיפולים.

הטיפולים המרכזיים אותם מציע המרכז הם טיפול בקמטים, כתמים, אקנה, צלוליט, קמטים בעיניים, רפיון, בעיות עור, הצרת היקפים והסרת שיער. כל אחד מהטיפולים מבוסס על טכניקת שלושת השלבים שפיתחה הלגה (טיפול, שינוי ושימור), כאשר לכל שלב תהליכי הטיפול הייחודיים לו.

בימים אלו משיקה הלגה סדרה מקיפה של קרמים, פורמולות ותוספי תזונה בעלי הרכב חומרים פעילים ייחודי המפותח ומיוצר על ידה, עבור כל אחד מסוגי הטיפולים וכל אחד משלושת השלבים, כתולדה של ידע ומחקר עצמאי ומקיף המבוסס על 25 שנות ניסיון.

המרכז מציע מספר סוגי טיפולים, במחיר הכרות אך בטיפול באורך מלא, המאפשר ללקוח להכיר ולהתרשם ממידת האפקטיביות של הטיפול כבר אחרי מפגש אחד.

למידע נוסף וקביעת תור היכנסו לאתר האינטרנט של מרכז הטיפולים ״הלגה רקנטי״, שנמצא בתוך ״מרכז בן גוריון״ שדרות בן גוריון 4, ראשון לציון. טלפון 1-800-288-266

כתובת האתר : www.helga.co.il

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב