משחקי קופסא לכל המשפחה וגם קופון הנחה: 17 משחקי קופסא המומלצים שלנו

משחקי קופסה מומלצים: קטאן, מונופול, דיקסיט, הרמז, מאצ׳י קורו

משחקי קופסא לכל המשפחה וגם קופון הנחה: 17 משחקי קופסא המומלצים שלנו.

איך מעבירים את הזמן בקיץ עם הילדים? משחקים במשחקי קופסא מלהיבים שמתאימים לכל המשפחה, כאלה שגם אנחנו המבוגרים נהנה מהם.

עשינו רשימה של 17 משחקים שאנחנו אוהבים, שאפשר לשחק בהם כולם ביחד, גם ההורים וגם הילדים. להתגבש, לצחוק ולהעביר עוד יום בבית. ברשימה שהכנו תמצאו משחקים קלאסיים שכולם מכירים (אבל אולי שכחתם אז נזכיר לכם 😉 וגם משחקים חדשים דנדשים שהגיעו לאחרונה לחנויות.

קופון הנחה לחנות משחקים וצעצועים

קבלו ריכוז של מותגי הצעצועים והמשחקים עליהם הקוד goodmotherksp מקנה הנחה באתר ksp:
לגו
ערכות מדע, יצירה ורובוטים של בוקי
דיאמנט טויס
משחקים של קודקוד
משחקים של מותג הקוביה
בובות פופ
פליימאגר – משחק הרכבה מגנטי
מותג צעצועי איכות לקטנים – hape
ספארק טויס

מליסה ודאג
​gabby's  dollhouse

ברבי

הקוד שלנו לאתר ksp מקנה הנחה על אלפי מוצרים. הוסיפו מוצרים לסל הקניות, הקלידו את הקוד ותגלו את ההנחה (הקוד של ksp עובד אחרת – ההנחה משתנה ממוצר למוצר, לא חלה על כולם, מה שמופיע באתר הוא הקובע. ההנחה יכולה להתבטל/להשתנות בכל רגע). 

תרצי לקבל קופונים בלעדיים לחנויות אונליין כמו דלתא, גילטי, רנואר, ווישוז ועוד? כנסי לטלגרם שלנו! (אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את הקופונים למייל:

5 משחקי לוח ואסטרטגיה

הרמז – הרמז הוא משחק בלשים קלאסי וסוחף, קצת אפל, שמתאים לילדים מגיל 8 ומעלה וגם מבוגרים יהנו לשחק בו. עליכם לגלות מי ביצע את הרצח, באיזה חדר ועם איזה כלי, וכולם חשודים! למשחק הרמז יש גם גרסה לילדים קטנים יותר, בשם ״רמז צעיר״

מחיר: 139 ש״ח בלבד. לפרטים נוספים ורכישה לחצו כאן.

מונופול – אין אחד שלא מכיר את המונופול אבל האם ידעתם שיש למשחק הזה עשרות גרסאות שונות? יש מונופול רגיל, ומונופול לקטנים, מונופול שכולו ירושלים ומונופול פורטנייט. אבל בכל הגרסאות, העקרון הוא אותו עקרון – קונים נכסים, בונים בתים, מרוויחים כסף וגם מפסידים.

ההבדלים בין משחקי המונופול הם בעיקר בקונספט, עיצוב הלוח ואביזרי המשחק, וגם במחיר – מחירי המונופול נעים בין 100 ש״ח ל-350 ש״ח.

אז מה תבחרו? מונופול קלאסי, מונופול סובב עולם, מונופול צעיר, מונופול פורטנייט, מונופול רמאים או מונופול אלקטרוני? לחצו על שם המשחק ותגיעו למחיר הזול ביותר שמצאנו.

קטאן – קטאן הוא משחק בינלאומי זוכה פרסים, שמתאים לילדים מגיל 10 ומבוגרים. משחק חובה בכל בית.

למחירים הנמוכים ביותר שמצאנו לכל הגרסאות של קטאן לחצו כאן.

דיקסיט – דיקסיט הוא משחק אסוציאציות משגע, שממש תפס אותנו לאחרונה. הוא מתאים לילדים מגיל 8 ומעלה, מהגיל בו כבר יש לילד יכולת חשיבה מופשטת, כי כל המשחק בנוי על אסוציאציות ומטאפורות, זכרונות וחיבורים בין רעיונות.

זהו משחק מגבש לכל המשפחה, שמתאים גם לבני נוער ומבוגרים. כזה שיש לו פוטנציאל להשאיר טעם טוב ולחבר ביניכם (או להפך, תלוי לאן אתם זורמים עם האסוציאציות).

המשחק הומצא על ידי פסיכיאטר ילדים, ובו קלפים עם איורים מדהימים ומעוררי השראה.

דיקסיט (וגם הרחבות למשחק) נמכר במחיר של 119 ש״ח בלבד כאן, בחנות האונליין של ksp.

מאצ׳י קורו – משחק פחות מפורסם, שלא רבים מכירים, וחבל. קניתי אותו לילדים בגלל המלצה חמה מאוד מהמוכר בחנות, שהבטיח לא שלא אתחרט כשננסה את המשחק, ובאמת צדק. מדובר במשחק אסטרטגיה מרתק, שבעלי ואני נהנים לשחק בו יחד עם הבן שלנו בן ה-7.

איך משחקים? על פי תוצאות הטלת הקוביות, כל ראש עיר (וזה כל אחד מהמשתתפים!) מנסה לפתח את העיירה שלו. בכל תור אתם מתחילים לצבור נכסים מגוונים, במטרה להפוך לעיר המובילה באיזור. כדי להיות ראש עיר מצליח, עליכם להקים מקומות עבודה, פארקים, מפעלים, מגדלי תקשורת ועוד. דרישות מאתגרות, מאחר וכל הכנסותיכם מתקבלות כיום משדה חיטה ומאפייה קטנה.

לפרטים נוספים ורכישה בעלות של 79 ש״ח בלבד לחצו כאן. זה המחיר הכי נמוך שמצאנו! (שתבינו – אני קניתי את המשחק הזה בחנות, במחיר מלא של 120 ש״ח)

משחקי קופסה לכל המשפחה: קטאן, מונופול, דיקסיט, הרמז, מאצ׳י קורו

5 משחקים חוויתיים שיקימו אתכם מהספה

המשחקים הבאים מתאימים מגיל 4 ומעלה, אבל אם קצת תשתחררו, גם אתם תוכלו להנות מהם יחד עם הילדים.

ליק לוק לק, דגים דגים וראש באולינג הם שלושה משחקים חדשים ביבוא מחו״ל, שנמכרים באתר הצעצועים אמיגו. שלושתם משחקי חברה חוויתיים ואקטיביים, שכדי לשחק בהם תצטרכו גם את ההורים לקום.

במשחק הליק לוק לק תחבשו את מסכת הצפרדע, תעמידו את המטרות עם הזבובים בשורה, תעשו פווווו עם המשרוקית ותנסו להפיל ראשונים את הקלף הנכון, לצד הנכון.

במשחק ראש באולינג תצטרכו להפיל את החיילים באמצעות כדור שמחובר לראש שלכם.

במשחק דגים דגים מפזרים את הכרטיסיות עם הדגים על הרצפה וצריך לדוג כמה שיותר דגים עם חניתות.

ניסינו את שלושת המשחקים והם מצויינים. האביזרים עשויים מפלסטיק איכותי ועמיד, ויש הרבה מחשבה מאחורי כל משחק. בהחלט יש הצדקה למחיר.

המשחקים האלה מתאימים גם לשחק בבית עם כל בני המשפחה ומצויינים כמשחק מגבש למפגשים עם חברים או לבית מארח.

מחיר: 79.90 ש״ – 89.90 ש״ח. לחצו כאן לפרטים ורכישה של המשחקים מהסדרה.

פלונטר – האחרון שנשאר לעמוד על המשטח – מנצח! גם זה משחק מצויין שמתאים למפגשים עם חברים, שבירת קרח ובית מארח.

מחיר: 120 ש״ח. לחצו כאן לפרטים ורכישה.

טאבו – קח כרטיס והבט במילה העליונה. עכשיו עליך לגרום לקבוצה שלך לנחש מהי המילה, בלי להשתמש בחמש מילות הטאבו שמופיעות בכרטיס. אלו הן המילים שאסור לומר אותן!

אם תשתמש באחת ממילות הטאבו – הם יצפצפו בצפצפן ויפסלו אותך מיד! תצטרך להפעיל את הדמיון וכושר היצירתיות שבך, אוצר מילים עשיר ומהירות מחשבה כדי לנצח. אם הקבוצה שלך מנחשת את המילה, אתם מקבלים נקודה. העבירו את כלי המשחק שלכם קדימה לעבר משבצת הסיום שעל לוח המשחק. הקבוצה הראשונה שמגיעה למשבצת הסיום – היא המנצחת!

מחיר: 130 ש״ח. לחצו כאן לפרטים ורכישה.

משחקי קלפים קלאסיים

טאקי, חלומות, חתחתול, וסלט יווני הם משחקי קלפים שאנחנו אוהבים לשחק בהם הרבה בבית. אין כמעט בית שאין בו חתחתול וחלומות, ואם לכם עדיין אין – מוזמנים לרכוש בחנות של הוצאת אגם.

אל תשכחו להקליד את הקוד goodmother בשדה המתאים בסל הקניות ותקבלו 10% הנחה נוספים על המשחק.

סלט יווני – חשבון במטבח. יחסים (גדול מ / קטן מ) מאחד ועד חמש מוחבאים בכיף בתוך מרכיבי הסלט. כל משתתף מנסה להיפטר מכל הקלפים שבידיו. בתורו הוא יכול להניח קלף אם אחד ממרכיבי הסלט על הקלף גבוה ממרכיב אחד לפחות בקלף האחרון שהונח על השולחן.

מומלץ לגילאי 6+ , מתאים ל2 עד 6 משתתפים.

מחיר המשחק – 45.10 ש״ח, עם הנחת הקופון. לחצו כאן לפרטים ורכישה.

חתחתול – משחק המשלב זכרון ומזל עם מעט חשבון והרבה כיף!
נסו להיפטר מהעכברים ולשמור את החתולים כדי שסכום הקלפים שברשותכם יהיה נמוך ככל האפשר בסוף המשחק.

מומלץ לגילאי 6+, מתאים ל2 עד 6 משתתפים.

מחיר המשחק – 45.10 ש״ח, עם הנחת הקופון. לחצו כאן לפרטים ורכישה.

חלומות – השתמשו באסטרטגיה, חשיבה מהירה ומעט מזל כדי להעיר את המלכות שנרדמו תחת כישוף שינה! שלפו קלף מלך והוא יחלץ לעזרתכם, אך היזהרו מהשיקויים ומהדרקונים השפלים! המשתתף שמצליח להעיר את מירב המלכות מנצח במשחק!

מומלץ לגילאי 7+, מתאים ל2 עד 5 משתתפים.

מחיר המשחק – 45.10 ש״ח, עם הנחת הקופון. לחצו כאן לפרטים ורכישה.

טאקי – אחד המשחקים המפורסמים והטובים שיש בארץ, וגם בעולם. משחק קלפים על בסיס מספרים, שמצליח לסחוף באמצעות הכללים הפשוטים אך המעניינים שלו.

אם עדיין אין לכם – רוצו לקנות, וההמלצה שלנו היא לקנות אותו כאן, באתר של ksp, בעלות של 49 ש״ח בלבד ואיסוף עצמי חינם.

שם קוד – משחק מילים שיתופי, המשתמש בחוקי המשחק הפשוטים של "שם-קוד", אך הפעם כל השחקנים באותו צד של המתרס, במשימה לאיתור כל סוכני השטח.
הפעם, שני מרגלים (או יותר) יוצאים למשימה סודית בתוך עיר צפופה, במטרה ליצור קשר עם 15 סוכנים תוך כדי הימנעות ממפגש אכזרי עם צוות מתנקשי האויב. כל אחד מהשחקנים יודע מי הסוכנים שהשותף צריך לפגוש, ומטרתו להוביל את השחקן השני לגילוי הסוכנים בתוך מספר קצוב של תורות.
כאשר אתם בתפקיד המרגלים, עליכם לתת בתורכם רמזים לשחקן השני, שיורכבו ממילה אחת שיכולה להצביע על כמה מילים על גבי השולחן. השותף או השותפים שלכם ינסו לנחש את המילים הנכונות מבלי לחשוף את המתנקש, ולנצח במשימה לפני שהזמן אוזל.
"שם-קוד: דואט" הוא משחק שיתופי עבור שני שחקנים או יותר. המשחק כולל 400 מילים מקוריות חדשות שמתאימות למשחק המילים המצליח בעולם, "שם-קוד". אין צורך במשחק "שם-קוד" כדי לשחק במשחק זה.

מחיר 109 ש״ח. לפרטים נוספים ורכישה לחצו כאן.

משחקי קופסא לכל המשפחה וגם קופון הנחה

2 משחקים של מילים

טריוויה – משחק מאתגר עבור הילדים וגם עבור המבוגרים. אפשר לעשות תחרות בין יחידים או קבוצות, אפשר לקנות משחק או ספר עם שאלות טריוויה או להכין רשימת שאלות בעצמכם (אגב, גם ההכנה של רשימת השאלות היא פעילות בפני עצמה שאפשר לעשות ביחד עם הילדים).

ארץ עיר – זה המשחק שאני הכי אהבתי לשחק בו כשהייתי ילדה, אולי כי ידעתי לשלוף מילים במהירות והייתי תמיד מנצחת בו.

אפשר לשחק בארץ עיר עם דפים ועפרונות, כמו פעם, ואפשר גם לרכוש את הגרסה החביבה והמשודרגת הזאת, עם הקלפים. מחיר – 45.10 ש״ח, עם הנחת הקופון.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

אנחנו הכי בעד גילוי נאות,

אז נספר לכן שחלק מהקישורים והקודים שבאתר שלנו יכולים להיות קישורים של תוכניות שותפים, מה שמאפשר לנו לקיים את האתר, להשיג עבורכן הטבות ומתנות, ולייצר תוכן איכותי ומעניין.

עם זאת, מתוך אינסוף מותגים שקיימים בשוק, אנחנו בוחרות לעבוד רק עם אלה שאנחנו צורכות את המוצרים שלהן באופן שוטף, ונהנות מהם.

חלק מהמוצרים והשירותים המוזכרים באתר שלנו ניתנו לנו לסקירה.

עם זאת אנחנו מתחייבות להמליץ אך ורק על שירותים ומוצרים שאותם באמת אהבנו, ולסייע לכן לרכוש אותם בעלויות הכי משתלמות עבורכן.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב