מתחם עיר הסרטים ״סינמה סיטי״ נפתח בנתניה

בשורה לתושבי נתניה והסביבה: החל מיום חמישי הקרוב, 01.12.16, גם אתם תוכלו להנות ממתחם עיר הסרטים סינמה סיטי קרוב לבית. המרכז נחנך הבוקר במתחם "רוגובין- פדרמן" בנתניה, בקומפלקס החדש, שהושקעו בו כ-145 מיליון, מתוכם כ- 45 מיליון ש"ח במתחם הקולנוע ועוד כ-100 מיליון ₪ בפיתוח קומת המסחר. המרכז יפעל בכל ימות השבוע וישתרע על פני כ- 8,000 מ"ר. מתחם הקולנוע כולל 14 אולמות קולנוע חדישים, 2 אולמות VIP, אולם מופעים ותיאטרון בן 350 מקומות ישיבה ו-2 אולמות קולנוע המצוידים בכיסאות ממחושבים ודינאמיים, הזזים בהתאם לסרט המוקרן וכוללים מערכת קול היקפית המותקנת במושבים (מערכת DBOX). 

במתחם הסינמה סיטי בנתניה, ייעשה לראשונה בישראל שימוש במערכת הקרנת סרטים חדישה המבוססת טכנולוגיית קרני לייזר של חברת NEC, מחברות פתרונות התצוגה הגדולות בעולם. מערכות ההקרנה החדשות, מאפשרות איכות הקרנה טובה יותר, הפרדת צבעים ובהירות טובה יותר וכן צפייה בתלת מימד בצורה טובה יותר. בנוסף, המכונות חסכוניות בצורה משמעותית בצריכת חשמל. הקרנה בלייזר זו חזית הטכנולוגיה בתחום ההקרנה.

img_0620

בנוסף, הותקנו מערכות כרטוס חדשות המאפשרת הדפסת כרטיסים בבית, מערכות פלאזמות ומערכות בקרה מרכזיות ששולטות בכל המתחם החל ממערכות החשמל וכלה במערכות מיזוג של המתחם ומערכות ההקרנה, וכן מערכות סאונד היקפיות ומתקדמות עם הכנה לסאונד תלת מימד.

לפי מיטב המסורת של מתחמי סינמה סיטי, המקום יפהפה, מעוצב בצורה מרגשת ומלהיבה עם תמונות ודמויות רבות מסרטים ובעיקר מסרטי ילדים קלאסיים, שאיתן אפשר להצטלם. מסכים ותאורות לד בכל פינה, נברשות ייחודיות שהובאו מחו"ל, כדורי תאורה, תקרות ועמודים מוארים. בתוך אולמות הקולנוע ישנו חידוש נוסף – מספרי הכסאות רקומים על גבי המושבים והם זוהרים בחושך, ככה שלא תפספסו את המקום שלכם גם אם נכנסתם אחרי שהסרט התחיל.

img_0622

כמו בשאר מתחמי סינמה סיטי ברחבי הארץ, גם במתחם נתניה יתקיימו במהלך סופי השבוע פעילויות מיוחדות לילדים, הצגות, מופעי סטנד אפ ועוד. מומלץ להתעדכן באתר האינטרנט של הסינמה סיטי לגבי הפרטים. חשוב לציין שיש חנייה גדולה בחינם באיזור של המתחם, ובעת הצורך ניתן לחנות גם בחניה של אצטדיון נתניה הסמוך.

img_0623

ובנימה אישית – למה אני כל כך אוהבת את הסינמה סיטי. כמישהי ששקועה בשנתיים האחרונות במציאות יומיומית של טיפול בילדים במשך רוב שעות היום, אני מתפנה לעיסוקיי רק בערבים, אחרי ששלושת המופלאים סוף סוף הולכים לישון. לפעמים, כשיש לי פרץ של אדרנלין וחברה זמינה בשעות שכאלה, אני קופצת לסינמה סיטי, למספר שעות של כיף טהור, בריחה למציאות המקבילה לחיי, ונעטפת בסרט טוב, פופקורן וחטיפים.

עם הסינמה סיטי, שלא נח לרגע כמוני, אני יודעת שיש על מי לסמוך. גם בשתיים בלילה יימצא עבורי סרט טוב וחוויה מהנה, שתעזור לי להמשיך לעוד יום מתיש.

img_0626

 

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב