מתנות לחג: הצעצועים הכי שווים

לקראת חנוכה 2019, קבלו את מצעד הצעצועים החדשים-חדשים שהגיעו עכשיו לחנויות – אלה שהכי התלהבנו מהם ולדעתנו שווים השקעה.

נתחיל מלעשות סדר בשלל הבובות החמודות והמיוחדות שיש לחנויות הצעצועים להציע לכם, ואם הילדים שלכם לא נמנים עם חובבי הבובות, הורוד והנוצץ – עברו לתחתית הידיעה, למשחקים המיוחדים וקלפי הכדורגל:


BFF – Best furry friends

סדרת בובות הכוללת 3 חברות – אנג'לינה, קסנדרה וזואי, ולמעלה מ-60 חיות מחמד מתוקות (ארנבונים, חתלתולים, כלבלבים ועוד) ותיקים מיוחדים לנשיאתם. 

כל מארז של בובה כולל, בנוסף לבובה ולאקססוריז שלה, גם את חיית המחמד שלה, תיק לנשיאתה וגם חיית מחמד סודית – נוספת! על גבי אריזת כל בובה  מתוארים תחביביה ושאיפותיה. בנוסף, כוללת הסדרה מארזים של חיות מחמד לאיסוף, וגם בובה של אנג'לינה בגודל XL עם חיית מחמד ותיק. 

אפשר לשחק לבד בבובה עם חיית מחמד או כמה חיות מחמד, ואפשר גם לשחק עם כמה חברות ביחד  – כל ילדה עם בובה וחיות המחמד שלה.

מתאים מגיל 5. 

מה חשבנו: קיבלנו את הבובות האלה ליומולדת 5 והתרגשנו מאוד. הבובות מאוד יפות ואיכותיות, עשויות מגומי, לא נשברות בקלות, ובעלות שיער ארוך ואיכותי. יש להן שם ואישיות, ואקססוריז חמודים שמגיעים איתן בערכה. מקסים ביותר ומומלץ!

מחירים: 89.90 ש"ח לבובה בסדרה עם חיות מחמד; 149 ש"ח לבובת אנג'לינה בגודל מיוחד עם חיות מחמד; 59.90 ש"ח לערכה של חיות מחמד ואקססוריז; 14.90 ש"ח לחיית מחמד בודדת, במנשא מיוחד ותיק.

קופונים סודיים שווים לחנויות אופנה, קוסמטיקה, צעצועים ועוד – מחכים לך בערוץ הטלגרם שלנו!

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את הקופונים למייל:

בובות Blume dolls

סדרת איסוף הכוללת 22 בובות קסומות, שאפשר לראותן רק אחרי שמשקים במעט מים את העציץ בו הן מסתתרות. כאשר טיפות המים נוגעות במעטפת העציץ, בובת ה"בלום דול" עולה אט אט ונגלית לעין. לכל בובה בסדרה תסרוקת צבעונית ומיוחדת, אותה אפשר להסיר ולהרכיב על ראשה של בלום דול אחרת. הבובות מגיעות עם מגוון אביזרים המסתתרים גם הם בתוך העציץ, ובהם: שמלה, תיק, חיית מחמד, מדבקות לעיצוב הבית ועוד. כל בובה היא הפתעה! אי אפשר לדעת מראש איזו בלום דול תפרח מהעציץ!

לאחר שהבלום דול נחשפה, מוציאים אותה מהעציץ – שהופך להיות ביתה וניתן לעצבו עם המדבקות המצורפות ואביזרי הבובה.

מתאים מגיל 3 שנים. מחיר: 79.90 ש"ח לבובה.

הדמויות הריחניות foodie roos

סדרה של דמויות פרוותיות חמודות בשלל ניחוחות ומרקמים (התואמים לריחות) כמו סוכריות ג'לי, עוגיות, גזוז, מיץ פירות, צ'יפס, פרצל, פופקורן, דגני בוקר ועוד. בנוסף לריח – כשממששים את הבובה, מרגישים כאילו נוגעים בחטיף עצמו. למשל: כשנוגעים בדמות סוכריות הג'לי, מרגישים כאילו נוגעים בסוכריות העגלגלות. 

פודי רוס מוצעת בתוך קופסה מיוחדת, המשמשת לה כבית. את קופסת הבית ניתן לעצב עם סט של מדבקות ייעודיות, הכלולות במארז. 

הסדרה כוללת 20 דמויות ב-10 קטגוריות של ריחות (2 דמויות בכל קטגוריה).  בקטגוריית ריח העוגיות למשל, מוצעת דמות אחת בניחוח שוקולד והשנייה, בניחוח עוגיית חמאה וסוכר. בקטגוריית הגזוז, מוצעת דמות אחת בניחוח לימון והשנייה – בניחוח תפוז, וכן הלאה. אפשר לשחק עם דמות אחת או עם כמה, ואפשר לשחק יחד עם חברות וחברים, שגם להם יש דמויות ריח שאהוב עליהם.

מתאים מגיל 3 שנים. מחיר: 59.90 ש"ח.

אנימלוסט – חיית המחמד המתפנקת

צעצוע חדשני שכולל חיה "מלוכלכת", שזקוקה לחום, אהבה ופינוק. טפלו בהן, רחצו אותן והן יהפכו לחיות קטנות מקסימות שתוכלו לשחק איתן. שימו לב – רק לאחר האמבטיה תגלו איזו חיה קיבלתם!

כל אנימלוסט כולל 2 אביזרים למשחק (מברשת, קצף אמבט, סבון או צעצוע לחיה) ועלון איסוף. 

מחיר: 29.9 ליחידה, 49.9 לזוג במהדורה מוגבלת  . מתאים לגילאי: 4+

היירדוז – קולקציית בובות עם תסרוקות

קולקציית בובות חדשה עם תסרוקות מרשימות. כל אחת מהבובות מגיעה בבקבוק מעוצב וססגוני, בריח פירות. הדמות יושבת בתוך הבקבוק, מתחת למייבש שיער.

את הבובות ניתן לחבר לפקק הווקום שמגיע באריזה ולהצמיד אותן למשטחים חלקים כמו מראות, חלונות ועוד.
מחיר: 59.9 ₪  / מתאים לגילאי: 4+

Funlockets – קופסת הפתעה סודית עם 18 פיצ׳יפקעס

המתנה המושלמת לילדות בנות 4 פלוס, שמשלבת בין התעסקות כייפית של פתיחת קופסה עם מלא דלתות, מגירות ומפתחות קטנטנים, לבין פיצ׳יפקעס שימושיים (הכל יחסי, כמובן), כגון צמיד, טבעת, שרשרת וכו.

קופסת ההפתעה של המותג Funlockets כוללת 18 הפתעות – קופסת תכשיטים עם מראה, תיק אורגנזה, מפתח לב, מפתחות סודיים, תליון לב, צמיד או שרשרת ועוד.

מלבד הקופסה, המותג Funlockets מציע גם מארז נפרד הכולל טבעת, מפתח, צ'ארם וקונפטי זהב. (יש מעל 30 צ'ארמס לאיסוף בטבעות).

ואנחנו דורשים קופסה כזאת גם לבנים!

מחיר:  קופסת Funlockets 59.9 ₪ / מארז טבעת Funlockets – 19.9 ₪ 

לאוהבי כדורגל: האוסף של ליגת האלופות MATCH ATTAX

האוסף הרשמי של קלפי ליגת האלופות לעונה 2019/20 לצד מדבקות שמצטרפות לאוסף בפעם הראשונה. בנוסף, השנה לראשונה, תלווה את האוסף אפליקציה חדשה להשלמת החוויה- Match Attax 19\20, הזמינה להורדה ב- ב-App Store ובאנדרואיד. בכל חפיסת קלפים יופיע קוד, אותו מזינים באפליקציה ומקבלים קלפים דיגיטליים ייחודיים ובלעדיים. הקלפים עצמם מתעוררים לחיים בהתאם לביצועים של המשתמש במשחקי האפליקציה. בנוסף, האפליקציה מאפשרת לשחק מול ילדים בכל העולם, כאשר במהלך המשחקים ובהתאם לניצחונות ניתן לאסוף קלפים נוספים לחדשים.
מחירים: 6-74.90 ₪ 


קסם של שרשרת: מכונה ליצירת צמידים

קבלו מפעל ביתי לייצור שרשראות – מכניסים לתוך העמודות שבמתקן טבעות בצבעים שבוחרים, לוחצים על הכפתורים והוקוס פוקוס… יוצאת מהמתקן שרשרת!

הטבעות מתחברות זו לזו בתוך המתקן, ועם הוצאת השרשרת  – באורך ובצבעים שבחרנו – אפשר להכין ממנה מגוון תכשיטים: שרשראות, צמידים, עגילים, סיכות, טבעות ועוד. המשחק מכיל, בנוסף לטבעות במגוון רב של צבעים, גם תליונים וסוגרים שונים להכנת תכשיטים. (הטבעות רב פעמיים וניתנים לשימוש חוזר).

מתאים מגיל 4 שנים. מחיר: 100 – 120 ש"ח.

ב ש צעצועים – קסם של שרשרת צילום – סטודיו דאוטון

סליידר – משחק אינטראקטיבי מאתגר

משחק אינטראקטיבי המתאים למשחק אישי או למשחק תחרותי של כמה משתתפים. המשחק משמיע בקול בשפה העברית את אופן המשחק והמהלכים שיש לבצע. על השחקן להזיז את הקוביות הצידיות שבמשחק תוך זמן קצוב כך שיהיו תואמות בצבעיהן לקוביות המרכזיות המהבהבות. המשחק כולל 4 אפשרויות למשחק מהנה – מהירות, שלבים, זיכרון ומשחק רב משתתפים.

המשחק תורם לחידוד הזיכרון החזותי, ושיפור מיומנויות מוטוריות. מאפשר משחק רב משתתפים.

מתאים מגיל 6 שנים. מחיר: 100 – 120 ש"ח.

3 בריבוע

משחק חשיבה תחרותי ומאתגר, בו יש לסדר את 9 הריבועים הצבעוניים שבלוח המשחק, באופן זהה ל-9 ריבועים בקופסת הקוביות – כפי שסודרו באופן מקרי לאחר ערבובן. יש להזיז את הקוביות שבלוח למעלה, למטה ולצדדים, עד שמצליחים ליצור תצורה זהה של הצבעים כמו זו שבקופסה. הראשון שמסיים לסדר את הריבועים – מוריד את המסגרת על הריבועים ומכריז על הניצחון! 

המשחק מכיל: קופסת קוביות, 48 ריבועים צבעוניים, לוח משחק, 2 שקיות בד (לאחסון הריבועים הצבעוניים).

מתאים מגיל 6 שנים.

מחיר: 60 – 70 ש"ח.

ב ש צעצועים – סטודיו דאוטון

מתנות של פרוזן

אם רוצים ללכת על בטוח – תביאו לילדים מתנות של פרוזן. כל דבר שתביאו להם ועליו מופיעות הדמויות של אלזה ואנה יתקבל בברכה. פאזלים, בובות, בגדים ואביזרים, נעלי בית ושמיכות.

נמליץ לכם גם על כדור שלג עם דמות בהפתעה מתוך הסרט שמחכה לכם בפנים. הילדים גם שותפים בהכנה שלו – מוזגים קצת מים לתוך הכדור, ממלאים אותו בנצנצים שמצורפים לערכה, והאגדה שלכם מוכנה.


קופון הנחה למשחקים וצעצועים – בלעדי לעוקבות שלנו!

טוילנד – חנות אונליין ענקית עם מבחר עצום של משחקים, צעצועים ומוצרים לתינוקות, ומשלוחים לכל רחבי הארץ:

הקוד goodmother מקנה 5% הנחה על כל האתר www.toyland.co.il

*אין כפל קודים ומבצעים.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב