מתנות לחנוכה: מתנות יפות לחג לילדים ולגדולים

לכבוד החג המתקרב, קבלו רעיונות למתנות לחנוכה לילדים וגם לגדולים. מה תמצאו בכתבה? ממתקים מעוצבים בהשראה של סמלי החג, ערכות יצירה של נרות וחנוכיות, קופות חסכון לדמי חנוכה וקופסה לנרות בעיצוב אישי, ועוד.

קודי קופון סודיים מחכים לכן בקבוצת הטלגרם שלנו. (אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את הקודים למייל:

יצירות לחנוכה

מותג הצעצועים ״יצירה״ משיק לכבוד החג ערכה להכנת חנוכיה מגבס, עם דמויות של פו הדב. הערכה מכילה 2 שקיות של אבקת גבס, המספיקות ל2 חנוכיות, שבלונה לשימוש רב פעמי (אם מוציאים את החנוכיה בזהירות), מכחול וסט של צבעים מתאימים לקישוט של החנוכיה.

הערכה עולה 17 ש״ח בלבד, באתר אמיגו, במבצע מיוחד לכבוד החג.

ערכה להכנת חנוכיה מגבס, לרכישה באתר אמיגו. המחיר 17 ש״ח. צילום goodmother
ערכה להכנת חנוכיה מגבס, לרכישה באתר אמיגו. המחיר 17 ש״ח. צילום goodmother

מתנות לחנוכה בהתאמה אישית

סטודיו אהבה קטנה מציע מתנות ברוח החג בעיצוב לבחירה עם אפשרות לכלול הקדשה אישית. מתנות איכותיות וצבעוניות, שכל אחד מאיתנו ישמח לקבל.

  • קופסת דמי KISS: קופסת מתכת בגודל 5.2*5.2 ס"מ לשמירת דמי חנוכה ודמי כיס. בקופסה מטבע שוקולד מוזהב (כשר, חלבי). מחיר: 14 ש"ח.
  • קופסת נרות חנוכה: קופסת מתכת בגודל 14*10 ס"מ, ובה 44 נרות שעווה צבעוניים. מחיר: 29 ש"ח.
  • קופסת סופגניות: קופסת מתכת בגודל 21*21 ס"מ ובעומק של 8 ס"מ. מתאימה לאחסון סופגניות, לביבות, עוגיות ודברים טובים. מחיר: 47 ₪

קוד קופון לאהבה קטנה – בלעדי לעוקבות שלנו!

אהבה קטנההקוד goodmother מקנה 10% הנחה על כל האתר, ובו מאות פריטים יפהפיים ואיכותיים שניתן לשלב בהם הקדשה אישית. לחצו כאן לכל המבצעים של ״אהבה קטנה״

תרצו לקבל קופונים וקודים ייחודיים לחנויות אונליין שונות, של אופנה, לייפסטייל וקוסמטיקה? לחצו כאן.

  • נר ריחני: נר בניחוח נעים, בקופסת מתכת עגולה ברוחב 8 ס"מ ובגובה 3.5 ס"מ. הנר האיכותי, הדולק כ-4 שעות ברציפות, מתאים בדיוק לרגעים בהם רוצים להעלים את ניחוחות הטיגון. מחיר: 38 ש"ח 
  • קופסת חיסכון: קופסת מתכת גלילית במידות 8.5X11.5 ס"מ, עם מכסה מחורץ להכנסת מטבעות. בקופסה 44 נרות שעווה צבעוניים. לאחר השימוש בנרות, הקופסה הופכת לקופת חיסכון. מחיר: 42 ש"ח.
מתנות לחנוכה: 6 מתנות יפות לחג לילדים ולגדולים. קרדיט צילום: סטודיו אהבה
  • משחק טריוויה משפחתי: משחק הכולל 48 קלפים עם שאלות שרק בני המשפחה יודעים עליהם את התשובות. למשל: מי המזליסט שתמיד זוכה בהגרלות? * למי פונים כשצריכים רעיון טוב? * מי תולעת הספרים הכי גדולה? * ממי מבקשים המלצה לספר טוב? * מי הכי פעיל בווטסאפ המשפחתי? ועוד. מחיר: 66 ש"ח. למשחק גם גרסה מורחבת, הכוללת גם 8 קלפי לוח אישיים מחיקים, 10 טושים צבעוניים ומחיקים ו-50 אסימוני לבבות. מחיר: 115 ש"ח.

על כל המוצרים האלה אפשר להוסיף שם ו/או כיתוב לבחירתכם.

ניתן להזמין את המוצרים באתר של הסטודיו ״אהבה קטנה״ – https://ahavaktana.co.il , שמנסיון שלנו המוצרים שלהם הם איכותיים וההדפסות הן באיכות מאוד גבוהה.

כל פריטי "אהבה קטנה" מיוצרים במקום, לפי הזמנה. ניתן לבחור במשלוח עד הבית או באיסוף עצמי.

מתנות לחנוכה של דיסני

לכבוד חגי דצמבר, חברת דיסני העלתה קמפיין בינלאומי תחת הכותרת "מהמשפחה שלנו למשפחה שלכם". סרטון אנימציה בן 3 דקות המספר סיפור נוגע ללב של סבתא, נכדתה והמסורות המשפחתיות המחברות ביניהם לאורך השנים.

הקמפיין הגלובלי, תחת הכותרת "מהמשפחה שלנו למשפחה שלכם", מגייס כספים לעמותת Make A Wish  הבינלאומית. בישראל עלה הקמפיין עם שיר נושא מרגש אותו שרה קרן פלס. וניתן למצוא אותו בערוץYouTube של דיסני ישראל, וברשתות החברתיות של המותג. 

כחלק מהקמפיין מוצעים מגוון מוצרי דיסני, מארוול ומלחמת הכוכבים במחירים חגיגיים הכוללים משחקים, צעצועים ומוצרים לילדים ולכל המשפחה עם דמויות של דיסני, אותם ניתן להשיג בחנויות Toys R US בפריסה ארצית ובאתר המותג:www.toysrus.co.il,  ובאתר הסחר המקוון  www.azrieli.com, בין התאריכים 2-20 לדצמבר 2020. 

בין הצעצועים החדשים בשילוב הדמויות של דיסני:

בובת מיני מאוס פאשניסטה עם תלבושות ואביזרים להחלפה (במחירים שבין 34.90-79.90 ₪ לאחר הנחה).
אוהבי דמויות הנוקמים ומלחמת הכוכבים יוכלו ליהנות מהרכבת חלקי לגו הנוקמים: "מתקפה על קפטן אמריקה" במחיר של 99.90 שח במקום 199.90 ₪ ולגו מלחמת הכוכבים " המרדף של אנאקין" (279 חלקים) ב-24% הנחה. בנוסף ניתן יהיה לרכוש את  דמויות המשחק של  גיבורי העל האהובים מחבורת הנוקמים וספיידרמן' מהדורת Bend and flex ב- 59.90 ₪ בלבד.
לאוהבי המותג פרוזן זו ההזדמנות לרכוש את בובת אלזה שרה עם שמלה מאירה, בגודל של 45 ס"מ במחיר של 189.90 שח במקום 339.90 שח, כמו גם לגו עם דמותם של אלזה ואולף במחיר של 69.90  ₪ בלבד  במקום 119.90  ₪.

שידת איפור נסיכותית עם מגוון אביזרים מבית גטר ב40% הנחה, בובות אופנה הסברו של נסיכות דיסני האהובות: שלגיה, מולאן ורפונזל ב-35%-40% , מצעי נסיכות ופרוזן בדוגמאות חדשות מבית ורדינון ב-60% הנחה. 

לקטנטנים ניתן למצוא מגוון בובות פרווה בגדלים שונים ממותגי הקלאסיקות האהובים של דיסני הכוללים את דמבו הפיל המעופף, מארי החתולה וסימבה ממלך האריות בהנחות של 15%-%30 ולהשלמת המראה הנוסטלגי: סט מצעי דמבו או במבי למיטת תינוק מבית לורה סוויסרה ב-20% הנחה. 

מתנות לחנוכה: פרוזן דמות מאירה בנשיפה 29.90 שח. צילום יחצ
מתנות לחנוכה: פרוזן דמות מאירה בנשיפה 29.90 שח. צילום יחצ

ממתקים לחנוכה של קינדר

ומה עם ממתקים מיוחדים לחנוכה?

לכבוד החג, קינדר השיקו מארזי ממתקים מיוחדים ברוח חנוכה, וגם מתחם פעילויות לכל המשפחה באתר של קינדר.

בין הממתקים המיוחדים לחג:

מארז חנוכייה חגיגי עם תשע יחידות שוקולד קינדר מעוצבים בצורת נרות. בכל יום של החג תוכלו לחלק לילדים שוקולד אחד יחד עם הדלקת הנרות. משהו קטן, מתוק ומשמח.

כמו כן, יוצע שוקולד קינדר בגודל חצי מטר כאשר האריזה מקושטת בסביבון, קינדר האפי היפו וקינדר מאקסי – ביצת הפתעה ענקית עם צעצועי גיבורי העל PJ masks.

באתר קינדר ניתן יהיה למצוא את "חנוקידס", מתחם הפעלות לכל המשפחה. במתחם יהיו הפעלות כמו הדרכת DIY (עשו זאת בעצמכם), חידונים ברוח החג ודפי צביעה.

מחיר עפ"י אתר mysupermarket: קינדר בצורת חנוכייה 15.90 ₪, ביצת הפעה מקסי 24.60 ₪, קינדר חצי מטר 19.80 ₪, הפי היפו אגוזי לוז 11.80 ₪

קופון הנחה למשחקים וצעצועים – בלעדי לעוקבות שלנו!

טוילנד – חנות אונליין ענקית עם מבחר עצום של משחקים, צעצועים ומוצרים לתינוקות, ומשלוחים לכל רחבי הארץ:

הקוד goodmother מקנה 5% הנחה על כל האתר www.toyland.co.il

*אין כפל קודים ומבצעים.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.


לא ניתן להגיב