מתנות לחנוכה: ספרי פעוטות חדשים בחנויות הספרים

ניתן ספרים אלה להשיג בחנויות הספרים ובהנחה שווה בחנות האונליין של סטימצקי.

"צלילים ראשונים" – ספרים מנגנים לפעוטות

סדרה חמודה של שלושה ספרים מנגנים, עם כפתורים שניתן ללחוץ עליהם להשמעת הצלילים. כל ספר כולל 6 כפולות, עם 6 כפתורים ותמונות יפות וברורות.

הספרים בסדרה: חיות משק, כלי נגינה, כלי רכב.

עמודים קשיחים, כל ספר כולל 6 כפולות, מנוקד. מחיר לצרכן 88 ש"ח.

שומעים מי בא?/ מאת ג'יימי קיפל-אלשי

"שומעים מי בא?" מאת ג'יימי קיפל-אלשי הוא ספר פעוטות חדש עם דפי קרטון מצופים למינציה.

במקהלה של קולות וחרוזים קרבים ובאים זוגות-זוגות של בעלי חיים. הם יודעים כי בשעה של סערה ופחד, טוב לחברים להיות ביחד! 

כמו החיות שבסיפור, גם ילדים רכים לומדים לצעוד יחד בחברות ובידידות משמחת.

"שומעים מי בא?" מאת ג'יימי קיפל-אלשי. איורים: מרק לומר, מאנגלית: שהם סמיט ואמנון כץ, הוצאת "דני ספרים", 9 כפולות, ספר קרטון קשיח, מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח.

קופיקו בייבי מקלחת ולישון/ מאת תמר בורנשטין-לזר

ספר קרטון שמתאים לכל הילדים שמתארגנים לפני השינה והולכים לישון.

נוגה לא כל כך אוהבת להתקלח לפני השינה. היא מפחדת מהמים הרטובים, ולפעמים פשוט "שוכחת" ללכת למקלחת. אבל לקופיקו שלנו יש רעיון מבריק איך לעזור לה להתגבר על הפחד מפני המקלחת, וללכת לישון עם חיוך על השפתיים וכוכבים בעיניים.

לספר מצורפים כוכבי פלסטיק להדבקה על הקיר.

את הספר מלווים איוריו הצבעוניים והמקסימים של דדי ונגר

" קופיקו בייבי מקלחת ולישון" מאת תמר בורשטין-לזר. איורים: דדי ונגר, הוצאת "דני ספרים", ספר קשיח לפעוטות, מנוקד. מחיר לצרכן 88 ש"ח.

ספר דיגיטלי – גם אני רוצה/ מאת לאה קירשנברג

לספרים הדיגיטליים יש חן ויתרונות משלהם. הם זמינים תמיד אצלנו בפלאפון ובמחשב הנייד, גם בזמן טיול בגינה, גם במהלך חופשה בחו״ל וגם כשממתינים לרופא. הם עדיפים אל מול הסרטים המצויירים כי הם רגועים ומרגיעים, וגורמים לילד להתרכז, והיי – בסופו של דבר – גם אם הוא דיגיטלי, מדובר בספר, על כל יתרונותיו.

ד"ר לאה קירשנברג, מורה, מרצה וסופרת, כתבה ספר ילדים חדש על כלב קטן שמספר על חייו בחצר, ומתמודד עם רגשות קנאה בכלב הגדול והמוצלח שגר בחצר הסמוכה.

הספר יוצא הן במהדורה דיגיטלית, הנגישה לכל אחד מאיתנו בתשלום סמלי, והן במהדורה מודפסת שניתן לרכוש ולקבל עד הבית דרך האתר של אמזון, בקישור הבא.

ניתן לראות וגם לרכוש את הספר הדיגיטלי בקישור הבא.

ביקורת קריאה:

בחרוזים ידידותיים המשולבים באיורים מקסימים, מספר פוגי, כלב קטן ושובב, על רגשות הקנאה שאתם הוא מתמודד. פוגי היה רוצה להיות גבוה יותר, חזק יותר ועשיר יותר, כמעט כמו קינג, הכלב שבחצר הסמוכה.

הספר הוא חלק מסדרה העוסקת בהתמודדות עם מעבר דירה (גם אני עובר דירה!!!), קנאה (גם אני רוצה!!!), הערכה עצמית (גם אני יכול!!! – יופיע בקרוב!) ועוד נושאים רבים הנמצאים בשלבים שונים של יצירה ועריכה.הספר מציע שעת איכות להורה ולילד. מומלץ לגילאי 3-7 לקריאה עם ההורה או לבד. (ד"ר אורה לנדא)

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב