סועדים בלי ילדים: יצאנו לדייט בלה ביסטרו בר חולון

בסוף השבוע, בשעה טובה לפנות לילה, יצאנו לדייט.

השלישייה נרדמה בהצלחה, הסבתא הוקפצה בהצלחה לשמרטף, ומבצע ״דייט חצי שנתי״, יצא לדרך. מפהקים ומותשים מהשבוע, החלטנו שלא ניתן לעייפות לשבור אותנו, נבצע את הדייט הזה ויהי מה.

סוג הדייט שהוחלט: מסעדה. סרטים, הצגות וכל דבר שמערב אפלולית ומסך מרצד זה מתכון בדוק להירדמות.

איזו מסעדה: לה ביסטרו בר בחולון. מסעדה קרובה לבית, שהזמינה אותנו לבדוק את תפריט הספיישל׳ס החדש שלה.

המסעדה ממוקמת במתחם עזריאלי היוקרתי, שהזכיר לי את מתחם הבורסה ברמת גן. יש הרבה חניה חופשית באיזור וזה יתרון גדול כמובן על פני תל אביב.

2016-10-06-23-59-page-6

המקום נקי ומעוצב בטעם טוב, השולחנות גדולים ונוחים עם מרחב נאות ביניהם, האווירה נעימה מאוד. ישבנו בשולחן במתחם החיצוני של המסעדה ונהננו מהבריזה של תחילת אוקטובר.

לה ביסטרו בר, כיאה ל״ביסטרו״, מציעה תפריט רחב ומגוון, הכולל מבחר המבורגרים מבשר אנטריקוט בשילוב תוספות ורטבים מגוונים, רשימת עיקריות שכוללת בין השאר פסטות תוצרת בית ברטבים שונים, ניוקי ערמונים, רביולי 4 גבינות, רביולי בטטה כתומה, שלל סלטים בשילובים שונים, פיצות אישיות שנאפות במקום, סטייקים, שניצלים ועוד. בנוסף יש מגוון רחב של קינוחים ומוצרי מאפה שניתן לקחת הביתה.

למרות השעה המאוחרת, החלטנו להזמין מנות בשריות.

אני לקחתי את המנה שהמליצו עליה:

מוקפץ עם אנטריקוט – נתחוני אנטריקוט עם ניוקי, תרד, חמוציות, אגוזי מלך, עירית וגזר, ברוטב חמוץ מתוק – 89 ש״ח

%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94-2

באחת הביקורות על המסעדה, המנה הזו הומלצה בחום, אבל אני חייבת להודות שהתאכזבתי. לטעמי המנה הייתה חריפה מדי, אבל חריף מהסוג המציק ולא מהסוג הטעים. מנה עם מרכיבים מעניינים ופוטנציאל להיות טעימה מאוד, אך הרוטב קצת הורס לה. בעלי דווקא אהב, ומהר מאוד התחלפנו במנות.

המנה השנייה היא עוף בטטה ופטריות – רצועות חזה עוף, פטריות שמפניון, פורטובלו, עירית, בצל מטוגן, על מצע פירה בטטה – 64 ש״ח. 

המנה הזו לטעמי הייתה נחמדה מאוד. פירה הבטטה היה מעט תפל אבל השתלב מצויין עם העוף המתובל והפטריות.

לאחר מכן הזמנו קינוחים:

עוגת חלבה ונוגט – עוגה מעניינת ומושקעת אבל פשוט יותר מדי.. פצצת סוכר. מי שאוהב מתוק מתוק יהנה ממנה, אך לטעמי זה היה מתוק מדי ודביק מדי (בעלי הכתרים בשיניים – היזהרו!)

ופל בלגי עם גלידת וניל, קצפת וסלט פירות – מנה גדולה וטעימה שמתאימה לשני סועדים. הופל פריך וטרי, הגלידה טעימה, וגם הקצפת טובה ולא תעשייתית.

2016-10-06-23-59-page-1

לסיכום, לה ביסטרו בר – בית קפה מסעדה שמציע מבחר גדול מאוד של מנות, שכל אחד ימצא את עצמו בו. המקום נעים מאוד לשהייה וחווייה נעימה מובטחת. מתאים גם לדייט, גם לארוחה משפחתית או אירוע משפחתי, וגם לפגישות עסקים.

המנות גדולות יחסית והמחירים נוחים. בשעות הצהריים מוגשות ארוחות עסקיות החל מ-35 שקל. ליד תפריט האוכל אפשר ליהנות מתפריט של אלכוהול עשיר, יינות ישראלים משובחים, יינות איכותיים מיובאים, קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק.

בתפריט הביסטרו קפה מוצעת רשימה ארוכה של מאפים מלוחים ומתוקים במילויים שונים. לצד המאפים מוזמנים הלקוחות ליהנות מקפה איכותי וממבחר משקאות חמים נוספים.

LE BISTRO BAR  פועלת 7 ימים בשבוע, החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחרון המבקרים.

כתובת: רחוב הרוקמים 26, חולון. במקום ניתן לקיים אירועים עד 100 איש.

לפרטים נוספים ולהזמנת מקומות: http://lebistro.rest.co.il/

screen-shot-2016-10-13-at-10-53-53-pm

רגע, אולי פספסת כאן משהו חשוב –

בואי לעמוד שיש בו עשרות דוגמיות, ערכות התנסות, קופונים, תווי שי, קאשבקים – יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש

עוקבת אחרינו באינסטגרם?

מדי שבוע אנחנו מחלקים בסטורי מוצרים לתינוק, ספרים, מוצרי קוסמטיקה, משחקים ועוד. לחצי על התמונה למעבר לאינסטגרם שלנו:

לא ניתן להגיב