סועדים עם ילדים: התפריט החדש של דומינוס

רשת דומינוס משיקה בימים אלה תפריט חדש, הכולל מנות חדשות לצד הפיצה שיעשירו את ארוחת הערב שלכם. בהזמנה אחת תקבלו גם את המנה העיקרית שהיא הפיצה, גם את ה״משהו״ הבשרי וגם מגוון של קינוחים.

תשמעו, איזה פינוק זה – לא לדאוג להכנת ארוחת הערב ולהזמין הביתה שפע של אוכל טעים ומגוון שהילדים בטוח יאהבו.

זה מה שעשיתי אתמול בערב. חזרנו מותשים מהטיול בגינה והודעתי להם – היום יש הפתעה! ארוחת הערב תגיע עוד מעט עם השליח. לכו לשטוף ידיים בינתיים ולנחש מה זה.

נכנסתי לאתר של דומינוס, והזמנתי בראש ובראשונה פיצה עם תוספת של תירס. התירס זה הקונצנזוס אצלנו – התוספת שכולם אוהבים.

זרקתי פנימה גם Domino's wings ברוטב ויאטנמי ו- Chicken bites, שיהיה גם קצת בשר. אצבעות מוצרלה, Cheesy rolls עם חמאה ועשבי תיבול ולקינוח בחרתי מיני פנקייקס עם רוטב מייפל ו – Cinnamon bites עם רוטב אייסינג וניל.

האתר החביב של דומינוס הבטיח לי שתוך חצי שעה האוכל אצלי, ואני התעודדתי כי מעבר לזה הילדים המורעבים שלי לא היו יכולים לחכות.

ואז הן הגיעו. קופסאות על גבי קופסאות של בצקים חמים וריחניים, עם גבינה מבעבעת. איזה כיף, כמה טעים, תודה למי שהמציא את הפיצה והמשלוח המהיר.

״רגע רגע חמודים, תנו לאמא לצלם״.

בשורה התחתונה: היה לנו מאוד טעים, האוכל הגיע תוך 35 דקות. הפיצה הייתה מושלמת כהרגלה. הצ׳יקן בייטס נבלעו ברגע, הילדים לא עפו על הכנפיים עם הרוטב הויאטנמי אבל אני אהבתי, אצבעות המוצרלה והלחמניות נאכלו בתיאבון אחרי שהפיצה נגמרה. והקינוחים היו כיפיים ביותר, מעולים עם הרטבים המתוקים.

ויש גם מבצע מיוחד לכבוד ההשקה של התפריט:

  • לכבוד השקת המנות החדשות הרשת מציעה הטבה אטרקטיבית הכוללת: פיצה משפחתית + 2 נלווים/קינוחים לבחירה ב- 85 ₪ (מוצרים נלווים/קינוחים מסוימים בתוספת תשלום)

קרדיט תמונה ראשית: צילום – דן פרץ


בואו גם לאינסטגרם שלנו, שלא תפסידו את כל הכיף:

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב