סועדים עם ילדים: תפריט הקטנטנים החדש של קפה גרג

יש להם קטע כזה, לילדים, שהם מוכנים לאכול רק דברים שהם מכירים ונראים לא מאיימים – בלי תבלין ירוק לדוגמה, שמציץ מתוך הפסטה או ירק מוזר בכריך שלהם (פלפל?), שפוסל מבחינתם את כל הארוחה.

גם הילדים שלנו, ובמיוחד בוביק בן ה-6, מקפידים לאכול רק מזונות פשוטים בעלי רכיבים ברורים.

ברשת קפה גרג, המונה 110 סניפים ברחבי הארץ, השקיעו בפיתוח ועיצוב של תפריט ילדים שעונה בדיוק על הצורך שלהם – שיהיה מוכר, פשוט, בריא, טעים ואטרקטיבי.

לכבוד התפריט החדש, בכירי רשת גרג קיימו אירוע השקה, שנערך בסניף הדגל של הרשת בקניון גינדי TLV ת"א, שעוצב באווירת סיפורי אגדות מעולמם של הילדים. גם הבוביקים שלי היו שם, כדי לטעום ולהתרשם.

התפריט, שעוצב בשפה איורית ייחודית בקונספט של "מגלי הארצות של גרג", מוגש לילד בחוברת יפה שכוללת ציורים, דפי צביעה ופעילות, וגם מידע על מנות הילדים, שמהן הילד יכול לבחור. מי כמונו יודעת שחוברת כזו, שהילד מקבל כשהוא מגיע למסעדה, היא מאסט בשביל שיתיישב. היא מספיק מעסיקה, עשירה ומעניינת, כדי לתת לנו… נניח 20 דקות של שקט?

 

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

מבחר המנות כולל את כל הדברים שהילדים בדרך כלל מסכימים לאכול – פיצה, פסטה עם רוטב עגבניות, טוסט, צ׳יפס עם שניצלוני דג (או עוף בסניפים שאינם כשרים). כל המנות מוגשות עם שתיה לבחירה ורול שוקולד לקינוח.

טעמנו מהכל וגילינו אוכל בריא, פשוט ולא מתחכם שמותאם בדיוק לטעמם של הילדים. המנות היו אטרקטיביות ומובנות להם, והם אכלו בתיאבון.

A post shared by Good Mother (@goodmother_il) on

בנוסף, מכיל התפריט החדש גם מנת תינוקות, שמתאימה בדיוק לקטנטנים, מבחינת המרקם הרך וסוג המזון. ההורה יכול לבחור 3 מרכיבים מתוך המבחר שכולל אורז לבן, אבוקדו, גבינת עיזים, מחית בטטה, עגבנייה קצוצה, מלפפון קצוץ

עלותן של כל מנות הילדים היא 29 ₪ בלבד ומחירה של ארוחת תינוקות הוא 10 ש״ח. 

בחלק מסניפי הרשת נמצאות משחקיות מושקעות, שבהן הילדים יכולים לשחק אחרי שמסיימים לאכול. המשחקיות מלאות בכל טוב כגון, מתקן אוטו מעץ, שולחנות ציור, בריכת כדורים, מגלשה, מכונית מכריות, סוס נדנדה, קוביות עץ גדולות לבניית בית, קוביות פלסטיק לבניית מגדלים, ספרים ועוד.

המשחקיות קיימות בסניפים: קניון חיפה, קניון גבעתיים, קניון ביג פאשן דנילוף טבריה וקניון עזריאלי מודיעין.

צלם: דן פרץ

צלם תמנוה ראשית: דן פרץ 

לא ניתן להגיב