סימני מתיחה אחרי לידה: איך תמנעי ואיך תעלימי את מה שכבר יש?

גם אם הייתה לך בטן קטנטנה בהריון ואחרי שילדת חזרת מהר לגזרתך המקורית, סביר להניח שסימני המתיחה לא פסחו גם עלייך. זה משהו שבאמת קורה כמעט לכל הנשים – לפי הנתונים הסטטיסטיים כ- 90% מהנשים ההרות יסבלו מהתופעה הלא נעימה הזאת.

מהם סימני המתיחה?

סימני מתיחה הם השבילים הדקיקים האלה, שנראים כצלקת שקועה ומאורכת. לבנים או ורודים, הם חוצים את הבטן, ונמצאים גם על הירכיים והחזה. התופעה הזו אינה בעלת השלכות בריאותיות אולם מסבה אי-נוחות מבחינה אסתטית.

איך נוצרים סימני המתיחה?

סימני המתיחה מתחילים להיווצר במהלך השליש השני של ההריון , ובשליש האחרון מתחילים לצבור תאוצה. את מלוא הנזק לרקמות העור תוכלי להעריך כמובן רק אחרי הלידה.

הסימנים האלה, שמופיעים כאמור כמעט אצל כל הנשים אחרי הלידה, אצל מי יותר ואצל מי פחות, הם למעשה קרעים בעור. הקרעים האלה הם עמוקים, חוצים את הדרמיס והאפידרמיס, הורסים את סיבי הקולגן שמרכיבים את רקמת העור, ונוצרים מכיוון שהגוף לא מספיק לייצר את התאים הנדרשים כדי להאריך את הרקמה באופן תקין.

איך מונעים סימני מתיחה ואיך מעלימים את הסימנים שנוצרו?

חשוב לדעת שאם נערכים מראש כמו שצריך, עוד בתחילת ההריון, עם תכשיר קוסמטי ייעודי למניעת סימני מתיחה, תזונה נכונה ושתייה מרובה, ניתן למנוע את התופעה הזו כמעט לחלוטין. או לפחות להקטין באופן משמעותי את הנזק הצפוי לעור.

אולם, המצב לא אבוד לחלוטין גם אחרי הלידה – ישנם תכשירים שיכולים לשפר את מראה העור ולצמצם את סימני המתיחה, גם אם הנזק כבר נעשה.

במעבדות הקוסמטיקה של חברת ״ליראק פריז״ פותח תכשיר ייחודי בעל פטנט רשום ושמו ״פיטולסטיל״, שהוכח במחקרים קליניים כיעיל במניעה וטיפול בסימני מתיחה, הנוצרים כתוצאה מהריון או משינויים אחרים בעור כגון עלייה מואצת במשקל או גדילה מהירה.

התכשיר פיטולסטיל נבחן תחת פיקוח רפואי והוכח קלינית: 80% מהנשים שהשתתפו במחקר הציגו תוצאות משמעותיות של שיפור במראה העור.

המחקר נערך בהשתתפות למעלה מ-500 נשים שהשתמשו במוצר פעמיים ביום למשך 40 ימים, ובסיום המחקר דיווחו על טשטוש סימני המתיחה עד כדי העלמותם.

סט הטיפול כולל שני תכשירים שמבוססים על הנוסחה בעלת הפטנט:

פיטולסטיל ג׳ל מיועד למניעת סימני המתיחה ויש להשתמש בו לאחר החודש השלישי של ההריון ועד הלידה.

פיטולסטיל סרום מיועד לטיפול בסימני המתיחה שנוצרו, שיפור המראה של סימני מתיחה ישנים ומיצוק עור הבטן, החזה והירכיים.

מידע נוסף על התכשירים ואיפה ניתן לרכוש אותם תוכלו לקבל באתר הייעודי – http://stretchmarks.co.il/


קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב