ספטמבר שופינג: ג׳קט דמוי עור מדהים ב-60 ש״ח וקופון למוצרי קיקו מילאנו

כפי שסיפרתי לאחרונה באינסטגרם שלי, אני לא קונה יותר בגדים באליאקספרס, נקודה!

כמעט כל מה שהזמנתי, פריטים שנראו יפה בתמונות על הנערות הסיניות, התברר כזבל והלך לפח. עם זאת, נפלתי טוב על ג׳קט דמוי העור האידיאלי הזה, שמשרת אותי כבר 4 שנים.

מדובר בחיקוי מדוייק של ג׳קט של זארה מאחת הקולקציות הקודמות, וזו הקנייה הכי טובה שעשיתי באליאקספרס בתחום הביגוד. פיצוי על כל הרכישות העקומות שלא צלחו.

אני לובשת אותו כבר 4 שנים והוא נשאר יפה ואלגנטי, לא נסדק, לא נקרע. מוצר חזק, מחומר נעים ולא דביק (בניגוד לדביקות שמאפיינת הרבה מוצרים דמויי עור לא איכותיים). לג׳קט יש בטנה נעימה בפנים, והוא יושב טוב על הגוף, במראה המרושל והלא רכוס.

הוא מתאים לכל אאוטפיט, גם לג׳ינס, וגם לשמלה, יש אותו גם בשחור, לבן ואדום, ולא פחות חשוב – עלה לי 60 ש״ח בלבד.

לפני שאתן מבצעות את ההזמנה, אני ממליצה מאוד להירשם כאן לאתר של קאשדו, שנותן לכן החזר על כל רכישה באליאקספרס ועוד מאות חנויות אונליין בארץ ובעולם. ובכלל, אם תעשו את הקניות שלכן נכון, תשתמשו בקופונים ואפליקציות שמחזירות כסף כפי שסיפרתי כאן בפוסט הזה, תוכלו לחסוך ולקבל הטבות שונות.

לחצו כאן ללינק לרכישה של הג׳קט מאליאקספרס.

ג׳קט דמוי עור - קרדיט אלי אקספרס
ג׳קט דמוי עור – קרדיט אלי אקספרס

ונעבור לתחום הביוטי:

קיקו מילאנו היא חברת איפור וטיפוח איטלקית, חדשנית ואיכותית, שהגיעה לא מזמן גם לארץ, ובתקופת הקורונה תפסה תאוצה עם חנות האונליין שלה.

בחנות האונליין של קיקו מילאנו תמצאו מגוון מוצרי איפור וטיפוח וכל מה שמסביב. המחירים מעולים ויש כל הזמן מבצעים מתחלפים וקודים שמקנים הנחה נוספת.

כרגע יש מבצע של 3+1 מתנה על כל האתר.

בנוסף, אם תירשמי לניוזלטר של חברת הקוסמטיקה קיקו מילאנו תקבלי 15% הנחה בקנייה הבאה.

קיקו מילאנו - חנות אונליין
קיקו מילאנו – חנות אונליין

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

אנחנו הכי בעד גילוי נאות,

אז נספר לכן שחלק מהקישורים והקודים שבאתר שלנו יכולים להיות קישורים של תוכניות שותפים, מה שמאפשר לנו לקיים את האתר, להשיג עבורכן הטבות ומתנות, ולייצר תוכן איכותי ומעניין.

עם זאת, מתוך אינסוף מותגים שקיימים בשוק, אנחנו בוחרות לעבוד רק עם אלה שאנחנו צורכות את המוצרים שלהן באופן שוטף, ונהנות מהם.

חלק מהמוצרים והשירותים המוזכרים באתר שלנו ניתנו לנו לסקירה.

עם זאת אנחנו מתחייבות להמליץ אך ורק על שירותים ומוצרים שאותם באמת אהבנו, ולסייע לכן לרכוש אותם בעלויות הכי משתלמות עבורכן.

לא ניתן להגיב